![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenet her på Ris. Har svettet meg gjennom natten og håper at det betyr at jeg går mot bedre tider - utrolig glad for at vi har tre vaksinedoser - dette hadde ikke vært morsomt uten. Kanskje blir det litt hjemmekontorering i løpet av dagen. Nå kaffe og sjokoladebolle:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm!
Ja natta var ikke av de helt beste her heller. Så forkjølet at både nese og øyne renner konstant, dessuten kom en lei hodepine sånn i ett tiden. Ja, glad for tre doser også her. Uansett, denne forkjølelsen er jo regnet som lette plager egentlig. Nå er det frokost om litt. Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her kom en hjem i går kveld etter nattevakter gjennom helgen. Frokost er inntatt og kaffen nytes til litt reise inspirasjoner på YouTube. Snart går turen til Sola for litt kontorering på gamle-kontoret.
Ha en glitrende flott dag der ute ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lech. Ferdig med frokosten og får vel snart spenne på skiene. Snø i morgentimene, men vi satser på værvarselet er korrekt så har booket bord ute på solterrassen til lunsj. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Fint vær her i dag med sol og -7 grader. Det er heldigvis meldt litt mildere utover dagen. Ellers blir det nok en stille og rolig dag her i dag. Jeg skal prøve å lese gjennom en tekst for en kollega, slik at jeg får gjort litt fornuftige ting i dag. Det er ikke så mye jeg orker av den slags, men en time eller to med arbeid er egentlig bare bra og gir litt andre ting å tenke på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God formiddag. Her startet arbeidsdagen 05.30, så en kan ta en halv vinterferie dag fra litt etter lunsj. Vel tilbake fra Stordalens Norefjell filial. Moralen er vel at det er best å bare glemme alt av gullfordeler så får man et ok opphold. Men First price eple juice holder ikke helt mål når en synes 5500 kr for et rom er riktig pris. Bare svart kaffe og få også. Får kanskje prøve Someone's versjon av skiferie neste år.
Last edited by Chriscross; 23-02-2022 at 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra kontoret - full rulle, tydeligvis er ikke hele verden på vinterferie. Dragen drar snart på godset så jeg har hjemme alene festen i gang. Eneste er at hun truer meg ut i marka i i kveld på... Ski (hmf)
Fikk brå-booket en tur til Las Vegas i mai for å ta med fattern på Rod Steward konsert. Det blir jo faktisk ganske artig. Ser nå ut som 2022 kan bli et nytt topp-år for CO2 utslipp fra denne filialen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra kontoret, direkte utsikt mot terminalen og ENGM rampen sitt kontor.
Rimelig mye på tapetet, og når finansjefen lurte på hvorfor det var noen sjeldne åpne poster hos meg, så kunne jeg bekrefte at det nok stemte, men at jeg ikke rakk dem i helgen da jeg hadde behov for litt fritid også... Det går litt rundt når man gjør to personers arbeid alene. Men det er vel håp for at det skjer noe, sånn over påske en gang.... MAKAN. Ellers var det jo kjekt at mine portugisiske venner fant ut at de skulle fly morgendagen med en A319, noe som er dumt når jeg har booket cargo som er litt i overkant for en A320... Kommer en charter i kveld som skal gå tom ut i morgen, så jeg har bedt pent om å få lov til å laste litt på den... det vil nok løse de fleste problemene, men er nok ikke helt i planen til kaptein Pedro og hans besetning. Fikk booket tur til EVE for poden i Mai, som blir første gang 12 åringen skal fly alene. Bookingen av UM hos Flyr var en lek, lynkjappe på kundeservice chat og god pris. Orket ikke å ringe DY sin kundeservice for returen, så jeg booket bare en vanlig billett for han på returen. Godt hjulpet av at de skulle ha et "lite" gebyr på NOK 500 for å legge til UM. Så da ble det bestemt at han greier dette helt fint, noe som han selvsagt gjør. Men han er jo lille gutten til Mamma'n sin så da må han passes godt på ![]() Nå på høy tid å fylle på med mer varm kaffe, kald kaffe smaker høgg S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Forus. Travlere uke enn normalt med mye kursing og oppfrisking i ting jeg kunne en del om før som jeg muligens kommer til å jobbe en del med fremover. Så da blir det mindre tid til å overvåke herværende forum. Men en ting er sikkert. Det er kjekt når aktivitetsnivået begynner å ta seg opp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God eftan fra Skaun!
Her har man for første gang denne uka gjennomført et Teamsmøte. Med astmaspray, Doc halslinser og masse drikke gikk det greit. Kjenner at jeg er lei av denne coronaen nå, selv om symptomene er lette så irriterer de nok uansett... Meeeeen verden går videre og nye turer booket allerede neste uke. ![]() God bedring alle dere andre sykinger her inne også! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hå ... her går'e unna. Startet dagen en time tidlig med et webex-møte med deltagere fra nær og fjern. Gikk mest ut på å diskutere at det vi egentlig trengte å snakke om måtte diskuteres fysisk i Haag, men det er ihvertfall et steg i retning av normalitet.
Da er webex'en av, vpn-tunellen på og snart blir det invasjon av et skrivebord som nok sitter i et rack i en kjeller utenfor Stockholm en plass. I hagen driver to karer og graver en dreneringsgrøft før de legger rør og gjør det pent igjen. Formannen 'måtte hente noe' så han dukker nok snart opp med en starbucks i hånden ... Blir det travlere nå, går jeg og legger meg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God kveld fra SK1260. Har vært rimelig heftig kjør her siden jeg reiste hjemmefra i går morges. Nå er det endelig hjem via CPH.
Ha en fin en. ![]() Sent fra min SM-F711B via Tapatalk
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 23-02-2022 at 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|