![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Bag`n er pakket og om noen timer blir det en ATR til Røros og to dager om ikke på så i allefall i nærheten av kontorkontoret. Siste arbeidsuke før sommerferie del 1… Ha en best start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Ikke mye som minner om sommer, eller det er kanskje klassisk norsk sommer? Et par runder i holding før barnehagen åpner. Ellers må man også passe på setereservasjoner hos Lufthansa også, plutselig var i høst flyttet fra to-setere til firesetern…..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Passe tung i øyelokka i dag med et stk sykt barn og et stk spedbarn så må nok ut for påfyll av kaffe. Blir kanskje en runde Microsoft Flight Sim med eldstemann i løpet av dagen da
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hepp fra Knaus.. Ganske guffen kone som løper rundt her og synger på svenske sanger og ganske oppesen etter hun kom hjem med hoved-pokalen fra turneringen i Falkenberg. Denne uken her kan jeg ikke skjønne at folk klarer å kombinere med jobb.. Kallenderen er stappet med skoleavlsutninger osv.. Gaver, kaker, matretter osv..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God mandag fra Parkveien. Bare å sette i gang, det blir en ganske hektisk kontoruke ispedd et par sommeravslutninger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ooooh, som LN-MOW antydet på fredag er ikke det å ikke snu døgnet når man kommer en stjerneplan for fremtidig lykke.
Men hvilke morsomme og deilige ting gjør egentlig at man føler seg bedre i morgen uansett. Det var ihvertfall ikke trivelig å våkne til klokken i dag. Ferdig snakka. Nå venter imidlertid en litt spennende dag på bortekontoret. Det blir bra... etter litt kaffe. Ha en fin en
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Lykke kan være så mangt, men jetlag står ikke på lista. Men du har heller ikke en 50-kilos berner til å trampe på deg i grålysningen. Storsmurfer og elefnater er nok mer forhandlingsvillige.
![]() G’morgen …. En dugelig stormfront feide igjennom her ved firetiden og ødela siste del av nattesøvnen. Så nå er kaffe inntatt, dyra og undertegnede foret, og det er straks klart for nevnte berners morgentur. Deretter blir det en tur opp til Greenwood før arbeidsuken sparkes igang. Blir nok en relativt lang dag …. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
God ettermiddag fra et Europa i lunken stemning.
Anser meg selv som en sterk skeptiker, med 0,0% konspirasjonsteori i meg, men merker at jeg oppriktig tror at Putta (Putin) står bak høyre-rykket i Europa. I går var det EU-valg her i Tyskland, hvor ca 20% stemte på nazister. Særlig de under 30år stemte på dem. Man har i det siste sett sterk tilstedeværelse av nazistpartiet på tiktok, politikerene i partiet får stadig vekk pengegaver fra Russland, det har blitt avdekket egne "trollfabrikker" som bare eksisterer for å spre fake news og uro på sosiale medier... Det er nesten litt uvirkelig å observere. Jeg tenker oppriktig og ofte på at jeg er glad for at vi kan reise til Norge om noe skulle skje her nede, håper bare vi klarer det tidsnok. Reparere bilen for 15,000kr må vi også, hmpf. Blåmandag både politisk OG automobilsk! Får sette på en kaffe.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 15 | 04-04-2023 01:36 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 27-07-2020 16:04 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 20-07-2020 21:54 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 17 | 15-10-2018 22:22 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 07-06-2016 00:44 |