![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ser på nyhetene det er ett mulig kupp i Thailand, men på sidene til Don Muang ser det som som om flytrafiiken går som normalt.
Vil ikke dette ha innvirkning på flytrafikken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jf. Danmarks radio er kuppet en realitet :white
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tror dette går stille og rolig for seg jeg slik majoritetene av Thaiene ønsker å vil ha det.
Statsministeren må jo gå å burde ha gjort det for lenge siden. Synd at det må et statskupp til!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Thailand er vel et av de land i verden som har opplevd flest militærkupp. Siden 30 tallet tror jeg det har vært mer enn 30 kupp, og de aller fleste har gått fredelig og relativt udramatisk for seg. Jeg og min kone var i BKK i 1991 da det siste kuppet var, og da var nyhetsbildet her hjemme full av dramatiske bilder og rapporter. Vi var i Sukhumvit området, hvor vi merket svært lite til begivenhetene i andre deler av byen. Det var "business as usual" med åpne restauranter, butikker etc, til tross av at det ble meldt om unntakstilstand og portforbud. Det eneste vi merket var at bankene var stengt et par dager.
Har selv en ansatt der nede nå, som sier at livet der går helt som normalt. Mer HER |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Minnerne går tilbake til 1991 da jeg som 7-åring ikke helt skjønte hvorfor jeg ikke fikk gå til skolen. En lærer på ISB døde da han prøvde å hjelpe en dame såg jeg merket det!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ikke helt t/r. men nesten og ikke min heller | krølle | TripReports | 4 | 03-10-2015 11:49 |
Ikke helt A4 | Jabberwocky | Bilder & foto | 9 | 18-05-2012 08:27 |
Bilderapport -- Japan, Sri Lanka, Maldivene og Thailand, tar'n helt ut.. | Tommy777 | TripReports | 60 | 23-04-2012 23:52 |
Ikke helt der... | Holmion | TripReports | 12 | 30-12-2006 11:54 |
Kupp i Thailand | EB | Flyforum | 2 | 20-09-2006 09:06 |