![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei.,
Lure på dette. Flyr Flyselskapet Eurowings til Norge og OSL.?? Er ikke dette flyselskapet eid av Lufthansa?? Er det bra og fly med Eurowings.?? Siden di er et lavpris selskap lik Norwegian, Ryanair og Wizz Air osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flysitter
|
![]()
Flyr mellom Hamburg og Oslo. Siden flighten er bare 1.5time så holder man ut uansett om det er lowcost eller ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Free Luigi
|
![]()
Eurowings er veldig bra, eneste LCC som jeg mer enn gjerne kjøper og aktivt forsøker å fly med. Det eneste som trekker opplevelsen ned er (av og til) klientellet.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fløy med Eurowings fra Hmburg til OSL rett før jul. Syns det var helt suverent. Og rutetidene er B-menneskevennlige
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hadde blitt lite info på selveste google med den mentaliteten..
Litt off topic så fløy jeg nettopp t/r OSL-MUC-BKK med Eurowings, dog første og siste leg med Lufthansa. Ingenting å utsette på dem, like bra som hvem som helst i monkey.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Moderator
Det er ryddet i tråden. Diskusjoner om semantikk, og hvem og hvor surpompene er, er ikke sånn veldig givende /moderator |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() ...
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fløy med Eurowings for et par år siden fra Ibiza til Munchen. Hadde opprinnelig booket god tid i forveien med Lufthansa men da de endret på avgangstiden vår fire ganger (!) og til slutt endte vi opp med avreisetidspunkt som var lite attraktivt, så fikk jeg ombooket oss til Eurowings med oppgradering. Ja, Eurowings har faktisk Business Class også på shorthaul, den heter 'BEST'.
Min erfaring var i grunn svært positiv, definitivt et selskap som hører hjemme i Premium Lowcost segmentet og ikke Ultra Lowcost segmentet til eksempelvis Ryanair. Produktet deres lignet veldig på Norwegian. Moderne, rent og pent fly (jeg fløy en veldig fresh A320). Det var helt ok benplass og de samme Slimline setene i grå skinn som begynner å bli normen i de fleste selskaper. Jeg mener å huske at vi ble servert en wrap, muffin og soft drink mens det var Buy Onboard konsept i Economy. Crewet var kjempehyggelige, blide, profesjonelle og serviceinnstilte; langt mindre 'robotiske' enn sine kollegaer i Lufthansa. Var ellers en rolig og fin flight og vi landet noen minutter før rutetid i Munchen. Definitivt et selskap jeg ville reist med igjen og anbefalt til andre ![]() Last edited by Kabinsjef@DY; 21-01-2020 at 12:35. Reason: a |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
A320neo til Swiss, og A320ceo til Eurowings | Someone | Flyforum | 2 | 29-09-2018 11:58 |
Hvorfor flyr ingen Japanske flyselskap til Norge ? | BraathensSafe1985 | Småprat | 6 | 08-04-2018 20:55 |
Ny Norwegian rapport: Flyr så mange til Norge at det gir 16.000 ekstra arbeidsplasser | BraathensSafe1985 | Flyforum | 4 | 08-11-2016 09:50 |
germanwings overfor ruter til Eurowings | Trdfly | Flyforum | 0 | 23-03-2015 14:21 |
NAX flyr via Sverige, SAS flyr Norge | ENBO | Register- og ATC-Forum | 16 | 29-12-2011 01:33 |