![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. På startstreken til barnehagelevering, bare den åpner. Et noe amputert hjemmekontor før vi stiller til fjells etter lunsj, men litt flaks slipper vi den verste trafikken på E16. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Sørum National airport
Ble 30 min forsinket avreise til jobb i dag, da kona skulle kjøres for å hente bilen som var ferdig reparert og betalt i går. Det blir forhåpentlig en kort dag, til ca 15 før jeg reiser hjem over. Ellers ser jeg frem mot en flight fra BGO til OSL på søndag, med Norwegian. Forrige gang jeg fløy dem, hjem fra DXB i Februar 2020 hadde pandemien så vidt begynt. Helgen, skal ellers brukes til å stelle hjemme. Ha en fin dag alle sammen. P.S. Sørum Airport er en liten gresstripe for radio kontrolerte fly borti veien her |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Herlig fredag fra sommerlige Røros. Da venter vi bare på de siste 80 gjestene fra Oslo før bryllupshelgen kan start for fullt - #stoltonkel
Nyt fredag og helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Freeedag ja!
![]() God formiddag fra Furuset. Noen timer igjen og jobbe så er det helg! Forhåpentligvis blir været godt nok til en småflytur i kveld. ![]() Ha en fenomenal ekstra best en! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hallo fra jobb. Dagen startet i god rute for å være blant de første i barnehagen, bortsett fra at man hentet sykkelen ut av boden med flatt dekk. Fikset og kom helt til Smestad før jeg oppdaget hvorfor dekket var flatt, så forhåpentligvis varer fiks nr 2 litt lenger. Ble 1t sein på jobb til slutt. Bra det er øl i kjøleskapet hjemme...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra gjemmekontoret.
Usedvanlig effektiv arbeidsdag så langt. Nå venter man bare på noen mailer så man får jobbet mer. Måtte de komme fort, for planen er å logge av klokka 15 for å komme seg på en buss, og videre på et tog for å ende opp på en restaurant der jobben betaler gildet, så da har jeg ikke tid til sånt tull. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra tåkeheimen …. Ser dog fortsatt porten, så får håpe pleiersken slipper å gå i holding i nærmeste rundkjøring.
![]() Kun 20 grader på morran, så det begynner å krype nedover. - Her kommer vinter’n, her kommer den kalde fine tida …. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Hjemmekontor i dag. Av den litt slappe typen. Skal tross alt ut i jobb igjen og være reiseleder for en gjeng på søndag allerede. Så i dag er det bare det aller nødvendigste som gjøres, mens jeg henger med Storsmurfen og koser oss.
Skal også nevnes, siden jeg er kjent for å sutre bittelitt når flighter ikke går 100% som jeg hadde sett for meg, at SAS flighten hjem fra DUS i går var suverent bra. Maten i Plus var uspiselig, men det vet man jo før man går ombord, så det trekker ikke ned. Alt annet var knall. Crewet blide og glade, utsikten fjong som tusan og ledige midtseter foran. Da er det bare best å være meg. I dag er jeg hjemme, så nå er det ekstra best å være meg. Ha en like fin en
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
https://youtu.be/S1I2uyxzR6Y |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Flyklapper
|
![]() Quote:
Ang filmen over .. Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra CPH og plusskabinen på ei A321. Dette vær nære på.. var ved Tivoli når det var 50 minutter til takeoff - og en koreansk suv skulle leveres til Sixt og deretter shuttlebuss til T3. Mitt anspente forhold til danske fotgjengere og syklister er langt fra bedre nå.. det ble arabisk kjøring.
Neste som skal rekkes nå er hagefest nede i lia hvor korkene sprettes 1800… ganske svett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God ettermiddag fra fbu tatt turen hjem, men blir vel å logge litt på igjen ser det ut som. Får høre hva gjengen vil ha; pizza laget av pappa eller taco de lager selv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Flytoget, var nok på samme smekkfulle balja som Sud. To hektiske, men hyggelige dager i Randers og Århus. Skulle gjerne blitt igjen i Køben med 27 varme og skyfri himmel… Hadde en artig restaurantopplevelse i går på «Det glade vanvid». Fixed 4-retters meny og fri flow av viner av helt godkjent kvalitet. Hadde neppe vært bærekraftig i Norge
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag og god jul fra Ris | EB | Flyforum | 24 | 25-12-2021 05:08 |
God fredag | Chriscross | Flyforum | 18 | 08-05-2020 16:00 |
God fredag | Someone | Flyforum | 22 | 01-06-2013 02:27 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |