![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Heller ikke i dag soves dagen bort, selv om utfordringen vel blir å få den til å gå. Satser på de verste hamstrerne nå sitter hjemme på dass og spiser Spagetti ala Capri, så de er mulig å drive litt sivilisert handel. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Nespresso og kindle nå på morgenkvisten. Strålende vær....så vi skal definitivt få brukt bena i løpet av dagen. Kjenner det skal bli godt å komme ut i naturen. Ha en fin lørdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her drikkes det kaffe og man titter ut på kaldt fint vær. Ingen flytur å melde om på lang tid nå. En uvirkelig situasjon egentlig, så få mennesker overalt... Heldigvis er naturen åpen. Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Chiang Mai
Her går livet nesten som vanlig, men betraktelig færre turister i gatene enn vanlig. Det store dilemmaet er om man bør komme seg hjem fortest mulig mens det fortsatt går fly eller om man kan være her de 8 dagene som er igjen til vanlig hjemreise. Ombooking er i praksis uaktuelt (dyrt), og det å kjøpe en ny billett (i alle fall i noe annet enn økonomi) er kjempedyrt - langt dyrere enn motsatt vei.
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Bangkok. Også her går livet stort sett som normalt, men med betydelig ferre turister. Spenningen er nå stor ifm om TG920 i morgen går som vanlig og om det blir mulig å komme seg fra FRA-CPH-SVG på mandagen, eller om jeg er så heldig og må bli værende her. Kunne godt ha vert igjen, men på jobben er det krisestemning og en har behov for alle hodet. Uansett blir det jo 2 uker karantene.
Ha en fin fin lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen/formiddag fra øverst i Groruddalen, og det er bedre å gå igjennom forum.flyprat.no enn å se på nyhetene på fjernsyn eller avis, der er kun snakk om Korona og ikke noe annet. Takk for det.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God morgen fra hjemme´kontor på Bygdøy, har en vært utenfor Norden i det siste får en bare følge reglene, og kred tross alt til myndighetene for omsider å ta tak.
LH-flighten i går var nesten tom, men likevel en hyggelig stemning ombord. Ser og det positive i hjemmetilværelsen, her blir det mulighet for å roe ned, lese og gjøre alle de små og store hjemmetingene som har vært på vent, kanskje t.o.m. få en TReport påbegynt i 2012 opp og gå, mange muligheter. ![]() At alle kulturarrangementer avlyst og en ikke ubetydelig inntekt gått rett i dass får en bare leve med. Ha en god lørdag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra fjellskrenten. Frokosten er omsider ferdig og det er litt surfetid før familien kommer seg ut på dagens tur i finværet.. Sprøtt at det er omtrent en av de får aktivitetene vi kan gjøre som vi pleier, men heldigvis en hyggelig aktivitet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Hermetikk-spaghetti har jeg ikke sett snurten av her i huset. Det må være en fornuftig fyr som står for innkjøpene. Kje derimot, ferskt og nydelig kjøtt - tok med både bog og lår fra Jacobs i går. Det skal bli en herlig middag. Usedvanlig stille i gata, nesten stillere enn påska. Men været ligger til rette for en litt forlenget handletur. Litt jobbing hjemmefra også i helga passer meg bra. Og whisky har jeg nok av. Med ønske om en så god helg som mulig !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God morgen fra øverst i en dal i Alta! Kaffen inntatt og en heller bedre frokost/lunsj fortært før man begynner på dagens oppgaver, som stort sett består av å vaske klær til neste ukes arbeidsøkt i Bodø. Får se hvordan innenrikstrafikken rammes, men foreløpig ser det ikke så ille ut.
Ingen corona her i huset, bare et par kalde Mack og en flaske musserende i kjøleskapet som skal inntas i løpet av kveldinga sammen med min bedre halvdel. Vurderer å stikke innom glassmagasinet og se om de har noe godt til å fylle whiskeyglassene med. Må uansett ut og kjøpe et par ting til heimen og få oss en luftetur med kjerra som har stått stille de to siste ukene. Knallfint vær er det i alle fall. En fin lørdag ønskes alle, og hang in there! Vi rir denne av! ![]()
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Jadda .. lørdag ..
Stressedag forventes .. Svigerbeistet skal flyttes hjem og jeg er selvfølgelig (holdt) ansvarlig for prosjektet. Viruset har ennå ikke truffet noen gamlehjem her i GA, men hvis det skjer blir det et helvete. Men noe må man gjøre når det ikke er fotball på tv ... On the bright side ... 20 grader og stort sett pent vær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God lørdag fra Lillestrøm. Elefanten har begynt ny bloggserie om koronatriks, og vi begge sitter og venter på at Storsmurfen skal stå opp og lage oss pannekaker med blåbærsyltetøy. Det blir best.
Deretter skal vel jeg ned i bunkern og hente mer øl ![]() Ha en fin en
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God midt på dagen fra det Sørlandske!
Her er det hjemmedager og er mest lykkelig for at både barskapet og vinkjelleren er utstyrt for lengre krisetider. Så forøvrig at SAS maskinen som gikk fra Kjevik til Granka i morges hadde hele 2 pax med seg. Håper inderlig at denne galskapen ikke blir langvarig. Nuvel! God lørdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Free Luigi
|
![]()
Måtte kjøre litt utenom, men fant noen fine landlige veger å gå her nede i coronaens høyborg
![]() ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Siden vi alle er grounded så er det bare å fyre opp First Simulatoren. Skål her fra Hvalstad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Free Luigi
|
![]()
Nice, er det LIND DNA curve spisebrikker jeg ser under der?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() I følge kona, ja det er det. Har også formet som frosk til barna ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Skandinavisk design som også befinner seg i vårt hus, nemligen ![]() Frosk er også fint ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God kveld fra Kolsås. Her har man lekt bilmekaniker i dag, spart sikkert 10k kroner til å det, så da burde den bli EU godkjent på andre forsøk. Ellers så begynner man å tenke tanken om at bryllupsfest i slutten av april blir kanskje ikke så enkelt, spesielt når 1/3 av gjestene skal reise inn fra Tyskland... Man får se, og høre med stedet som skal kokkelere og servere hva man gjør fremover.
Planlagte hytteturen med hundekjøring neste helg blir jo også avlyst. Kanskje man da får gjort unna siste oppussingen hjemme? Kjenner dog at en støvmaske hadde vært kjekt når man står med slipemaskin på vegger og tak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det var jo en gammel tradisjon her, for lenge siden, at jeg postet bilder av lørdags kvelds middag.... Somone holder seg til sjøen, mens jeg har plukket fram det som jeg mener er vårens aller beste råvare på fire bein - kje. Det ble rosastekt lår og langtidsstekt bog. Vinen er fra Gardermoen.
![]() Som enestående er hele flaska til meg selv! (Er for øvrig et fast kjøp på OSL etter at en fra det sørlandske tipset om den for veldig lenge siden...) Last edited by AirbusTrond; 14-03-2020 at 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Henshaw | Flyforum | 13 | 01-03-2014 20:07 |
God lørdag! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 22-03-2008 23:28 |