![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. På vei til kontoret, og selv med bare enkelt togsett har alle minst en treseter for seg selv. Så ingen maske på noen her. Ayamara var en positiv opplevelse i går, selv om jeg merker litt på formen både vinen og pisco sour’n. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning fra hjemme kontoret og er nå klar for å gjennomgå planen for torsdag og fredag. Ingen flyplaner denne uken heller.
Ha en flott torsdag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Sola. Fint vær på disse kanter, føles som et snev av sommer.
Heldags skype møte er i gang så her multitaskes det litt. Ha en fin fin torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God litt ut på dagen fra Ris. Hjemmekontoret er godt i gang og det er vel nok som skjer i dag også. Middag på mammaPizza før kino i kveld. Skal se dette blir en bra torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås.
Gøy med curling i går, men det å skulle koste is er bra mer slitsomt enn man skulle tro. Nivået på curlingen derimot var nok heller laber, sikkert fordi vi ikke fikk utdelt ordentlige, fargerike, curlingbukser. Makan. Kaffe i koppen og kode på skjermen så det er vel bare å sette i gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God torsdag fra SHT7S.
Da var det på tide å reise igjen, har ikke tråkket igjennom den lokale flypkassen siden februar, det var noe mere aktivitet da. Siste reis med denne jobben, før ny jobb venter på tampen av året. Destinasjonen i dag er Mariott i Slough, hvor de neste 14 dagene skal tilbringes i halvveis isolasjon for å passe på at ingen har denne syken som alle snakker om. Heldigvis ser det ut som det går an å ta seg en tur ut i frisk luft og få litt mennesklig kontakt innimellom. Ha en finfin torsdag folkens ![]() Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God torsdag fra jobben. En sånn torsdag, feels-like-Friday siden man har fri i morgen.
Planen for morgendagen var en konsert, men den ble visst ikke noe av. Men så hadde man noen fridager til overs, så da ble det en ekstra dag i tillegg til hele neste uke. Og enda er det nok dager igjen til at man endelig kan ta fri i the roomwheel ![]() Ingen voldsomme planer annet enn en liten hotellovernatting og en Vy-tur i løpet av første helgen. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra et tomt hus i skrenten. Nykvernet kaffe og ferskt brød med blåskimmelost nytes etter gjengen har stormet ut. I dag er det back to back Teams frem til 1700 så man har litt tid til å komme seg ned til foreldremøte på skolen 1730.. puh
Det som redder dagen er at Jacobs hadde fått inn fersk rosenkål og polet en nydelig Grand Cru blanc de blancs så da blir det gakk gakk date med familieforsørgeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen herfra! Her bøtter det ned, men har ikke sett noe til den lovede vinden. Et par timer til med dette, så vil det avta, påstås det. Godt for tomatplantene ihvertfall - de som er igjen.
Torsdag og midtveis i arbeidsuken. Da kan man se frem til helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God efta fra toget på vei inn til byen etter nokså masete hjemmekontor i dag. Her vanker det øl og fish&chips med en annen forumist.
Sitter og planlegger en jobb tur til Kristiansand også. Go Ahead må ha en av Norges dårligste bookingsider innen reise? Og bra lite info om reisen og billetter. Smått utrolig etter å ha holdt på i 8 måneder. Men uansett... man kan booke det på VY og de har CB i kaffeen. Nå - øl! Ha en fin en
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Nåååååååååååå har jeg blitt gammel
![]() ![]() Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |