![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Første kopp espresso er alt brygget og dagen er i gang. Blir å ta med eldstemann og en kamerat inn til Skur 13 etterpå, så da kan få rast fra seg på sparkesyklene sine. Svigerfar dukker opp til middag og på et eller annet tidspunkt må jeg få klemt inn en løpetur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås, hvor man våknet sånn 430, litt vel tidlig. Minstemann snorket til 615 så har ingen jeg kan skylde på en gang...
Grillen blir fyrt opp i ettermiddag og man skal nok gå til en sykkeltur også, uten sykkelvogn denne gangen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Tapatalk’en svikter meg. Får ikke Notifications og vekkerklokken ringte 0515. Vet ikke hva som er verst. Ja ja, solen gløtter nå frem mellom skyene her på feltet så dagen blir nok ikke så verst. Ha en fin søndag FQTV
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Makan fra Lillestrøm. Kaffekopp #3 nede. I dag kommer siste gruppe gjester til kontoret før ferie. De skal underholdes så det suser frem til tirsdag. Har vært heftig i noen måneder nå altså, så når bussen kommer og henter dem på tirsdag formiddag og jeg ser den kjøre avgårde... det blir bra altså. Hyggelig med gjester og det er flotte mennesker men nå er jeg kort oppsummert litt utslitt.
Onwards and downwards! Ha en fjong søndag
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Larvik!
![]() Sola skinner utenfor også i dag. Etterhvert blir det å reise hjemover, kanskje rekker jeg litt flydag også. ![]() Det har vært litt fram og tilbake med tur med Cornell eller Tiger Moth i år. Litt teknisk, litt papirer som må til... Uansett meldt meg på Tiger Moth til uka så får vi se! Ønsker meg en tur med den og Cornellen også i år hvis mulig! ![]() Fint vær og 20000 skritt totalt i går ga noen fine turer, og bilder tok jeg som vanlig! ![]() Ønsker alle en riktig fin søndag! PS Bildet av blåmaneten ble litt stilig synes jeg, et flagg speiler seg i vannet! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg Sykehus.
Dagen starter som alltid 0600 her med målinger og antibiotika intravenøst. Frokost er inntatt. Maten her er stort sett uspiselig, så jeg tok med meg ferskt brød og pålegg hjemmefra i går slik at jeg fikk meg en god frokost. Jeg får dra hjem mellom kurene så det blir i alle fall en tur hjem etter neste kur. Da blir middagen også inntatt hjemme. Ellers er det mye sport på TV med Brann kamp klokken 1500, eliteserie 1800 og Formel 1 senere i kveld så det blir nok noen timer foran fjernsynet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Gode morgen. Flotte bilder fra Larvik! Her har eldstemann bursdag, noe som gjør at lillebror er sykelig sjalu og skaper drama. Vi får sysselsette han med noe barnearbeid så løser flokene seg (kanskje). Ha en fin dag alle sammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra 3145. Sol, blå himmel men bare 14 grader - kjenner det er godt å vite at det snart er ferie i Italia. Hjem med leketøyet som trenger 3-4 parkeringsplasser i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God grytidlig morgen fra Florida City.
Først skal første dag av tripp report skrives her på forumet, så skal det pakkes i bilen og så prøve å være til frokost kl 06.00 før vi cruiser av gårde i vår hvite mustang cabriolet, med caben nede, mot først Key Largo og ender opp på Key west om noen timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen hvor frokosten ble avbrutt av en svært nydelig DC3 som brølte forbi oss i glaninga. Ble pride-variant av frokosten i dag med rosè i mimosaen og egg-white omelett.
Mulig man råner en tur ut til Kjeller, men må vel pakke litt da det ble Tyrkia allerede i morgen.. Ikke nødvendigvis noe favorittmål, men mye butikk som skal forhandles. Last edited by SudCaravelle; 19-06-2022 at 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra terrassen. Deilige 17 grader på morran, det er en stund siden sist. Nå er det bare å nyte kaffe og forum frem til svigerbeistet brummer i hiet sitt ….
På tide at solen snur. Blir fint med høst nå …. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra 4610. Her pågår nedrigg for fullt. Kjenner det tar på å legge seg tidligst kl 01 og opp kl 8 hver dag nå. I natt var jeg ikke i seng før 4. Og alt dette mens jeg ikke har vært på fest i det hele tatt.
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Oooh, så dukket det opp en farsdagsgave også. Og en kanelbollekake. Livet er herlig, dere!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra Lillestrøm!
Så rakk man et lite besøk på Kjeller også. Mye fint å se! Måtte Kjeller bevares i fremtiden! Begge de flotte maskinene jeg fikk fly med i fjor sto utstilt i sola. ![]() Ha en fin kveld! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Grønland. Her har man vært så nedsnødd at man ikke fikk med seg Flydagen på Kjeller… Men lukta lunta når Dakotaen brummet lavt over Oslo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Heisann fra mancave´n i Sandnes. Deilig med litt alenetid etter en uke på tur med storfamilien. i naborommet er vaskemaskinene i full gang med å ta unna klesvasken etter en uke i det sydenske. Noe skal antagelig henges opp om ikke lenge. Deretter ny maskin. I morgen tidlig skal det nok resepsjoneres litt på Forus vil jeg tro. Ha en fin avslutning på helgen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Her står siste av 4 nattevakter står for tur
Selv om sola ikke viste seg så alt for mye i ettermiddag ble det sesongens første utebad i Ulsrudvannet (Frognerbadet teller ikke...), og temperaturen var absolutt godkjent Litt for sen sesongstart, får se om jeg får tatt igjen med hyppigere badeturer
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra 1395 | Someone | Flyforum | 11 | 22-05-2022 22:47 |
God søndag fra 1395 | Someone | Flyforum | 12 | 08-05-2022 21:06 |
God søndag fra 1395 | Someone | Flyforum | 10 | 06-03-2022 19:15 |
God søndag fra 1395 | Someone | Flyforum | 10 | 26-09-2021 21:46 |