![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen (natt) fra Ris. Når mannen skal ut å fly Widerøe sin morgenavgang til Røros er det bare å komme seg opp og i gang med dagen. Selv tar jeg landeveien en time senere. Ha en bra dag her eller der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Furuset!
![]() ![]() Muligens en småflytur i morgen kveld hvis været er innafor, ække så gæli det heller... Kommer liksom ikke helt over at jeg satt og skrev litt i går med artisten som varmet opp for Michael Jackson i sin tid, sendte over noen bilder av steinrøysa diverse steder og årstider, og hun har lyst til å besøke Norge en gang! Så det var dagens reklame for fedrelandet. ![]() Så til dagens humle! ![]() Ha en ekstra best torsdag! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. Ikke først i dag, men jammen ikke langt unna. Men nå: espresso. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Garcon på Lillestrøm stasjon. Har fulgt Storsmurfen til barnehagen og nå gjør jeg noe jeg aldri har gjort før, nemlig å slappe av med en cappuccino på kafe før flytoget. Det var så digg at det neppe blir siste gang.
I dag tar vi ikke sjansen på noe Swissness Class. Det blir SAS GO og forhåndsbestilt pizza ned til DUS . Litt møter og så tilbake med kveldsbalja. Ha en verdens beste en
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
E vel ikke overnattingsmuligheter (stor nok hangar) på Røros for WF sin maskin? Så da må den gå såpass tidlig for at de skal kunne ha en tidligavgang fra Røros
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra Kongens By. Kjapp frokost og så hente en kollega for noen møter litt inni landet. Sixt mente de oppgraderte meg til en plommerød Koreansk SUV - droppet å klistre norsk flagg på denne gitt. Middag i kveld og forhåpentligvis 1530 skuta hjem i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God morgen fra Haugeby. Har vært fantastisk sensommer med 24 grader i det siste, i dag litt mere typisk vestlandsvær, men ennå fin temp.
Snart kjøring opp til Geilo for jobb og gøy noen dager, før Oslo og Kroatia igjen neste uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Værnesekspressen. Flyreise nr to denne veka. No skal vestlandskysten utforskast med CRJ, og regn skal testast i Bergen, for å sjå om det held same kvalitet som i Trøndelag. DumDumboys i kveld, det blir bra. Og så ei langhelg utan planar der nede.
Have fun!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Saft suse... var litt trøtt i dag tidlig og så meg ikke mest I speilet. Men myste nedover magen nå
Jobb-bunaden sitter noe strammere enn før sommeren. Sånn type "skjorten spriker litt mellom knappene". Det er nice å oppdage rett før boarding. ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Full fart i prosjektet , et par møter før lønsj og deretter skal det jobbes med en ferdigstillelse av presentasjon jeg skal holde i forbindelse med ONS neste uke. I kveld ukas trim på hesteryggen. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hei fra gullstua osl. Førstef flicht på 3 år !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Glemte møtte Fnate 🤙🤙🤙
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Det var jo knall å møte dere begge igjen. Flott å se dere på tur igjen!!!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God torsdag fra São Paulo!
Flighten over fra Zürich gikk fint, men vi tok av 2 timer sene. En blindpassasjer ble funnet i cargo så flyplass-polizei gjennomgikk cargorommet et viss antall ganger før vi fikk ta av. Kapteinen hadde fått dispensasjon til å få ta av frem til kl 01.00 og rakk det! Maten var bra og godt utvalg med filmer. For første gang testet jeg ‘å kle om meg for natten’, så da lyset ble dempet snek jeg meg inn på toalettet og skiftet til en myk og komfortabel herre pysj. Var utrolig behagelig å sove i dette på flat-beds. Ble mye mer kvalitet på søvnen enn å ligge i skjorte og bukse. Nå sitter jeg i Terminal 3 og ser på alle brasilianerne som skal ut å reise mens jeg venter på innsjekkingen skal åpne til min neste flight. Ha en strålende torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og DA var det endelig klart for døgnets siste reise etappe: São Paulo - Buenos Aires med Air Canada sin B787-9. Jeg trives godt med denne business configurasjonen. Nesten litt synd at reisen kun tar 3 timer. Uansett skal det bli godt endelig å komme frem til hotellet nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen. Godt i gang med arbeidsdagen. Småtravelt så langt, så har ikke fått sjekket opp hva paypaltrollet har funnet på ennå.
Fire måneder tll 1. juledag. Registrerer at juledekorasjonene så smått har begynt å dukke frem fra lagre og prduksjonshaller ... Snart lunch! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God kveld fra båthavnen, der båten er delvis tømt. Sitter å kramper inn siste minutter med sommer i båten. 20,5 grader i vannet, men nå er det lokalderby på gang i fotball som må bevitnes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 13 | 21-07-2022 15:15 |
Glad torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 15 | 30-07-2020 14:47 |
Glad torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 18 | 13-02-2020 16:34 |