![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Jeg ønsker å få en serie av bilder av fly fra flyselskaper som er konk, solgt, byttet navn osv.
Kan nevne Color air, Busy Bee, Fred Olsen airline, Ren Braathen fly, Scanair, Premiair, nå Mytravel, gml SAS fly osv - gjerne fra Norske flyplasser osv lagt ut på et bildegalleri. Det finnes sikkert mange andre som kan æres eller ikke glemmes på noen år, derfor denne muligheten for å vise dem frem. Kanskje en bildegruppe for militære fly som F-16 -Hercules (den er vel satt på bakken) Vi åpner en egen katogori - alle som vil bidra for egen brukertilgang som administrator for selv å kunne laste opp det man ønsker. Alle bilder som legges ut, må ha fotografen sin (C) navn og vil ikke ha bilder som ingen har rettigheter til. De som ønsker å legge dette ut på http://www.atcbox.net/coppermine/ uten noe form for vederlag, får gratis mulighet å vise sine bilder til andre. Eventuelle bilder som noen ønsker å benytte, kan ikke gjøres uten fotografens tillatelse osv. Ellers ønsker vi alle fotoamatører - proffe til å profilere seg selv på bildegalleriet - fra gml bilder til dagsaktuelle bilder. Her er det ingen som skal " vurdere bildene på forhånd) her er det opptil fotografen å bestemme sin kvalitet eller om bilde er gode nok for å vise til andre mennensker som liker slike fotoer. OBS! Vi skal ikke konkurere med alle de andre nettsidene som i dag har 1000vis av bilder, men lage noe all right for folk flest. Hvordan dette bildegalleriet blir senende ut, er opptil dere som fotografer ! Ta kontakt med meg på jan@radioteknikk.no TA en titt på www.atcbox.net - du finner link til bildegalleriet på 1.siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Er det så dårlig med gamle minner og bilder ???
Nå er jeg skuffet ![]() Trodde det fantes mye minner !!! Får se meg om andre områder som har slike bilder ![]() Jan tar kvelden - drømmen om gamle bilder tas med i nattesøvnen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Er det noen som vil se bilder av selskaper som har gått dukken, er det da bare å søke disse opp på airpics.com eller airliners.net.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Airpics inneholder mye historiske bilder fra norsk luftfart. Basen ble i sin tid opprettet nettopp med tanke paa aa dokumentere dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Color Air | rhusberg | Flyhistorisk forum | 1 | 09-06-2012 19:01 |
B747, C17, B777, B757, A330 osv osv | ENGM 911 | Bilder & foto | 16 | 20-05-2010 10:46 |
Color Air | LN-CMN | Register- og ATC-Forum | 1 | 27-05-2009 19:50 |
Color air | putzmeister | Samlerhjørnet | 4 | 22-04-2009 21:23 |
Color Air | Northrider | Flyforum | 52 | 04-01-2009 10:42 |