![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra minus 18 på Ris. Men i løpet av dagen skal vi ned i friskere minus 26 på Røros. Men først kaffe, forum og nyheter. Ha en så varm og fin tirsdag som mulig:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sandnes. Hadde rundt 7-8 blå da jeg dro hjemmefra i dag. Til og med insiden av frontruta var islagt og det skjer ikke så ofte. Ventes mer snø her i dag. Så får vi se hvilke utslag det gjør på dagen. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Siden togsettet brøt sammen før det kom til Hvalstad, ble det plan B og bil til jobben. Heldigvis fant jeg en sånn fremmedarbeider fra Bergen som kunne sitte på, så vi var to og dermed kunne kjøre kollektivfeltet. I kveld skal det snakke som fly inn i en mikrofon. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra fbu der feberen herjer i en arving noen som betyr sykt barndag/hjemmekontor. Passtime i kveld så da blir det snart lyserødt pass på meg også.
Rekker muligens litt slalom med den friske arvingen også Hva er det forresten å gjøre i Atlanta bortsett fra å drikke Coca Cola?. Last edited by Chriscross; 16-01-2024 at 08:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen …. Blir en småfrisk spasertur til Langstranda i dag ser jeg. Men det har sluttet å sne ihvertfall.
Blir storfint besøk på kontoret i dag med konsernledelsen, og det skal bli spennende å se om de har noen breaking news, men høyst sannsynlig ikke. Men vi får se. Ha en varmere dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra RE11, helt uten X og med mange stopp. Men har både nytt togsett, varme og sitteplass og enn så lenge i rute så funker greit. Bet godt fra seg på sykkelturen ned til stasjonen. Litt nedtur at man glemte å lage kaffe hjemme, Narvesen på stasjonen er stengt og kaffeautomaten på toget virker ikke, så smaker nok ekstra godt med en kopp ved ankomst kontoret
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå TRD. No blir det to timar ATR til HEL. satsar på godt veir bortover og at Bose er flink. Så er det to dagar fulle av sauna og prat om ting som går fortare enn fly.
Ha bra dag! (PS. Er det ikkje mogleg å poste frå gratisversjon av tapatalk lenger?)
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Majorstuen. Litt hjemmekontorering på morgenkvisten før eksternt møte på en ambassade. På med lue og duffle coat. I ettermiddag fortsetter jakten på brukbare returbilletter fra CPT i påsken. EuroBonus står for utreise med TK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her er det kaldt i dag med -22 grader. Første post på programmet er å få tak i ved. En bridgespiller har tilgang til svært rimelig ved og med det forbruket vi har for tiden så trengs det en pall til.
Ellers blir det å prøve å få tak i pensjonskassen og forsikringselskap i dag. Prøvde i går, men der var ventetiden lenger enn hos kundeservicen hos SAS når det oppstår uregelmessigheter. Satt på sånn oppringing at de skulle ringe meg tilbake, men det tok flere timer og akkurat når de ringte holdt jeg på andre ting og hørte ikke telefonen. I kveld blir det bridge igjen. Alltid morro å spille kort.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret. Ble 2000 meter crawl i bassenget i dag også. Det siste lille magefettet sitter veldig godt fast gitt, tross svømming og litt "bimbo-fasting"
Tirsdag allerede ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Jåttå,
En god dag på jobben nærmer seg slutt. Kontorene begynner å tømmes , folk vil hjem før det blir kaos på veiene i snøværet. Her i sørvest har det snødd i hele dag og jeg tror ikke vi har hatt så mye snø siden vinteren 2012/13. Det er bare å smøre seg med litt tålmodighet i ettermiddag. Til helgen sier værmannen at vinteren foreløpig er over med varmegrader ut over i neste uke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Denver. Småfriskt her også. -21 og vind i går, men skal bli bedre utover dagen i dag.
Tett program ventet Ha en best torsdag
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fin tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 05-04-2023 07:11 |
Frisk start på torsdagen | EB | Flyforum | 8 | 13-12-2018 15:38 |
Frisk onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 7 | 28-11-2018 19:10 |
Frisk tirsdag:-) | EB | Flyforum | 6 | 21-11-2017 23:33 |
Frisk kø i sikkerhetskontrollen på SVG | kekker | Småprat | 0 | 30-03-2012 17:15 |