![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenet på Ris. Stille og rolig morgen. En tur til Jessheim og Anton Sport står på programmet på formiddagen…og da kan det vel passe med en tur i nærheten av flyplassen for å se på en «fugl» eller 14. Ha en bra lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God Påskeaften, Ramadan og Songkran fra Villa 6.
Henger på terrassen og prøver å komme seg etter en fullmåne-natt og sen aften på stranden i går. La Plage på Jumeirah stranden er er ganske smooth sted for romantisk dobbel-date. I kveld skal Songkran feries på gode gamle Pai Thai. Nå er det bare å ni-nyte før man fyker nordover på mandag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morron från Uppsala!
Fint vær og fine turer i Stockholm og Uppsala ga mer enn 20000 skritt i går. Straks ned til frokost også får vi se hva dagen bringer! ![]() Ha en riktig fin påskeaften! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Riksen. Jeg har sovet godt i natt heldigvis så nå føler jeg meg ganske uthvilt. Det er ikke alltid like lett på et sykehus. Formen kjennes bra ut så jeg håper dagens prøver også bekrefter det. Ellers står det en MR på programmet i dag. Det innebærer faste så ingen frokost før den er gjennomført. De har planlagt å ta den nå på formiddagen så det skal gå greit med fasting frem til da.
Ønsker alle en riktig fin påskeaften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Her startes som vanlig dagen med en espresso, kakestykke og en ørliten shot jäger. Derfor vi holder oss så friske. Tid for årets påskerenn, med alle den tradisjonsrike sideøvelsen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei og hå fra Nesna i Nordland! Her er man såpass langt vekke fra MQN og SSJ (og MJF forsåvidt) at man hverken har sett eller hørt fly siden ankomst tirsdag
![]() ![]() I går ruslet man opp en kystnær topp som heter Tomskjevelen på 922moh på ski, deilig å få krysset den av listen etter 6 år! Latterlig utsikt fra Lofotveggen i nord (LEK/SVJ) til Torghatten (BNN, hehe ![]() Dagens plan er å besøke venner i MQN, og innom Moheia bad for å svømme litt med mini. Håper alle nyter påsken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Etter noen års pause fra skiftarbeid og helgejobbing er man i gang igjen med litt jobbing på helg. Lever greit med å jobbe hver sjette helg. Rosinen i pølsa er noen lengre friperioder innimellom så det blir bare nice. Så her sitter jeg med kaffe i koppen. Ha en fin dag forumister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Jammen meg møtte man ikke selveste påskeharen på morgenturen her i Uppsala!
![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo. her har jeg sett på Viggo Valle på tven, vært og handlet og ja prokastinert. Burde vel komme meg en tur ut i finværet. Hovedstaden bader i sol. Men det er ikke helt bra for vi trenger nok litt regn nå for å få opp vannstanden i Maridalsvannet. Orker ikke tanken på evt vannrasjonering så får håpe værgudene er med oss snart da.
Fortsatt god bedring til SK384, satser på at undersøkelsene viser at ting går i riktig retning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Golf de Roquebrune. Her har gutta vært jagd ut på tur til plantebutikken for å kjøpe ca 16 m3 med blomster. Heldigvis fantes det en kolonial med ølutsalg på tilbakeveien.
Skal bare slappe av siste dagen og så er det hjem i morra. Ha en ekstra stilig dag
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra det hedenske vestsørøst. Ingen antydning til påskestemning til tross for overpriset påskelunch i går. At det skal arbeides er heller ingen hjelp.
Men etter jobb skal jeg ned til by’n og se Steve Hackett, så det blir ihvertfall bra. Tredje forsøk på å få brukt billetten, så denne gangen bør det vel gå. Ha en mer påskete påske enn meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra siste dagen i Washington. Nespresso på rommet mens jentene fikser seg selv før frokost. Blir lang frokost også må jeg finne ut når Kyft må komme å hente oss. Vurderer å teste Polarislounge i feil terminal, men det går jo tog mellom dem. Mener jeg en gang for ca 10 år siden også gikk mellom B og C terminalene.
Ser ellers ut til at en av sk a321Lr er syk for det er plutselig en a330 fra 2002 som er på vei over. Booking viser fortsatt setekart for A321 og det samme viser flytiden. Hadde håpet på en oppdatert flytid også slik at vi kunne booket om til 08.00 cph-osl. Nå er det bare 25 min, a330 gir 45 min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Lammestek med fløtegratinerte poteter på menyen her i dag. Satser på at det vil smake bra. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Last edited by Twin Otter; 16-04-2022 at 14:22. |
|
![]() |