![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Dette er et fenomen jeg ikke har hørt om før ..
Akkurat nå står 5 WF fly på bakken i påvente av at det kommer oversikt over HVOR ballongene er! Les mer her |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Siw Sandvik hadde vel også et li smil på lur (selv om dette er alvolrige greier) når hun ble spurt om dette var vanlig - det hadde hun aldri vært borti før...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Pål T. Jørgensen hadde vel gjort seg bedre i en eller annen underholdningsavdeling. Han har jo et smil om munnen, eller sitter og småler, uansett hvilken sak han refererer, og det må jeg med respekt å melde si passer seg dårlig enkelte ganger.... (Avdøde Egil Teige var jo NRK's parallell, og han sluttet i nyhetsavdelingen og hadde en stor karriere i underholdningsavdelingen...)
![]() |
![]() |
#5 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
En annen ting er at jeg ikke kan forstå hvorfor TV2 har gått bort fra å ha to nyhetsankre, det var jo de som begynte, og det er mye triveligere å se Dagsrevyen av den grunn (selv om jeg var skeptisk i begynnelsen). For øvrig er Jan Øivind Helgesen for tam i Tabloid, i alle fall foreløpig. Til gjengjeld var han den klart beste morgenverten - og da skal jeg ikke en gang nevne de forferdelige menneskene de har på NRKs Frokost-tv. Spesielt hun ene som har et etternavn som begynner på noe som kan drikkes. Ok - nok OT for denne gang, tror jeg. .. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Krever ballong-erstatning
Luftballongfarerne, som mandag ettermiddag satte 300 flypassasjerer på bakken, risikerer å måtte punge ut. Vi krever at ballongfarerene dekker våre ekstrautgifter. Det dreier seg ikke om småbeløp, sier informasjonsdirektør i Widerøe, Richard Kongsteien, til TV 2 Nettavisen.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Luftfartstilsynet skal nå granske hva som skjedde i forbindelse med luftballongferden(e)
www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Air Traffic Controller
|
![]()
...og kaoset er ikke ferdig ennå! Hører fly roper på en tysk luftpløse nå. En har også nødlandet en eller annen plass i Nordland. Flott det når det er IFR forhold her
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
N/A
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Leser i avisstykket her at ballongfareren hadde slått av "transformatoren" slik at ballongene ikke viste seg på radaren ??? Ordet "transformator" kan jo likne på "transponder" eller hva ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airbus lager juletre | gustavf | Småprat | 1 | 13-12-2017 16:31 |
Askesky lager flyproblemer i Japan | sk931 | Småprat | 4 | 27-09-2014 23:32 |
Hvem lager Eurobonus kort? | KLM 1200 | Småprat | 2 | 19-03-2014 04:51 |
Alle M517-kartene på lager! | Tændis | General Aviation og sjøfly | 0 | 16-04-2009 13:18 |
Kaos i flytrafikken | GF1 | Flyforum | 119 | 24-01-2006 16:53 |