![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Alt tyder på at det værmessig blir nok en nydelig dag her i vest. Kaffe i koppen og snart ut å finne Kolumbus grønne til jobben. Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra L12 som nettopp har kjørt ut fra Ælvebyen mot Asker. Kontoret i dag for første gang på ett par uker. De skal vel få seg en god latter på kontoret i dag når jeg dukker opp med restene fra vannkoppene, ser ikke helt bra ut, men pytt pytt. En runde hos tannlegen er det budsjettert med i ettermiddag også.
Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord Øst, her skinner solen utenfor vinduet på hjemme kontoret og jeg har fortært en god frokost og er klar en dag med mye gjøremål, så ha en god dag videre.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Hov i Lofoten!
Morgenbadet er unnnagjort, kaffen varm og svart og om en snau time vanker det frokost på Hov gård. ![]() Campinglivet smiler ![]() Ferden går idag videre til Laukvik og Straumnes, så får vi se da... Ordentlig overfin onsdag ønskes!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Arvingene er plassert i sine respektive institusjoner, så blir det litt hjemmekontorering mens jeg venter på bilen fra Meny og etterhvert skal barna hentes for litt vaksinepåfyll. Men får fyre opp Bialettien først. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra Kollen.. 15 kilometer skal gåres til og fra kiropraktoren i sentrum, nydelig setting for fine kunde-telefoner. Deretter er det lunch på Festningen, masse henting og middager til vennebsøk til barna senere.. Kjenner denne hverdagen før covid var tøffere enn jeg husket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God onsdag.
Tror dette blir en sånn dag hvor man føler seg fortjent til lønna. Onsdager er som regel sånn. T-1 (muligens to) til man får vite om man skal ha litt fri senere i måneden. Er positiv etter en liten forsnakkelse fra sjefen. Sjefen min: "Ingen får svar før fristen 3/9" Også sjefen min: "Martin er den som skal ha fri først, så vi må lære opp flere i hans oppgaver" Meg: "Ja, hvis jeg får fri, ja...?" Sjefen: "Eh.... ja, nettopp". Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Orkland.
![]() Tåken har lettet på seg og solen titter frem. Da kan det jo bli en grei dag. Bilen fikk seg en liten legesjekk i går- diagnose stilt og behandlet. Da kan man kjøre trygt nok frem til EU-kontrollen om noen uker. I dag er det hagens tur til å få seg litt stell, så etter en god frokost med aviser, ostesmørbrød, te, melk og juice er det bare å rusle ut for å finne frem plenklipper, trillebår og rive. Målet er minst 10.000 skritt, så hvis hagearbeidet ikke bidrar helt inn må man få seg en liten trimtur før middagen også. Ha en god en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. fortsatt altfor varmt og 14-dagersvarslet dytter det stadig videre ... ønsker meg ‘norsk høstvær’ nå ...
Ingen spesielle gjøremål i dag, annet enn jobb. Håper å få tilbake gressklipperen før helgen - gresset er blitt faretruende langt. Labour Day weekend står for døren, og da blir det nok litt smittespredning igjen ... Og blir det Ja Ja Ding Dong i dag ...? Last edited by LN-MOW; 02-09-2020 at 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
G'midtpådagen fra hjemmekontoret i sør.
Her kontoreres det til den store gullmedaljen, men nå blir det å varme opp middagsrester fra i går som lunsj i dag. Dansk bøf med bløde løg og brun sovs kan umulig bli noen dårlig lunsj. Deretter skal minstemann til lege og da må man følge med. Så blir det vel mer jobbing utover kvelden. God onsdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Middels makan fra Gaustad. Her er alt ved det vanlige på kontoret. Man sier ting, skriver ting, sparker i en og annen tomeske mens man sier ukvemsord, drikker kaffe, roer seg ned, skriver ting med kulepenn, ser på regneark og sier litt makan før man tar seg en peanøtt.
Har lært at ingeniør ikke er en beskyttet tittel i dag, så Elefanten vurderer å bli Velferdsingeniør og jeg vurderer å være Trallabomingeniør. Alt for bolaget!!! Ha en fin en
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
*Løfter armen mot kjeften* "Hei Siri, ta et notat" Det klarte ikke Siri. *Løfter armen mot kjeften igjen* "Makan!". Plutselig sluttet Smokie å synge på bilsteroen, og en fyr begynte å bable masse rart jeg ikke skjønte. Viste seg at det finnes en arabisk radiostasjon som heter Makan. ![]() Last edited by Martin; 02-09-2020 at 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Siri’n min tok en litt annen approach ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Og ikke nok med det. Vi har det Canadiske lageret vårt i nettopp Markham, Ontario. Så jeg har vært der en del ganger. Ikke verdens mest spennende sted, og av ymse årsaker har jeg skreket nokså mye MAKAN i Markaham
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Dæven, da er Siri smartere enn AI'en vår!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God eftan fra Stavanger. Som trådstarter var inne på, nydelig dag her i vest. Hadde frokost med mellomste avkom, har gått på tur og hjulpet ex-svigerbeist med noen småting. Belønning var kaffe og vaffler, så da var trimmen bortkastet i dag.
Ha en glitters aften ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God ettermiddag fra NORD drevet av SJ på sørover. Snart på Rena og da fylles vel toget opp. Solen skinner og varmer og jeg skal prøve meg på ukens første hvite dag. Fortsatt bra onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Apropos makan. Min Siri begynte å lete etter "Malcolm" i kontaktlista. Ingen funn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
I vitenskapens navn så gir Google Assistant meg følgende på makan. "En interjeksjon på 5 bokstaver som blir godkjent i ordspill som Scrabble og Wordfeud" fra ordhjelp.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyger Britt Victoria Høyvik (36) fra Sandnes flyr jumbojet med muslimske pilgrimer | BraathensSafe1985 | Flyforum | 0 | 08-11-2017 18:56 |
God torsdag fra Sandnes | Glean EBG | Flyforum | 15 | 26-02-2015 20:17 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
Noen morgenbilder fra Sandnes og Sola | Yankee | Bilder & foto | 3 | 11-08-2011 21:44 |
Flyr F16 fra Sandnes til Alaska ! | C130 | Flyforum | 2 | 04-11-2010 16:11 |