![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Ekstra klar for alt som skjer fra 15:03. Ha en fin dag dere andre også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra kjøkkenbordet på Kolsås. Juniorlaget er fornærmet fordi han ikke får bli med til Lillestrøm for å treffe diverse fyrer, så han tok hevn ved å stå opp kl 5. Reiseruten ut til bygda er nok grei, tror jeg skal slippe å konsultere med Bongos
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Shopping og kanelsnurrsafari til Asker med minstemann, før et aldri så lite besøk til Lillestrøm i ettermiddag. Dessuten har kona en mening om at jeg bør få fikset et par småting. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra knausen. Dette er litt vel tidlig og jeg er den eneste våkne i huset. Sov litt lettere enn vanlig da jeg faktisk er litt spent på en tidlig fødselsdagsgave fra dragen som skal sees på/hentes i Vestfold.
Snar egg und bacon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja .. Frokost og kaffe er inntatt.
Her skal man etterhvert avgårde sørover med dagens eneste flybevegelse. Deretter har SAS for fjerde gang byttet ut NEO’n med noe annet, men når jeg sjekker nå, ser jeg det er tilbake til NEO, så da er det kanskje håp for at jeg får’n likevel…. Må innom testsenteret på OSL før jeg hopper på toget, så blir muligens noen minutter sen. May the spirit of Bongo protect me and my travels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet vest om Florø.
Ingen helibusser i dag eller i morgen. Så blir ingen Lillestrøm her i gården. Mulig det blir Lillestrøm neste helg pga ikke ledige hotell i Oslo, hvertfall ikke til en aktuell pris. Hva som skjer i Oslo neste helg?? Ellers, er det 11 timer igjen til lørdags biffen og Bingoen. Vært stille om SAS-streik. Booket backup-billetter med DY i tilfelle streik så jeg ikke står strandet på OSL ved hjemreisen i slutten av mai. Når Flex koster lite og ingenting så er det best å sikre seg. God helg
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Stille og rolig i heimen her nå på morgenkvisten da resten av familien purker og sover. Det blir en rolig dag her fra til avreise til Lillestrøm i 13.30 tiden, men jeg skal prøve å få trimmet litt før den tid i det fine været som vi har her i dag. Det blir kjekt med flytreff i dag og kult at så mange har meldt sin ankomst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Morgen fra SK932. Tror ikke jeg har sovet et minutt, så da blir 5+ timers venting på CPH døden! Håper de har hvilerom så jeg kanskje kan få et par timer på øyet.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#9 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Fikk imidlertid favorittprisen på Lillestrøm i kveld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sandnes. Om noen timer sitter jeg på er flyr til Lillestrøm. Men først frokost og kaffe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() Quote:
Rimelig fullt både i Lillestrøm og Oslo hele slutten av neste uke pga vei og anleggsmessa på Lillestrøm. En del tusen mennesker besøker den fra onsdag til lørdag Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Tananger,
Lørdags morgenkaffen tok sin tid idag , litt indretjeneste før jeg setter meg på kjerra over fjellet med Lillestrøm som må for dagen. Vi sees ,ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ok... Støtteteamet i Bongo står klare til å ignorere telefoner og mailer. Men vi følger med på flighradar så vi vet når mobilen evt må settes på lydløs.
God morgen fra Lillestrøm. I går kveld spiste vi reker... vi bar ikke ut søpla... vi lot lokket på søppelbøtta stå åpen. Og doen var tett. Satser på litt mer opptur utover dagen. Ha en fin en.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Opptur eller oppkast?
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo - driver og rydder og vasker litt. Sliter ikke med tett toalett eller åpen søppelkasse med reker i dog. Heck jeg spiser jo ikke reker i det hele tatt. Blir et par øl senere i dag dog ikke i Lillestrøm, men her i byen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Merket det da jeg skulle logge meg på .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God dag fra bussen på veg til toget. Ble visst en liten sightseeingrunde på veg til Lillestrøm istedenfor raskeste veg til/via L13 gikk man for L14.
Ha en god en, og til noen av dere: Sees ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Da må jeg komme meg av gårde, jeg skal jo være der 15:01. Og viktig å ta med kart når man skal til en by som man ikke er kjent i
![]() Last edited by B747-8; 07-05-2022 at 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
I tillegg er det Holmenkollstafetten lørdag 14. mai
![]() |
|