![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Kofferten er pakket og det blir en morgen og for isdag på skinner. Klar for å være ansvarlig for stedene våre på Røros i helgen. Men rekker nok en Nespresso eller to før første t-bane kommer. Ha en bra start på helgen du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra SAS Lounge utenlands på OSL. Langhelg i Lisboa venter og reisefølget vet fortsatt ikke hvilken klasse vi reiser i, og slik forblir det til man setter seg i riktige seter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() God fredag, det var tungt å stå opp 05:00 i mårrest. Regn og vind gjør at vindmøllene prioriteres over oss på nettet, så her er det eksepsjonelt lite som skjer i dag igjen. I tillegg til høstferie. Det er så lite kollegas her at de miljøvennlige lysene som kun går av og på ved bevegelse faktisk er av i gangene. Helt mørkt utenfor kontoret ![]() God fredag ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Her pimpes det Nespresso mens jeg venter på at modern skal komme å være barnevakt. Slik at jeg kan dra på blåtur. Som organisator vet jeg både hvor vi skal og hvilken farge flyet er malt i, men ennå er det hemmelig, så får heller @fluxie rapportere fra OSL. Merker jeg ser frem til en morgenpils. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra L12. Bare ca 14 timer siden sist jeg var på OSL. Denne gangen har blant annet @Someone vært med på å arrangere blåtur, så det blir spennende å se hvor man havner. Det blir helt sikkert noe kjipt kjenner jeg arrangementskomiteen rett.
Ønsker alle en fin dag uansett om du vet eller ikke vet hvilket land du havner i om noen timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God fredag fra Sunnmøre!
En helgetur til opphavet, og da bestemte vedkommende som styrer været at det var på tide med en solfylt morgen. Blei flyttet forran gardina hos KL på tur nordover i går kveld, de hadde skraper sammen en liten bag med kjeks, eple og Stroopvafler for å bøte på manglende catering. Ha en finfin fredag folkens ![]() ![]() Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Skyet opphold og prognoser for både grå og hvit nedbør. Nåvel, her er man på farten ut døren om et par strakser. De neste dagene skal tilbringes i en campinghytte ved Snåsavatnet, så det kan jo bli trivelig det. Ellers er det første gang det bare er meg og det moderlige opphavet på reisefot, så hvem vet: Det kan jo alltids gå bra. En fortreffelig en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ja, så hva skal vi fly @fluxie Og ikke minst: som førstereisgutt: hvilket sete har du fått? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hoi fra Stavanger. Sein brunsj er unnagjort. Snart skal det handles inn mat til en 10-12 personer også blir det tacofest i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God ettermiddag fra flytoget. Det var noen som grep tak i meg da jeg skulle avgårde så den barmhjertige samaritan rakk akkurat ikke Vy måtte derfor ut med over 100 kroner ekstra for ikke å ha for liten buffer på OSL. Skal jo både gjennom sikkerhetssjekk og passkontroll og vet ikke hva de kan ha funnet på der i disse streiketider
Skal avgårde på nye eventyr, men det er meldt regn under hele oppholdet... og skoene kjennes allerede våte ut. Synd at jeg enda ikke har fått tatt årets influensavaksine. Glidelåsen i den ene jakkelommen hvor kamera normalt ligger valgte også å gi seg så føler virkelig at ting ikke er på stell her. Ha en god en alle som skal ha mer ordnede forhold for dagen.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra loungen på EWR.
Noen timer til avgang, så det marineres litt. Flyr pluss, bud til C var avslått og det er visstnok helt fullt der framme. Synd å ikke få seng men slik er det nå bare. Gjenforenes med ungene mine på OSL i morgen, de har tatt sin første reise alene tur uten UM følge nå i ferien og kommer inn fra AMS. Ha en flott helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Det kan meldes om Berlin og sete 25E OSL-TXL med Easyjey
|
![]() |
![]() |