![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
…..det ble en laaaang dag i prosjektet - naermer seg 12 timer - glad for at pendlingen hjem er ca 15 meter og bassenget er varmt. Tror jeg inviterer our Good Friend Pliny the Elder i kveld.
Fikk lagt inn en god 5K tur med den lille Italienerinnen og avdeling Voff+Voff i ettermiddag - ganske interessant terreng rundt Palm Desert. Har ikke kontoret ditt basseng - skift jobb !! Med mindre en liker pendling med tog i sneen…..
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morgen fra Lillestrøm.
Ikke så god natt egentlig, forkjølelsen herjer. Men det er virkelig en bagatell. Leser nå russerene prøver å innta hovedflyplassen i Kyiv, pluss eksplosjoner flere steder i Ukraina. Det er så utrolig trist hvis dette stemmer. Er det mulig i 2022... ![]() Vel, ha en så bra dag som mulig folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Krig i Europa - trist og uvirkelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Lech. Ny dag i bakkene venter, dog tar jeg først økt i barnebakken med minstemann. Men nå frokost. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Her har det høljet ned i natt så jeg har en mistanke om at det er ganske isete rundt omkring siden det etterhvert ble kaldere igjen. Et møte på programmet i dag samt litt rutinemessig blodprøvetaking på sykehuset i dag (tar prøver annen hver uke). Puuuh, da slipper jeg å bytte jobb. Vi har faktisk innendørs basseng på Campus Notodden som er min hovedbase som vi kan benytte. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret.. Da forlot Dragen huset i dag tidlig for å joine resten av crewt på fjell-godset, og man er hjemme alene.. Rart med det.. Etter noen minutter blir det stille. All fyll og fanteri jeg har planlagt for denne helgen vurdere jeg allerede å roe ned.
Ser at Harald Magnus Andreassen mener krigen i Ukraina vil gi oss sterke økonomiske konsekvenser - det var beroligende da han faktisk aldri har rett og har blant annet ment de siste 15 årene at man burde selge huset sitt å leie på grunn av at alt er en boble (tenk hvor mye man hadde tapt på disse rådene) Forferdelig dette som skjer i Ukraina i 2022 ,håper dette går kjapt over og at ikke Kina på en eller annen måte vil være med.. Nå skal jeg snu meg rundt og få kjøpt en bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Ble vekket med kaffe på senga og nyhetene fra Ukraina i dag. Det hadde jeg aldri trodd faktisk. At han skulle smøre på og gjøre dette. Om et helt folk vender seg vekk fra deg, burde man ikke heller tenke at det man har å tilby ikke er særlig fett. Og da forsøke å gjøre det fetere istedenfor å knuse dem... selv om man heter Xi eller Vladimir.
Uansett, var godt å våkne hjemme. Fra jeg stod opp kl 04 på tirsdag til jeg var hjemme litt før midnatt i går var det virkelig full gass på prosjektet her også. Og så til noe fint: maten på kantina i CPH... det var digg i går! Ha en fin en
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra London, ikke noe hyggelig å skru på BBC med det fra Ukraina. Hjem igjen med DY i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
critical mind
|
![]()
Folkens
Vanligvis deltager jeg ikke i disse god morgen trådene. Men idag er det annenleders.Det vi ser idag er en epoke som er over. Det er ikke bare krig i Europa. Det er den største land på verden med de meste nuklear-våpen som går til krig mot sin nabo og begrynner dette med innflytelse-soner og sikkerhets-interesser av det russiske folk. Verden har hørt de samme 01SEP1939. Da gikk Nazi-Tyskland til angrep mot Polen. Med de samme løgn som ble brukt idag. Og det ikke stopped der. Vi alle vet hvor dette endte.
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Huff …. nei, ingen god dag. La Vlad’s rike venner få svi, så kanskje de snur seg mot ham.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bra tilbud fra SAS til BJS | CK | Flyforum | 0 | 25-05-2007 09:20 |
Enda et bra point bargain fra SAS | Tommy777 | Flyforum | 2 | 22-12-2006 21:56 |
Mye bra i retro fra Airbus... | EB | Flyforum | 5 | 03-09-2006 15:19 |
Fra veldig bra til enda bedre... | EB | Flyforum | 4 | 13-05-2006 08:46 |