![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Med en Nespresso i koppen åpnes hjemmekontoret litt tidligere i dag. Et par teamsmøter Før lunsj - heldigvis kan det ene tas mens jeg går en tur. Ha en bra tirsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen hvor solen skinner.
Nattens TV maraton er ikke over. 2 episoder igjen så blir det natt, eller litt søvn på høylys dag. Ha en strålende dag FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God tidlig morgen fra Warszawa. Det er grått ute, denne våren har vært jojo værmessig. Nok en dag på hjemmekontoret venter.
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Ruters grå. Her er man på vei til Valhall og en dag som eksamensvakt venter..Må uansett handle lunch i en butikk da de har kutta ut alt av kiosk der pga smittevern så KIWI på Helsfyr får en visitt
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, mat er ankommet kroppen og Evergood traktes - og er klar for en ny dag digitalt fra hjemmekontoret.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra jobben. Klarte å treffe riktig avkjørsel på motorveien i dag, så da fikk man stemplet inn 07:47 (Ja, jeg stod og ventet ett minutt ved stemplingsklokka da den viste 07:46 da jeg kom fram).
Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad stasjon. Solen skimmer, L1 meldes i rute og det er klart for en dag på kontoret. Får vel legge inn litt trening i kveld også. Brev fra banken har jeg også fått, og ser jeg denne gangen slipper å ringe, da de danne gangen matchet konkurrenten «automatisk». Ha en fin dag
Last edited by Someone; 19-05-2020 at 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hola fra knausen. Familien er sendt avgårde og den eldste arvingen har den ukentlige hjemmeskoledagen. Skal ned på Stenshagen (som jeg alltid kommer til å kalle det) for å levere Drage-tanksen på førstegangsservice. Jeg ba de ha noe nyere og hvassere som lånebil og hintet sterkt til at fruen er åpen for bytte. Spennende å se om de er kreative og før til noe.
I dag er det full kjøkkentjeneste med venner av barna på besøk og tennis henting/levering senere. deilig med kort uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Gaustad. Skikkelig frisk og rask i formen etter en god natts søvn.
Satt og søkte på ting å gjøre i går. Ser de har fått sånn PLUSS klasse på toget til Bergen også. Kanskje jeg til og med skulle invitert med Storsmurf og Elefant på toget til Bergen. Med masse medbragt, siden kafevogna er stengt. Evt ikke helt frem heller, men avhenger av hva som er åpent av overnatting så klart. Pønske pønske Ha en fin en
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Orkland.
![]() Skyet og litt nedbør, men det er virkelig håp om sol og varme inn mot helgen, så det får man se frem til. Her skjer det fint lite, men en ryddeaksjon i ymse forsikringer og et besøk i nettbanken står på planen. Om man kjenner situasjonen rett får man vel også lov til å kvitte seg med noen kroner i diverse retninger. Ha en god en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Free Luigi
|
![]()
God formiddag! Her må man i gang med fysisk trening, hvem hadde trodd at å drive på med menneskeproduksjon kunne tære så hardt på kroppen? Makan, som Fnate ville sagt.
Makan. Ha en makaløs dag, da! ![]()
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Hrm .. her går helgen mot slutten. Fikk beskjed om å tømme timebanken, så i dag ryker 35%.
Regn og vått og bikkjene hadde en urolig natt og ville ut ved totiden. Muligens pga tordenværet som rullet rundt. Det ga meg imidlertid en ekstra time før jeg ble hoppet på, så det var jo nesten verdt det. Lite på programmet i dag annet enn å fortsette å gå gjennom 2018-årgangen til Pondus. Og en riktig fiiiin årgang er det. Kanskje sjekke ut ‘Upload’ også ... choices choices .. Ha ein framifrå tirsdag ... Legger ved trafikkartet klokken 0748, og rushtrafikken glimrer fortsatt med sitt fravær .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger ,
Her jobbes det iherdig fra hjemmekontoret. Plutselig ble det bra vær igjen etter dager med iskalde temperaturer for årstiden. Dagen begynte med intervjuer i NRK Rogalands morgensending om status i DC6 prosjektet som nå nærmer seg et høydepukt i månedskifte på Sola. Fortsatt en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Gode nyheter fra Tananger, regner med OJB holder oss oppdatert utover.
å @Polaris: Bare vent. Du bruker de første to årene på å lære dem å gå og å snakke, så bruker du de neste 20 på å be dem sette seg ned og holde kjeft. Makan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dukket av en eller annen grunn opp Facebookfeeden min. Aner ikke hvorfor. Men kanskje noe Polaris kan ha bruk for?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Ah, tror dette er en god dag. Akkurat våknet, men melding fra sas om at jeg nå kan sjekke inn betyr at siste skift står for tur. Ser ut som at vi til og med fikk ordnet opp i mye trøbbel forrige natten. Vært tre harde uker dette her. Chc og Bristow har nå bestemt at chop chop’en skal ha blokkert sete også på hjemturen så blir nok endel her ute som får noen ekstra dager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() Quote:
![]() ![]() Bare synd at på to måneder (Korona tid) har alle B747 forsvunnet og kommer aldri tilbake... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Hei fra Romsås, nettopp logget av og måtte også ut en tur i dag for å få sendt noen viktige brev. Gode nyheter fra Tananger ja. Veldig bra jobbet av de som har ansvaret for at ex LN-SUB blir hentet hjem. Samtidig er det triste nyheter fra Torp, der et av våre kjente forummedlemmer meldte på fb at han er permittert etter 21 år i tjeneste.
![]() |
![]() |
#20 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
En blandet morgen følelse fra oss her i vest, her på øya hadde vi en nokså guffen opplevelse i helgen, delstatens guvenør Jay Inslee bor jo her på øya (selv om han har tjeneste bolig i Olympia) er han ofte hjemme i helgene. Han er jo en av mange Guverører som har sterkt kritisert Trump og det gjør man jo ikke uten at det blir hevn, så det kom en gjeng utenfra med en guffen blanding av nasjonalister og våpen fanatikere som holdt en aggressiv demonstrasjon - slikt er det bare å holde seg unna. Pussig at disse som skal hevder å kunne leve helt uten myndigheter etc. ikke klarer seg uten tattoo og frisører
Ellers veldig hyggelig å lese om LN- SUB og trist med nyhetene fra Torp.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 19 | 05-09-2017 20:00 |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 17 | 11-10-2016 21:26 |
God tirsdag morgen! | seilfly | Flyforum | 23 | 13-08-2008 06:02 |
God tirsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 15 | 01-08-2006 18:01 |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 15 | 03-01-2006 19:22 |