![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Alt går ikke som planlagt, dvs ingen ting går som planlagt. Vi fant ut at Al Ain museum var stengt i går, så da fikk vi ikke oppleve den attraksjonen. Så da ble det bare en tur opp på Jebel Haafet, rett utenfor byen. Det blåste litt og var litt kladt på 1300meter. Så fant vi fram til Hotellet, Ayla Bawadi Mall Hotell. Da vi kom dit fant de ikke bestillingen vår, men vi viste frem bekreftelsen på mail, på PC'n, fra 29 november. Problemet var at de var hovedhotell for Al Ain film festival, så de var fullbooket. Men de skaffet en svite på ca 60kvm på Ayla Grand Hotel. Byens høyeste hotell. Svømmebassenget ligger i 9ende etasje. Etter 3 dager med buffet på Hilton, som resulterte i overspising ved hvert måltid, var det deilig å gå over vegen til Al Ain Mall og spise bare litt på KFC.
Jeg ble vekket av en kunde kl 01.30 og dermed klarte ikke jeg å sovne på flere timer. Kona er på taket og bader, jeg venter til Cornicen i Abu Dhabi ettermiddag, etter at vi har vært på Sheikh Zahid Moskeen. Ha en religiøs søndag dere også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Clarion på Arlanda. Her sov man godt og straks er det frokost, deretter hjem med SAS.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad søndag fra Røros. Etter frokost på Erzscheidergården settes kursen mot Oslo og en allerede pakket koffert før jeg drar videre i kveld til samling i Drøbak og på Oscarsborg de neste dagene. Ha en effektiv søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet hvor sesongens vær har herjet på i det siste.
Litt action på det operasjonelle. Vi mistenker at russerne har herjet i området med GPS forstyrrelser. Det er ikke bra når vi ligger på hullet og kjører på. Da er det viktigere enn noen gang at vi holder oss i posisjon, så når det meste faller ut og back-up referansene ikke holder stand, da blir det hæla i taket. Så dagen i dag blir det hvertfall ikke hviledagen holdt hellig. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Her ble det over en halvtime lenger søvn en vanlig, greit det på en søndag. Lukter mer løpetur enn skitur i dag, dessuten bør eldstemann luftes litt og få løpt fra seg. Sushi i kveld. Dessuten må jeg snart få bestilt parkering på OSL. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Fint på Oscarsborg! Tittet på hotellet der en gang og håper å overnatte der i fremtiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra skogkanten. Barna begynner å våkne så man må vurdere en tur ned på kjøkkenet. I dag skal vi på omvisning på en brannstasjon et stykke unna hvor barna og jeg gleder oss til bilene men Dragen ser frem til brannmenn. Dragen må deretter hjemmekontorere og far skal lage andeconfit mens han smånipper til druer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
RC-tilhenger :-)
|
![]()
God søndagsmorgen fra Konkurrenten på vei til Torp. Nå blir det to dager med arbeid i svetteboksen i Budapest før man kommer (forhåpentligvis) til spakene igjen.
Ha en strålende søndag alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God søndag fra Oslo. Her åpnet man sine horisonter og dro på byen i Sandvika i går kveld. Kjenner ikke hun som inviterte på det hele så veldig godt men men det var hyggelig nok. Stiftet også et par mindre hyggelige bekjentskap med fulle 50 åringer da dvs skjedde ikke noe veldig uhyggelig men de var slitsomme og var i allefall i en sånn tilstand at jeg ville nok ha kastet dem ut hvis jeg jobba bak baren der eller iallefall gitt dem skjenkenekt. Kan godt hende de har høyere tolereanse for sånt i Bærum enn i Oslo. Men men.
Forøvrig deilig å ha en søndag uten de store planene siden jeg var i Tromsø fredag kveld og dro ned igjen lørdag formiddag. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God søndag fra Boca. Har allerede sjekket inn på flight hvor de ikke aksepterte mitt bud på Biz. Blir kjipt å sove i Plus når man var sikker på oppgradering som tidligere alltid har gått inn. Lurer på om jeg skal sløve ved basseng eller på stranden før må komme meg til jernbanestasjonen... halvannen time til fots eller pirattaxi-app.
Har også lært at de har problemer med å telle i dette rare landet. Leiligheter med "3,1 bad" liksom. Og noen teller ned og tror at de er kvitt Trump 20. jan 2021. Mens andre synes at caps er så 2016. Ha en god en alle som er i underholdende land.
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
På byen i Sandvika ... nå har jeg hørt det og. Verden har tydeligvis forandret seg siden vi ble nektet å ha julebord (igjen) på Løkke Kro ....
![]() Gmorgen fra vestsørøst hvor solen er i ferd med å stige opp. Dagen står i fotballens og skatteoppgjørets tegn. Her blir det å grave frem svigerbeistets mange fradragsbilag og prøve å få satt dem i system. Good luck to me ... Ellers er jo dagen en historisk merkedag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Sløv ettermiddag fra Trondheim.
En vennine har mast lenge på meg med beskjeden at jeg meg komme meg ned til Albania fordi det er så fint og vennlig og blabla der nede. Så jeg begynte å se litt på reisemuligheter. Apollo (SAS charter) skal ha 5k for en t/r billett, kun flyturen, ikke hotellpakke. Synes det er litt mye. Men, det er vissnok eneste alternativ for direkteflight. Får se litt mer på det i løpet av dagen, har ikke planlagt noe som helst og det er deilig. Ha en avslappende søndag dere også ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God søndag!
Her sov man alt for lenge, men det var kanskje bra etter at det ble litt fuktig igår. Nå er det straks egg og bacon og så skal jeg bare dovne meg resten av dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
![]() Blir vel (kansje) betre når Galileo blir full fres, eller ryk alt blir noko tukla litt med kraftige sendarar?
![]() |
![]() |
#16 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God ettermiddag frå Trondheim. Her har det gått roleg for seg, kidsa klinka til med nesten tre tima meir i (eiga) seng enn vanleg. Har fått skrudd opp litt hyller, tømt litt kassa, og har elles det meste på stell før fotballtrening for kid, og pinnekjøt etterpå.
I morgon skal eg på konferanse i Tromsø, dei lokka med Erna, men ser dei enda opp med å få Ine.... Hi har vel sitt å styre med. Eg er vel også enno på flyet når dette skjer. Veiret er skit, bløtt og guffent. Polske naboen nede i vegen trur eg hatar (eller lika veldig) snø, han bruka heile dagen på å måke, koste, hakke is, osv...
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra BGO og SK898. Ny uke med det som blir standarden fremover, altså til Oskarshamn søndag, Horten tirsdag og retur torsdag. Slik går nå ukan.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#18 | |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() Quote:
De to som sviktet har GPS, Glonass, Galileo og Bedau. Den som ikke sviktet var den 10 år gamle uniten med kun GPS og Glonass. Venter i spenning på hva Seatex kommer opp med svar. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#19 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Vi hadde en vaktsjef som likte å sloss. Den gangen gikk gamlingene foran med et godt eksempel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Vi kan telle, men når du ikke tar deg tid til å sette deg inn i ting, ender du opp med misforståelser ! 3,1 bad betyr 3 badeværelser (bade + dusj + toalett + minst en vask) .1 betyr kun håndvask - .5 er dusj og vask .75 er dusj + vask + toalett. Så det er kun du som ikke setter deg inn i ting, ikke skyt bakeren for smeden ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra The Airport Hotel | robertaas | Flyforum | 9 | 05-01-2015 13:21 |
Grand Sukhumvit Hotel Bangkok | Entusiasten | Reiseforum | 7 | 30-04-2014 19:13 |
Helikopter fra Las Vegas til Grand Canyon | Bergern | Reiseforum | 16 | 12-10-2013 09:49 |
Ain't No Mountain High Enough (ski- og julebordtur del 2) | Discus | TripReports | 28 | 08-02-2009 15:48 |