![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God mandag......eller kanskje mer riktig, god søndag, andre dag på rad. Fint med fri, men når det uansett regner og veldig mange aktiviteter ennå er stengt, kunne jeg like gjerne vært på jobb. Huset fylt med ikke mindre enn 5 barn, og stopper det ikke regne snart så er det er det på med regntøy og ut uansett. Selv om det sikkert etter protestene har lagt seg, blir undertegnede som må misfornøyd bli med ut
![]() Ha en fin dag Last edited by Someone; 24-05-2021 at 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Aldri skjønt poenget med 2 pinsedag selv. Men kan ordne litt småtteri i heimen. Lurer på om jeg skal ta sjansen på å bryte borettslagets regler for klesvask. Formelt sett er det ikke lov å bruke fellesvaskeriet på søndag og helligdager men systemet har aldri klart å ta hensyn til bevegelige helligdager som faller på andre dager enn søndag. Det er altså mulig å sette i gang en vask
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
God mandag, ja.
Tilbake på jobb i dag. Venter spent på mengden mennesker på WF153. Ryktes LN-WIN. Vi er like gamle, det skiller to måneder og ti dager mellom oss. 14 dager på cruise i Sognefjorden. Vakkert. Regn på 1359, men det trenger vi. Det blir pent rundtomkring ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Siste helligdag/gratis fridag i 2021, bare å nyte folkens!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Glad mandag fra 2000.
Her nytes nykvernet kaffe i den store Lufthansa koppen og man lurer på hva man skal gjøre i dag. Fine flyturer i helga til BGO. Nå har jeg flydd 8 segmenter med SAS i mai og 2 med småfly. Så 10 flyturer er jo innafor! ![]() ![]() Ha en fin mandagssøndag alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra Bergen.
Etter nattens kjøretur fra Drammen i en Ford F150 så var det godt med litt søvn på morgenkvisten. Nattkjøring på Pinsedager kan absolutt anbefales. Kan ikke huske det har vært så lite trafikk på veien. Videre I dag blir det indretjeneste, dvs robotstøvsugeren eller hushjelpen som den kalles, får ta sine runder. FQTV
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grumf mandag!
En natt med elendig søvn. Så da ble det litt bedre søvn på morgen/ formiddag heldigvis, men dagen så og si ødelagt. Ute regner det og det skal det gjøre de neste 3 dagene. Er det rart jeg drikker?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen fra terassen. Etter ti timer med gjerdereperasjon i går, blir det ‘hviledag’ i dag. Skjønt, blir litt prepping før jeg setter i gang med beising i morgen.
Min nye Epson V600 er et positivt bekjentskap, og jeg holder på å gå gjennom alt jeg har av negativer for å finne skjulte skatter. Negativscanning er en ny erfaring for meg, men jeg tror jeg mangler noen. Men er det noen som vet om det er mulig å scanne de jævla hjulene man fikk på åttitallet? Ellers kan vi gratulere The Bobster - Bob Dylan - med 80-årsdagen i dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God nydelig aften fra Stavanger. Kan melde om noen regnbyger ute.
Tidligere på eftan kom en hjem fra Bergen etter helg med nattevakter. Så nå har en nettopp vert innom Sandnes og hentet rullekebab som varmes litt i stekovnen. Rødvin sprettet, en helt grei billig-vin, så da er helgen startet, også for meg ![]() Ha en fin fin aften ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag! | Twin Otter | Flyforum | 8 | 15-02-2021 16:01 |
God mandag | Someone | Flyforum | 14 | 17-11-2020 07:46 |
God mandag | EB | Flyforum | 10 | 05-12-2016 20:00 |
God mandag | Someone | Flyforum | 15 | 02-05-2013 17:39 |