Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 13-09-2024, 06:53   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Glad fredag den 13.

God morgen fra toppen av Oslo som byr på friske 6 grader. Kaffe og e-aviser foran peisen før arbeidsdagen starter. Noen interne møter og kanskje klarer jeg å komme meg av gårde litt tidligere. Sjømaten på Vinderen skal som vanlig levere middagen - best fredag ønskes!
EB is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2024, 07:28   #2
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Default Re: Glad fredag den 13.

God morgen fra Forus. Det har vært en lang uke med nok å gjøre og langt mellom fridagene men det er 17 dager igjen til ferie. Merker nok litt effekten av å drøye ferieavviklingen til et stykke ut på "sensommeren". Spørs om det blir en endring på den praksisen nå som vi har en datter som sikkert skal ha ferie fra barnehagen etter hvert.

Nuvel, det er kaffe i koppen og i kveld skal det visstnok drikkes øl sammen med kollegaer.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2024, 07:35   #3
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra Knausen. Litt lange dager på kontoret for tiden, men kom hjem til en perfekt aften i går; 12 åringen hadde laget en perfekt carbonara fra bunnen, mor dro deretter på tennis-turnering (som hun seff vant) og far sovnet deretter foran pels og Seinfeld etter en nydelig gammel Senilhac… da er det nydelig å våkne opp til helg med god værmelding.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2024, 07:53   #4
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God fredag fra Bangkok. Herfra kan det meldes om 32°C og oppholdsvær. Var oppe ved 7 tiden og har fått spasert drøye 12k steg hittil. Nå går det i indretjeneste før et times langt teamsmøte ved 9 tiden norsk tid, og med det et mine jobb forpliktelser for i dag fullført.
Ha en fin fin helg
Old 13-09-2024, 07:55   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Glad fredag den 13.

Mornings fra solveggen i Asker. En kaffe her før det hjemmekontoreres litt. Får legge inn en løpetur etterpå. I kveld blir det å ta med eldstemann til Oslo. Først pizza, så seriestart i hockey på Jordal. Gutten må oppdras så han velger riktig lag, så da får vi sitte der og nynne litt på sanger om brennende kirker og sånn. Ha en fin dag
Old 13-09-2024, 08:32   #6
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra RE11 sånn ca i rute. Begynner riktignok å bli kjølig ute, men tror jeg kan drøye en stund før det trengs å fyres i peisen hjemme, da man er heldig og har bolig med ganske mange cm isolasjon i veggene og moderne vedovn. Hadde fort blitt sauna.
Snart inne på kontoret for dagens arbeidsinnsats

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2024, 08:53   #7
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

God dag fra et sted med navn Buanoy.

En forferdelig taxitur er unnagjort, sjekket inn på et gjestehus som er det eneste alternativet her i bygda.
Nå blir det time-out og finne roen før neste sjøslag til kvelden. Det er jo helg

God helg

FQTV

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2024, 09:46   #8
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

God fredag fra bortekontoret, frivillig sådan siden det er noe et-eller-annet sted som gjør citrixen hjemmefra irriterende ustabil.

So far so good. Første dag denne og forrige uke, der jeg ikke føler jeg stresser meg i hjel. Så får man håpe på at man kommer seg herfra klokka 1q6, og at ingen gjør som noen gjorde i går, da de parkerte bilen opp ned i grøfta sør for Kløfta. Blir visst kø av sånt.

Snart helg, og da skal det Vyes. En uke igjen til ferie.

Ha en god en
Martin is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2024, 09:50   #9
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Morgen fra Lillestrøm. Slo av istedenfor å slumre vekkingen i dag. Så nå er det bare å hive seg innover i bilen. Skulle liksom rekke en liten golfrunde også etter lunch i dag.

Ha en best fredag.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2024, 10:16   #10
OJB
ScanFlyer Rusty

God formiddag fra Forus II,
Fin start på dagen , morgenmøter ferdig som vanlig i prosjektet , resten av dagen går med til en del analysearbeid.
Siste kvartalet skal planlegges som blir rimelig travelt.
Satser på bedre vær i helgen enn det som har vært denne uka her over i sørvest. 6 grader på morgenkvisten er langt fra normalt hos oss.
I morgen blir det stor dugnadsaktivitet på Flymuseet som er typisk lørdagsaktivitet.
Ha en fin dag og god helg.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2024, 10:30   #11
FBI2012
ScanFlyer Silver

FBI2012's Avatar

God FREDAG den 13. fra Athen!

Befinner meg fortsatt her i den greske hovedstaden og demokratiets vugge. Frokosten er unnagjort og sitter nå på hotellets rooftop og nyter den vakre utsikten til imponerende Akropolis mens jeg venter på at rommet mitt skal bli klargjort.

Har ingen andre planer enn å finne meg en plass med litt skygge, gjerne et restaurantbord under et tre og koble av med en bok og absorbere det greske storbylivet. Har booket time hos en fysioterapeut kl 14 i dag. Dette er en tidligere fotballspiller som nå driver klinikk i bydelen Kolonaki. Dette er et ganske ‘upscale’ område av Athen(ligner litt på Frogner)og det er her Athens ‘kondisjonerte’ holder til. Har vært hos han flere ganger før og vet han er utrolig dyktig i sports massasje, så jeg satser på at han lett fikser min spente nakke og stive skuldre.

Her er det meldt 31’C og skyfri himmel, så best å smøre seg godt inn med høy solfaktor, sørge for jevnt væskeinntak og iføre seg caps også i dag!

Ha en strålende fredag!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0438.jpg
Views:	147
Size:	68.1 KB
ID:	55120  

Last edited by FBI2012; 13-09-2024 at 10:38.
FBI2012 is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2024, 12:16   #12
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G’morgen .. Tilbake det vestsørøstre og her meldes det om 20 milde på morgenkvisten.

Siste biten med United gikk fint, til tross for litt ekstra risting pga orkanrester, og vi fant at de gamle F-setene på 319 er langt mer behagelige enn de nye på MAX’en..

Vill jubel på kennelen da jeg kom inn døra og de holder seg veldig nære fortsatt. Lite som matcher en skikkelig bernerklem.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 13-09-2024, 12:38   #13
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God fredag fra Rondane. Ytterlig introduksjon trengs knapt. Drittværet tidligere i uka har satt sine spor i form av hvitt fra 1700 isj og oppover.

Sent fra min SM-A326B via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2024, 12:50   #14
Ezeiza
ScanFlyer Blue

God fredag fra Santiago. Sju friske nå på morgenen men temperaturen skal nærmere 20-tallet - så da er det vel mer eller mindre som hjemme. Hjemmekontorering på formiddagen før jeg skal grille lunsj på terrassen for en gjeng. Blir noen chilenske druer også.
Ezeiza is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2024, 13:17   #15
HMWK
ScanFlyer Molded

HMWK's Avatar

Morn fra Sandefjord! Arbeidsuken er straks forbi. Kiropraktortime venter. Konemor reiste til Oslo igjen for noe venninnegreier så gutta styrer heimen fram til søndag. Vi klarte det forrige helg så burde gå nå også!

God helg!
HMWK is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules