![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Snart ut døra for en treningsøkt sammen med PT`n min - aka mannen min. Klar for dagens første teamsmøte klokken 8 og så går det slag i slag ut dagen. Ha en bra tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra den delen av Forus som ligger i Sandnes kommune. Man har kommet et stykke på vei ned i dagens andre kaffekopp. Vinterkulden har definitivt tatt over og virker som den har kommet for å bli noen dager til. Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Free Luigi
|
![]()
Altså.... hørte jeg akkurat rett på radioen at TUI får enda en statsstøtte på 1 milliard euro?! Mens sykepleiere har fått en lue i bonus for coronaåret, og luftrensere for skolene er for dyre så barna må sitte og fryse? In what world do we live in?
Meh. Sitter her i bilen og venter på et møte. 2 grader og aldri snø her. God vinterdag til dere i Norwegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Selv med "lang bukse under" var det litt småkjølig å stå utskremt som skolepatrulje nå nettopp. Så forsøker tine fingrene med en kopp te. Jevn hjemmekontorjobbing, før jeg tar en poltur og jakter litt kanelbolle i Asker sentrum, plus noe annet for å støtte det lokale næringslivet. I kved skal årets første podcast spilles inn. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra BGO.
Sunclass til LPA. Granka Granka Granka. Like greit å rømme nedstengningen. Snakkes. ![]()
![]() |
#6 |
Free Luigi
|
![]()
Hørte fra kjentfolk der nede at granka har blitt ganske hardt rammet av corona + store mengder afrikanske migranter. «It ain’t what it used to be»... Du får gjøre sit-rep når du kommer fram.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Boknafjorden som ligger blikk i strålende sol
Her ble en hasteinnkalt til noen vakter med overtidsarbeid. Like greit å jobbe, da det ikke er stort annet å finne på i friperioden. Ha en fin fin tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
'-Om du vill ha nattklubbssväng, häng då med i Gabbes gäng .. gå på disko, rulla hatt med Sunclass varje natt' .....
https://www.youtube.com/watch?v=Kgs7UJkP8L0
Dere er tilbake der, ja ...... Velvel. Her skal hjemmekontoret åpnes etter at jeg er ferdig med nok en en runde bikkjemat. VPN-tunellen er smurt og kaffemaskinen er i høy beredskap. Så får vi se hva dagen ellers bringer. Hjemstaten er forøvrig midtpunktet i verdens nyhetsbilde, og vi får håpe resultatet innfrir. Ikkenoe å si på engasjementet ihvertfall. Selv VG er her. Ja, jeg vet - wow! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra skauen.. Deilig med ski in ski ut, men kjente i dag at jeg ikke er noen langrenn-mann - det tar seg best ut på Instagram. 16 kilometer t/r Ullevålseter hvor mye er bratt begge veier.. Det bli sko i morgen.
I dag har en av arvingene fødselsdag som alltid er koselig og jeg får fri fra kjøkkenet da kravet er sushi og situasjonen gjør jo at det blir lite gjester, annet en klassen over på lørdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Er vel en av de beste filmene der ute..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hei fra Oslo - hatt en dag med arbeid via Zoom og sånt. Men en tur ut har man hatt også. Er litt deilig med hverdag igjen selv om Erna har tørrlagt hele landet - Oslo har jo vært tørrlagt i to måneder snart. Var litt deilig å feire nyttår på Hafjell - var ikke noe skjenkestopp der før tja nettopp. Tenker å teste meg på dropin her i bydelen i morra - er kanskje unødvendig men kan tenkes at man har plukka opp smitte et eller annet sted som følge av reise t/r Hafjell i forbindelse med nyttår. Så i morgen vil det ha gått så lang tid siden reising at test burde gi utslag. Føler meg uansett ikke dårlig da men når bydelen først har et slik pop up tilbud så kan jeg jo benytte meg av det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() Quote:
Hei, charteren er innleid charter for oss jobb reisende og ikke Ving charter som det kunne tenkes siden det var Sunclass fly. 23 grader og sol gjør godt. Det du har hørt fra kjentfolk får jeg ikke sjekket siden vi følger et strikt program og menger oss ikke med øvrigheten. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Makan
(bonusmakan)
![]() |
#14 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Ach so, skjønner! Ja det er visst et opplegg mange firmaer kjører nå, karantene og innleide fly. Til min store overraskelse er det til tross for corona både kjentfolk fra Norge og Tyskland som ferierer eller har de siste 2 mnd feriert (!) der nede.
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Det flys jo chartere fra Sverige ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]()
Årets værste film.
Her setter jeg meg ned å skal se Science Fiction film med George Clooney sammen med Pappa. Det skulle være romskip. Det skulle være global katastrofe. The midnight sky. Jeg hadde en pose med Japp og en stor brus. Resultat: Booooooooooooooring. Makan!!! Det skulle ikke vært lov å lure folk til å glede seg til noe sånt. Ha en fin dag. Makan |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Noen ganger må man bare lukke øynene og se alle eksplosjonene, radiasjonsbyllene, massedrapene og romvesenobservatørene inni seg .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]()
En liten laserkanon kunne de hosta opp? Kanskje et par fotontorpedoer. Det hadde ikke vært for mye forlangt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
For elefnater er tydeligvis antydningens kunst på Trump-nivå ... ![]() |
|
![]() |