![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Fri igjen - kjenner at jeg liker disse 4-dagers ukene før jul. I går kom juletreet opp...helt i tråd med Helsedirektoratet sin anbefaling om å få opp lys og julestemning i en ellers trist tid. Nespresso og nyheter på radio, nett og papir før jeg kanskje innvilger meg å hvile frokost. Nyt dagen med fri eller arbeid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Barn er levert og hjemmekontoret fyrt opp. Fredagsrolig hittil, så ligger an til en brukbar løpetur ved lunsjtider. Kanskje en liten fredagspils også? Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God fredags morgen fra Stavanger. Her våknet en av koselyden av at naboen skrapte is fra bilvinduet, da erre virkelig godt en har garasje. Har ennå ikke kommet til frokosten, men kaffe nytes mens Casey Planespotting ruller fra YouTube på TV’n, deilig morgen
![]() Blir en kjapp tur ut på noen ærend samt en like kjapp tur innom gamle-kontoret på Sola for sjekk av mailboks. Ha en glitrende flott fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra skogkanten. Nykvernet kaffe nytes foran peisen og det er virkelig flott og kaldt ute - ser ut som det ligger et flott frostteppe over byen.
Skal straks ned å møte hofflegen vår fra Dubai som jeg skal traske Akerselva på langs med. Lokalprodusert pizza i kveld så er det helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Hoy fra OSL
-5 og lavt tåkedekke ved ankomst i dag tidlig. Vi holder ut på kontoret, god avstand til nabo pulten og kun en på kjøkkenet om gangen. En short i bemanningen i dag, da er kollaga flytter, så det har vært rimelig hektisk på formiddagen. Og med litt problemer på enkelte asiatiske steder blir det en smule mer å henge fingrene i. Forsøke å fikse noe lunch om ikke lenge, før en gjør en siste innspurt for helgen. God fredag! S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann fra KBP
Pre boarding pils nytes før SAS tar meg til Gardermoen om en liten time. SAS er vel fullstendige tørrlagt fortiden, så jeg har kjøpt med meg en trekantsandwich,vann,nøtter sjokolade og vann på turen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen! Jøss, EB har juletreet oppe før meg i vestsørøst? Uvanlige tider indeed...
Siste fridag i denne omgang. Hjemmekontoret skal brukes i helgen, så kommer det et par fridager til. Fortsatt ‘stuffed’ etter Thanksgiving, men fortsatt mye rester i kjøleskapet. Da slipper vi å anstrenge oss til middag i dag ihvertfall. Kaldt ute nå, men loves over 20 senere i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Det er fredag min venn... | EB | Flyforum | 27 | 06-11-2020 19:37 |
Det er fredag min venn... | EB | Flyforum | 8 | 23-10-2020 13:00 |
Det er fredag min venn... | EB | Flyforum | 22 | 24-07-2020 22:04 |
Det er fredag min venn... | EB | Flyforum | 17 | 03-07-2020 23:45 |
Postmannen er fortsatt min venn! | LN-MOW | Samlerhjørnet | 5 | 12-08-2011 19:28 |