![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen. Det regner her ute ved Nasjonalparken...men i hytta er det tørt, varmt og stille. Snart Nespresso og banankake. Dagen bringer om ikke været bedrer seg både kino og bowling. Ha en bra onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad stasjon. Ser ut til å være dobbelt sett på L1 i dag. Heldigvis da med halv program er det sjeldent mange på perrongen her. I kveld skal det hjelpes til med frakt fra Ikea. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
I dag blir en relativ innholdsfattig dag. Tror jeg bare får hive i meg enda en kopp kaffe. Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra innenriks loungen på OSL. Ikke så fullt her og snart er det Bergen tur. Meldt sol er det også.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Pearl Seaways. Snaue halvtimen igjen til København der det ikke er meldt mer enn 29 grader i dag. Det finnes vel muligheter for å få kjØLt seg ned litt. Et par dager her før samme balja i retur på fredag.
Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Free Luigi
|
![]()
Bedriten natt, la oss med 25 grader i det kaldeste rommet i huset (var 31 grader i resten av huset, og 35 grader utendørs). I løpet av natten så jeg temperaturen var på 26 utendørs ca kl 02:30, så jeg tenkte kanskje kunne vi få kjølt oss ned noe. Våknet med 26 grader innendørs. Gaaaaah
![]() Jaja. På jobb her har vi behagelige 26 grader på kontoret, jeg kunne tenkt meg en ferie til Grønland akkurat nå ![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Straks bærer det opp til OSL og så via LHR til Seychellene.
Omsider ble innboksen tom før sommeren også. Og det meste av ting er faktisk gjort. Så nå er det bare å daffe i en drøy uke. ![]() Ha en usedvanlig fin dag dere også
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg hadde en kollega en gang, som fikk i oppgave å gå på polet og kjøpe noe godt å ha til fredagsrekene. Han kom tilbake med bananlikør. Det ble et underlig måltid.
God formiddag fra Tunhovd! Har fått forlenget lediggangen og leiebilen med et døgn. Livet smiler ![]()
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra gate 19 på SVG. Møte i Oslo i morgen, og denne gang tar vi en sommer-vri og reiser inn dagen før. Det første vi skal få unnagjort er en kowboystrekk, så blir det et par kalde på by’n på eftan.
Ha en nydelig sommer-onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Var ikke dette Elefanten hadde sett for seg når han skulle på luksusferie i Seychellene
![]() Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
MAKAN!
G’morgen fra sommervarme Nord-Georgia. Har brukt morgenen til å forlenge FR24-antenna med et par Reodor Felgen-grep. Håpet å øke rekkevidden litt, så jeg fikk dekning helt ned til kysten, men så langt ser det ikke ut som at det helt holder. Virker som at jeg får litt flere hits, men stort sett innen 100nm ... Enkelte slengere vises dog .. Sol og fint. Ser ut som det skal holde seg mellom 20 og 30 fremover, og det er forsåvidt greit. Straks ferdig med dagens andre kaffekopp. Deretter blir det ut med bikkjene før arbeidet kaller ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 9 | 05-08-2019 02:39 |
Glad torsdag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 4 | 27-06-2019 09:49 |
Glad tirsdag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 17 | 25-06-2019 21:00 |
God morgen fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 10 | 11-06-2019 17:31 |