![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenet hvor menyen denne morgenen er Nespresso og gullvafler. Neste koppen tar jeg hos opphavet på Kolbotn. Massasjetime og lunsjavtale Følger etterpå - så det Å ha fri er slett ikke noe stillesittende oppgave. Nyt fredagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Solen skinner, vi har flott temperatur og fuglene kvitrer. Du verden for en deilig dag. Frokost og nyheter nå, så et kjøreoppdrag.
Ha en nydelig fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Gå morgen. Vanningsanlegget er skrudd på, (Det var noen som begynte å nevne datovanning.), joggeturen unnagjort og toast gjort klar til de unge. Det er vel snart på tide med litt kaffe her også. Reker til middag er bestilt så vi må grave opp noe vin også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Om det fortsetter med hjemmekontor så frister Nespresso mer og mer, gidder sjelden å mekke en hel kanne kaffe for å tømme på termos, og Nescafe har lite til felles med god kaffe, selv om man kan alltids drifte en desperat utvikler på det
![]() Satser på å tilbringe lørdagen på Hokksund International Airfield, virker å være små sjanser for at det regner bort denne gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen, det er fredag i hele dag frem tom kl 23:59:59 , så er det helg fra kl 15:00 i dag. Kaffetørst Ja, venter på første koppen med Evergood - så er vi i gang.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her er vi ferdig pakket og straks klar for å legge ut på sommerens første Norgesferie. Første natt blir på Dalen Hotell der Storsmurfen har booket både lunch og middag.
Elefanten har lest seg opp på brusprisene på Vestlandet men er fortsatt litt skeptisk til valutaen der borte så han har pakket dollar. The International language of love. Selv har jeg tatt kontroll på kjølebag med kald drikke. Ha en fin en
![]() |
#7 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Endelig sommer ved foten av Alpene igjen. Magisk morgen 05.30, men investerte i litt mere søvn etterhvert. Nå endelig kvalitetskaffe, frokost og fuglesang.
Ingen store plikter eller planer for noen av oss her i dag, kanskje blir det middag ved Tegernsee, og Chablis’n som ble åpnet i går bør vel heller ikke stå ensom og taus i kveld. Last edited by Eirik; 12-06-2020 at 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God fredag fra jobben. Første dag denne uka der man kjenner man har kontroll, og faktisk ligger foran skjema! Ikke verst. Må huske å kjøpe en øl og ferie med på butikken i dag. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() God er den og.
![]() |
![]() |
#10 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
OBS: De kan fort bli et yndet mobbeobjekt fra andre husstandsmedlemmer..! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Orkland.
![]() Hvor sola steker godt allerede, og temperaturen er meldt rundt +27 utpå dagen. Her har man funnet frem gressklipperen, og etter en liten vask og litt påfyll av fuel er den klar til aksjon. Dermed blir det litt hagearbeid i ettermiddag, når den verste varmen gir seg. Utover det satser man på en heller lite innholdsrik dag. En fortreffelig en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Lierkroa. Produktivt nok på hjemmekontoret, så da passet det med en sykkeltur for litt is. Siden kona skal på festligheter nede på Vestfolds riviera er jeg stuck hjemme med bandittene i kveld. Så får lufte meg nå som jeg kan det. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Go morææn fra Bæægen.
Varmt her ass.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Tror ikke det er så lurt å utstyre Elefanten med kort..... G’morgen. Her har pasienten oppgradert til stokk, så det går fremover. Shoppinglista fra helvete pinget akkurat inn på telefonen min, så da blir det nok ekspedisjon til Ingles for å fylle kjøleskap og spiskammer ... Men solen skinner, det skal den ha. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra Kolsåstoppen. Tok med meg en øl i sekken. Pils med utsikt er ikke dumt
![]() Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Enig! Utsikt uten pils er bare svette og sure sokker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Et øyeblikk trodde vi at vi hadde skutt gullfuglen på Dalen Hotell:
- Åh, vi hadde tenkt dere skulle få den historiske kongesuiten. Den er virkelig historisk. - Åj... (dån) - den var jo riktig stor før. La meg vise dere - Mhm? - Men så fjernet vi så klart stuen for å utvide restauranten. - Ja, så klart - Og badet - badet? - Ja, men det er do borti gangen Kort fortalt... litt skuffelse og et mellomlegg senere har vi eget bad og Elefanten har fått eget rom. Makan. Nå en nål før middag.
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
Do på gangen er jo veldig .. eksotisk, da ...
![]() Når jeg har bodd på slike steder har jeg alltid lurt på hvor mange som pisser i vasken på rommet ... der det fantes. Det er kanskje de samme som vasker sokker i tekokeren og griller ostersmørbrød på strykejernet? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Ris | EB | Flyforum | 17 | 24-04-2020 14:22 |
God mandag fra Ris | EB | Flyforum | 19 | 06-04-2020 17:22 |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 08-01-2019 15:32 |
God torsdag fra Ris | Gunnar | Flyforum | 9 | 11-10-2018 14:14 |