![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei fra Stavanger. Har har man kommet seg på jobb. Ligger vel an til nok en rolig dag på bruket, men noen forefallende oppgaver ligger og venter. Men først er planen å komme til bunns i den første kaffekoppen. Ha en fin en.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Kaldt og ny rekord på strømprisen er to ting som ikke er bra. Tenker eg slår av all varme på peak-timene med høyest pris. Som en stille protest. Så kan eg heller ha fokus på å begynne julegave innkjøpene. Ikke så mangen i år siden deler av familien har brukt korona kortet i hele år og da brukte eg korona kortet på julen nå som smitten stiger. God Jul til de. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker. Med minstemann i barnehagen og eldstemann sent på ekstern hjemmeskole så bør muligheten være til stede for en effektiv sjonglering av hjemmekontor, juleforberedelser og litt shopping. Føler jeg nå nesten ligger foran skjema på alt unntatt juleøldrikking. Dessuten skal årets siste Flypod lages. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Et ørlite lag med snøkorn har lagt seg i løpet av natten, nå må det bare ikke komme mer. Varmepumpen ble stoppet i går morges, og første fyring i vedovnen er i gang og temperaturen stiger i stua, har lite ved til denne vinteren, så i januar må jeg på skauen å sage ved.
Rundt lunsjtider går turen utom gamle-kontoret på Sola for siste sprell før jul. Men først julekaker og kaffe. Ha en fin fin tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Bare å skalke lukene og dra på seg ullundertøy med strømpris på 5-8 kroner stort sett hele dagen.
Faretruende nært juleferie, kombinert med påtvunget hjemmekontor resulterer i lav arbeidslyst. "Heldigvis" har kona en legetime etterpå slik at jeg "dessverre" må ta meg av minstemann |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God formiddag fra Mjøndalen. Her fyres det godt med strøm. I sommer da kraftprisen var lav så kjørte jeg over fjellet til hytta og innså at det var knapt vann i magasinene. Tenkte at her var det bare å slå til på fastpris på 40-tallet, og med strømkompensasjonen til regjeringen så vil jeg faktisk få betalt for å bruke strøm i desember.
Kanskje Støre hadde rett, det er faktisk vanlige folks tur denne gangen? Uansett, ett lite skår i gleden var at man fikk 2 streker på en test i går. Vurderte en liten stund å bare holde kjeft til omgivelsene rundt, å sender unger i barnehagen og kona på jobb, men klarte ikke det, så da er alle hjemme til uti romjula. Kanskje jeg begynner å bli samvittighetsfull på mine gamle dager? Nå har man også tatt en test hos kommunens testsenter. Fordelen er at man slipper besøk i julen, og kan ta livet helt med ro. Formen er fin, og knapt noe som kan karakteriseres som en forkjølelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra hjemmekontoret.. Sitter med kaffen og så plinger det inn et resultat fra hurtigtesten i dag tidlig.. Hele fordømte familien er NEGATIV så da er det faktisk Dubai i morgen med retur neste år.. Virker jo helt sjukt nå etter to års pause fra vårt andre hjemland..
Uvant med kun 24 timer reisefeber, men det kan jeg leve med. Last edited by SudCaravelle; 21-12-2021 at 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra årets siste arbeidsdag (håper jeg) - bare få ryddet unna alt som skal gjøres i dag så kan man stenge gjemmekontoret for i år. Ha en fin dag med eller uten jobb.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Både jeg og pellefanten fikk mail fra BA i dag om forlengelse av statusen vår i 12 mndr til. Jeg har allerede hatt mer enn nok bookinger til å kunne fornye enkelt, men alle har jo i tur og orden måttet kanselleres. Så nå så jeg virkelig det røde krysset på døra. Det var tidenes julegave. En jeg også trengte siden jeg nå skal sitte og lage reiseregningen og avstemme mot firmakortet for en kollega som dro i pappaperm. Egen reiseregning er døvt. En annen sin er et *banneord*. Ha en fin dag
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Ha ha.. Skulle stå neste år..
Nå bekreftes bookinger for hard møkka og julaften blir på Jumeirah Stranden: https://www.jumeirah.com/en/dine/dub...french-riviera |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Her er det intet annet enn hjemmekontor som står på programmet. Og det fortsetter det å gjøre helt til året ebber ut. Ingen reiserestriksjoner i VPN-tunellen ennå, men det er vel bare et tidsspørsmål ….
Kaldt ute, varmt inne. Propan er dyrt, men så lenge man kun trenger å fylle 1-2 ganger i året er det levelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
MAAAAAAKAN
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Der kom jo solen fram på denne vinterens korteste dag. Det har vært en behagelig dag på kontoret med lite folk og mye jobb er ferdigstilt. Juleferien starter i morgen , men først må kjerra gjøres klar for turen østover langs den sørlandske hovedsti i ettermiddag. Ha en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Nå har sola snudd, og det går forhåpentligvis mot lysere tider på mer enn en måte.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Den dagen det skjer, kan man overføre kake også. Ikke bare negativt, med andre ord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
Ekte mannfolk går ‘commando’ - også på pc’en ….
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 13 | 14-12-2021 13:50 |
God tirsdag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 14 | 19-10-2021 13:34 |
God tirsdag fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 9 | 01-06-2021 22:08 |