![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Bjørn Kjos og HBK Invest har i det stille begynt å selge sine Norwegian aksjer
De er nå nede i 15%, men har også solgt aksjer gjennom en TRS til Danske Bank, og benytter de seg ikke av «returretten» her vil de være nede i 12% eierandel https://www.nettavisen.no/okonomi/ha...423925420.html Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
I det stille? Er han ikke som spesialrådgiver for ledelsen å anse som innsider som må melde handler? Tydeligvis ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Nå er HBK helt ute av NAS, TRS-avtalen er også gjort opp før tiden:
https://www.dn.no/luftfart/norwegian...ale/2-1-791240 (betalingsmur) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Hva pris solgte dem på mon tro?
Kan man klandre dem for å se skyer i horisonten? Fritt marked, ikke Insider trading her vel, man må være spå kjærring for å se Corona krise komme i full fart. Jeg synes synd på Kjos nå, han gamblet friskt men så kom mye rart i veien, 787 batterier med grounding, 737-Max, Corona osv etter fullt kjør med ekspansjon over hele kloden. Evig eies kun det tapte var visst et gammelt ordtak på 70 tallet.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Tipper mesteparten ble solgt på 8-12 kr.
Og ikke helt sikkert at salget skjedde frivillig, aksjene var temmelig høyt belånt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Rart for både Kjos og mange ansatte i Norwegian tenker jeg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Jeg er svært overrasket hvis dette var et frivillig salg. Gitt belåningsgraden tror jeg vi her snakker tvangssalg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bjørn Kjos trekker seg | kekker | Flyforum | 5 | 11-07-2019 11:35 |
Tore Kjos på vei til å selge seg ut av Norwegian ? | BraathensSafe1985 | Flyforum | 2 | 25-04-2019 16:47 |
Meglerhus jekker ned kursmålet på Norwegian. Mener Bjørn Kjos bør vurdere å selge fly | ATC-flyradar | Småprat | 9 | 13-02-2018 21:37 |
Norwegian har startet sin nye rute fra Aalborg til London | MartinL | Flyforum | 1 | 02-04-2009 15:46 |