![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hyttekontoret er åpnet og jeg sitter ute i soloppgangen med en Nespresso og dagens første e-poster. Satser på å avrunde ikke alt for lenge etter lunsj - men det kan man jo når man starter på denne tiden. Ha en bra start på pinsen - helt køfritt her for vår del!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Halv dag med hjemmekontor, før bil stappes og kursen settes mot Beitostølen. Satser på en GT i solnedgangen i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Ruters grå. Ny innsats som eksamensvakt venter. Så blir det noen øl i en park i ettermiddag med noen venner. Kjenner jeg ser frem til det
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Upgrade me....
|
![]()
O happy day fra havet.
Her er heldigvis ingen så sinna at de må stjele flatskjermer eller tenne på hus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Glædelig Fredag her på PAYDAY! idag er der bestilt billet til Peru i Oktober på KL744, bedre rutenummer på fly findes INTA <3 og nu vi snakker 744, så se lige hvad klokken er blevet, den bedste tid på dagen! NEMLIG 7.47 <3 <3
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Holmenkollbanen. På vei til Gardermoen og reiser for første gang kollektivt til OSL og nesten jeans.. greit å pushe grenser. I dag er det Prekestolen med guttegjeng fra Dubai og en bedre middag i oljabyen i kveld.
Møtte store mengder av de svært nette joggeveninnene til dragen på vei til T banen og skjønner jeg må tidligere opp om morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen! En nydelig morgen er det!
Hjemmekontoret er åpnet og i dag blir definitivt lunsj på balkongen ![]() Leiligheten vår er ca 99% sørvendt. Nå straks en ny tekopp Ha en god dag!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra hjemmekontoret, hvor det uten tvil er 100% innafor med shorts, så da kjører man slikt, selv om man egentlig har lov på bortekontoret også, bare ingen som har turt å prøve det. Biter meg merke i at jeg må ha vasket shortsen for varmt før jeg la den bort for vinteren, for den var lovlig stram i livet altså...
Nå kaffe og frokost for å hente seg inn etter gårdsdagens øl og grilling i park |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo 9, og hjemme kontoret er åpent frem til kl 13:00 - så en treningstime - så er det Pinsehelg hjemme og kanskje en tur til Oslo Lufthavn Gardermoen for å se om det dukker opp et fly osv,
Ha en flott fredag, kjør pent på veg til camping eller hytta - i dag blir det mye trafikk. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God pinse!
Endelig vært å flydd litt igjen, og på hjemreisen i går så var flyet til TRD kl 18.30 overbooket. Dette var det siste flyet for dagen... Morsom høytalerbeskjed for de som ventet på gate A14: "Vi beklager men på grunn av myndighetens regler om ledige midtseter har vi 4 passasjerer for mye. Er det noe frivillige som kan fly kl 07.05 i morgen tidlig? Og siden dette er myndighetens feil vil vi hverken gi kompensasjon eller betale hotell for de som blir igjen...." Kan ikke akkurat si det var rush av frivillige... hahaha. Men litt forsinket kom vi oss avsted, trolig med noen "ufrivillige" stående og vente på morgendagen. Nå straks helg, så Stavanger igjen neste uke! Ciao! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Tralla-la .. ble hoppet på allerede ved femtiden, så da var det ingen bønn.
Nå er frokost og første kaffekopp unnagjort, og har påbegynt litt (privat) kontorarbeide. Fort ferdig med det, dog .. Flyaksjene farer oppover her borte. Langt til normalisering, men hadde jeg hatt en mill å satse, vet jeg at den fort ville kunne doble seg. men det er vel en grunn til at de sier at den første millionen er den tyngste. Kjøpte imidlertid noen aksjer i moderselskapet til Allegiant for en stund siden, og der sitter jeg på pene 40% oppgang allerede. Allegiants marked er trailerparkbefolkningen (svært uvaskede masser), og det ser ut til å være et godt satsingsområde. Delta var under $20 for kort tid siden, og der ser jeg også stort potensiale .. De bør gå over 40 igjen senest neste sommer. De var over 60 før krisen, så det ser jeg som svært realistisk. Men nå over til andre ting før VPN-tunellen åpnes. Og klokken er 707 ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Free Luigi
|
![]()
God fredag
![]() ![]() Har undersøkt mulighetene for å besøke Norge før minime kommer, men det blir nok knapt og veldig stressende. Bobil får man leid, verre er det når man har en liten alien som bruker blæra som trampoline og man derfor må VELDIG ca hver halvtime... Sånn går nu dagan ![]() God helg!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Ser Pencer'n kommer til byen igjen i dag. Han flyr inn til Dobbins, som gjør at han vil passere mer eller mindre rett over her i 6-7000 fot .. Nå har jeg to ganger misset 757'en hans pga lavt skydekke, men alle gode ting er tre, sier'em .. Værmeldingen kunne imidlertid vært bedre ..
Velvel - vi får gjøre klar kameraet og håpe på det beste ... Lite flyspotting om dagen, så man får ta det man får. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Heisann fra jobben.
Først klarte jeg å somle litt for mye. Så sluttet et-eller-annet IT-greier å virke, så man var "kastet ut" av hele sulamitten i en halvtimes tid. Også i dag som det er ekstramye å gjøre. Til og med en kunde vi har ca. en gang i kvartalet skulle sende noe i dag. Den man tar så sjeldent at man må lære seg på nytt hver gang og lete i gamle mailer man ikke husker når var fra. Nuvel. Det ligger visst en enhet kald, alkoholholdig drikke i kjøleskapet mitt, så håper jeg ikke har glemt hvordan man drikker sånne. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Old
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. På tide å sjekke ut for helgen...
https://www.youtube.com/watch?v=wY-Smr8l0D8
Scooter01
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God ettermiddag fra toget. Etter å ha oppsummert Mai på kontoret oppdaget vi at resultatet var så bra at vi alle slapp det vi hadde i hendene og løp hjem. Jeg rakk så vidt å ringe På svak og bestille kake til lunchen på tirsdag.
Nå et par timer meg-tid før flyttehjelp hos svigers venter... igjen. Ha en fin en
![]() |
#17 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Jawohl! Hva er det med folk som har vært i Bundesdeutschlandüberalles mer enn en halvtime og så skal til Nord-Norge med bobil..?!
Nuvel. Hoi dag fra gjemmekontoret på terrassen. Dagens i-landsproblem er lysstyrke på skjermen. Prøvde å sette pc’en inni en åpen pappeske, men motlyset over toppen på esken gjorde at jeg ikke så skjermen da heller. Og skal jeg stikke hue inni esken forsvinner mye av hensikten med å sitte ute. (Bli brun) Makan! God pinse! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Prøv bensinpumpene på Shell på Kløfta om ettermiddagen om du har bil med tanklokk på høyre side. Ser fint lite med sola i ryggen.
(Å kjøre rundt og fylle på motsatt side er i beste fall upraktisk...) Tror min neste bil skal ha tanklokk på venstre side. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |