![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei fra Sandnes hvor u.t har kommet et stykke ned i den første kaffekoppen. Ligger nok an til å bli nok en forholdsvis rolig dag.
Kan forøvrig varmt anbefale "Delikatessen by Foodfighters" som ligger i Langgata her i byen. Veldig god mat og fin drikkemeny. Jeg og kona var der or andre gang i går. Blir nok ikke den siste. Ha en fin en forumister! Last edited by Twin Otter; 10-11-2020 at 07:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sandnes..
Finnes en parodisang om Sandnes, basert på en sang om ei som heter Alice. Den sangen skulle jeg hørt live på fredag. I Lillestrøm, av alle steder. Nå skal jeg ikke det... *sukk* God dag fra gjemmekontoret. MASSE å gjøre i dag. Godt jeg våknet tidlig. Hs en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra Ris. Så langt under Coronapandemien er resultatet minus 10 kilo og pluss 1500 skritt pr dag til 12090 skritt pr dag i 2020....og det med en diett bestående av gullvafler, kokosboller og vin i akkurat passe mengde. Ha en bra tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Her er både barn levert på sine respektive institusjoner, bilen er levert på service som ble kombinert med en liten løpetur hjem. Får vel etterhvert jobbe litt også. Så skal de spilles inn podcast i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Her er det langt færre skritt per dag enn normalen, men vekten holder seg stabil i det minste. Satser på å ta pedalene fatt til poststed Bekkestua for å levere et takkekort. Utenom det får man vel jobbe litt og spise litt av de store porsjonene mat man kokte sammen i går. Slipper å fundere på hva man skal ha til middag på et par dager
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra et Coronastengt Oslo . Ut i fra tiltakene skulle man nesten tro at KrF styrte byen alene. All styggedom er forbudt. Lurer på hva politikerene kommer med denne uka siden de ser at tiltaket de innførte i går ikke har effekt på dagens tall...
Nei nok om det - følger litt med på ting via Zoom og sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Storsmurfen ble jagd på jobb tidlig i dag, så jeg og Elefanten kunne sitte med brus og kaffe og se litt på TV før hjemmekontoret åpner. Det er fine dager.
Etter litt kontorering tror jeg rett og slett vi skal gå ut og vaske bilen og pante litt flasker. Det er faktisk en av de sjeldne dagene da det ikke er så hektisk og man ikke hele tiden har dårlig samvittighet over alt som "henger". Så det er en fjong følelse. Ha en stilig dag
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God deilig morgen fra knausen.. Perfekt kaffe og havregrøt er inntatt. I dag blir det lite ekstern aktivitet og mye peiskos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Her ruller sirkuset videre, og nå gidder jeg ikke å mase mer om det.
Av høyere viktighet er det at det kokes opp nok en perfekt (tm) ladning av Dad’s Famous Dogfood (tm) og bikkjene er i alarmberedskap rundt gryta. Interessen er upåklagelig. ![]() Fortsatt langt over normaltemperatur. Zappa er på radioen, kaffen er i koppen og jeg har ingen planer om å flytte meg fra terrassen på en god stund ennå. Det varsles ny manko på dasspapir og tørkeruller, så jeg får vel ta en runde på Costco etterhvert. Ha en like fin dag som meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God Kveld fra Oslo. Idag tok jeg et meget lurt valg. Når jeg innså at kalenderen inneholdt et skulkbart møte, og et 30 mins møte valgte jeg fri-dag. Ække jobb når man fasiliteter et møte på 30 min.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra bassengkanten, en rolig dag i vente - kun 2 moeter paa planen - saa god tid til en jogge tur og en skikkelig oekt i bassenget. Ligger under innflygningen til Palm Springs og ser litt overraskende at WestJet kommer daglig med en 737-800 - det er jo ennaa full stopp for oss aa reise til Kanada - og jeg trodde forbudet gikk begge veier. Ellers kommer det et par Ospreys et par ganger i uken - mulig en maa svinge innom Flyplassen med Kamera.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra BGO. Ny tur til Horten, (den nest siste?) men kun kort uke denne gang og hjem i morgen. Widerøe tar turen denne gang, da jeg ikke vil kjøre kollektivt gjennom Oslo mer enn høyst nødvendig for tiden.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
De flyr to ganger i uka - torsdag og søndag. Men ser de hadde en i går også. Muligens for cargo. Det er ikke reiseforbud for 'nødvendige reiser'. Muligens noen bedrifter i området som har litt av dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Nå er vel ikke golf ‘nødvendig ærend` .... men det kommer kanskje an på hvem som spør ..
![]() Nok en orkan på inngående. Har planlagt å kjøre til Houston søndag .. kanskje det må utsettes på nytt .. vi får de det an noen dager. Foreløpig virrer den rundt som en elefnat med sukkersjokk ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Sandnes | Twin Otter | Flyforum | 18 | 03-09-2020 08:11 |
Flyger Britt Victoria Høyvik (36) fra Sandnes flyr jumbojet med muslimske pilgrimer | BraathensSafe1985 | Flyforum | 0 | 08-11-2017 18:56 |
God torsdag fra Sandnes | Glean EBG | Flyforum | 15 | 26-02-2015 20:17 |
Noen morgenbilder fra Sandnes og Sola | Yankee | Bilder & foto | 3 | 11-08-2011 21:44 |
Flyr F16 fra Sandnes til Alaska ! | C130 | Flyforum | 2 | 04-11-2010 16:11 |