![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God jul från Ninh Binh! Efter en frukost på hotellet så blir det cykling och förhoppningsvis något speciellt till middag.
Önskar alla en fin julafton!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Bangkok. En ganske så imponerende thai-middag i går på nabo hotellet "Capella". Mimosa og julefrokost er inntatt ved elvekanten, gaver er pakket opp og nå er det pool-time før båten skal ta oss til Icon Siam (Google den og skjønn at det gleder far seg hakket mindre til enn hunkjønnene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart ut i mørket til tre kirkegårder for å tenne lys og minnes mange bra folk. Ha en stemningsfull og fin jul der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg mener vi talte 14 etasjer så det er rimelig stort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Fornebu.bør vel trimme skrotten litt før galskapen starter her. Må også ut å fikse noen småting. Også er det jo en middag som skal lages. 12-åringen har saltet og krydret siden jeg var på tur. Skulle gjerne vært der Sud er eller et av de stedene jeg har rushet gjennom siste uken. Strekker tiden til må det også dokumenteres litt til Sas at vi har flydd 15-Skyteam selskaper siden 15 Oktober. I tillegg fløy vijo nesten AeroMexico, men den rotet sas til to ganger på tre dager. Håper alle får akkurat den julefeiringen de ønsker seg. Last edited by Chriscross; 24-12-2024 at 06:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God jul fra Oslo. Dagen tilbringes på jobb og sånn går nu dagan. Håper at dere unngår å havne på min arbeidsplass iallefall og at folk holder seg friske i jula. Men skulle det skje så er vi der uavhengig om det er Onkel Kåre på 93 eller lille Herbert på 3. Og vi spør ikke om forsikringen om man er medlem i Folketrygden. For utenlandske turister etc så tror jeg det byråkratiet funker greit. DC8ern er hjertelig velkommen hjem iallefall.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk Last edited by Hypern; 24-12-2024 at 06:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God jul fra Tønsberg. Her var ikke vekkerklokken i gang før kl 7 og da fortsatt i egen seng så man er snodig uthvilt. Man må overrekke de siste gavene, samt hostet opp et bedre måltid. Siden man allerede har spist både ribbe og pinnekjøtt i julen, og det kun er modern (og to bikkjer) som kommer hit så gidder jeg ikke hoste opp nok en ribbemiddag, på tross av at det jo er det man spiser på julaften. Som regel.
Hvem vet, kanskje kommer julenissen i kveld også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker og god jul. Her blir det å styre hjemme, sørge for at gutta får seg en luftetur, før vi i ettermiddag forhaler oss over til nabokommunen til bror med familie. Merker det skal bli litt deilig bare være gjest i år, mens jeg dytter meg full med mest mulig pinnekjøtt. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra Hytta. Føler meg som en slags nisse, men har på følelsen at noen har vært på låven å spist graut, drukket melk og kost seg meg kjeks...
Ungene får sjekke.... ![]() Last edited by Tjab; 24-12-2024 at 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Tenerife, tur nr. 40 er ved at være overstået på denne smukke ø. Tid til at komme til lufthavnen og komme hjem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her står omsider ribba I ovnen og damper, så jeg daffer med kaffe mens det står på. Er spent på dette prosjektet her.
![]() Så får jeg ønske alle skrotingene her inne en riktig best julaften!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland
![]() God Jul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
…og nå har det blitt hvit jul på Ris. Måtte sneen bli liggende:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Det har det jaggu blitt i Gropa også. Men blir nok mer rød utover ettermiddagen og kvelden
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen i Antarktis, her laver snøen ned i mellom isfjellene så man får nesten julestemning mens man er på arbeid.
Ikke lenge før man setter snuten nordover til Punta Arenas og hjemreise over nyttår. Ha ei finfin jul alle sammen ![]() ![]() ![]() Sent fra min SM-S918B via Tapatalk
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Alle forumister ønskes en glædelig jul, hvor I end er
![]() Jeg trækker i arbejdstøjet et par timer i eftermiddag, og derefter sætter jeg kursen mod andesteg, risalamande og godt selskab! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hvit jul i Asker enda noen timer. Ønsker dere alle en god og fredelig jul.
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God Jul fra Groruddalen, jeg trekker også i arbeidstøy noen timer i ettermiddag, og det blir fint
![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra et hvitt Lommedalen. Her har det dog vært hvitt noen uker, men i dag enda hvitere. Da vi skulle koke risgrøt i går for middag og riskrem til i dag, begynte den store kokeplaten på komfyren å tulle. Den gikk over til full styrke eller helt av. Sånn ca den verste dagen i året den kunne finne på å gå i stykker. Men vi kan definitivt bruke den til å koke opp den store potetgryten, så får den småkoke på en annen plate. Komfyren er fra byggeår, 1994 så den har jo gjort nytta si. Nå får vi kjøpe ny komfyr når vi kommer hjem fra Asia. Problemet er at vi kun har stikkontakt til kokeplaten, med den spesielle kontakten, ikke "Vanlig" schuko kontakt til ovnen, men heldig vis var allerede elektriker bestilt til 3 dager etter hjemkomst. Pølse og kjøttkaker er hverdagsmat, så på julaften blir det bare ribbe, så da fant jeg ut at vi måtte ha mer ribbe, i går kveld, så da ble en til innkjøpt så da er allerede den første satt i ovnen. Planen for dagen er å steke ribbe og tilberede mat. Da jeg kjørte den elektriske snefreseren vi har på terrassen, ved forrige snefall, buttet den stadig i spikre som stakk litt opp så jeg tenkte jeg skulle ta en runde å dra de opp og bytte med skruer. Det er vel eneste utenom jule aktiviteter som er planlagt, i tillegg til et håp om å få gjort unna et par hotell bookinger. Fortsatt god Jul alle sammen.
P.S. @ HrSud: var det ikke flaut at naboen fant ut dere bodde på et sånt billig hotell? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag og god jul fra Ris | EB | Flyforum | 24 | 25-12-2021 05:08 |
God jul! | EB | Flyforum | 19 | 24-12-2020 23:40 |
God Jul | inger | NSFF-forum | 0 | 22-12-2014 09:16 |
God Jul | Toby91 | Bilder & foto | 1 | 24-12-2012 10:05 |