![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Verdens Ende. Stille stund med en Nespresso...men snart våkner tre nevøer og da er det sommerferie for alvor. Spørsmålet er om de gamle onklene blir oppfordret til å bade i Oslofjorden...og om vi faktisk gjør det. Ha en frisk start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
Usedvanlig stille på havet. Godt er det. Temperaturen uteblir så lite som minner om sommer på denne kjølige morgenen. Helgen gikk fort. Måtte dagene i denne uken gå enda fortere så blir det en bra uke. (snart) God natt fra nattskiftet. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God frisk sommer-mandag fra prærien sør for Stavanger. Dagens første akt blir kaffe og nyheter, deretter øvelseskjøring med datter som skal på sommerskole. Så skal en også innom et hagesenter for å kjøpe noe stæsj til hagen, nytt tre må til.
Ha en nydelig mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad stasjon. Snart dukker vel L1 opp, slik at jeg kan ta en rask tur innom jobb, før jeg skal opp til OSL å hilse på kinesere. Deretter kommer de gamle på middag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Sandvika hvor man venter på L1. Tydeligvis er halvparten av avgangene innstilt nå om dagen, selv om Vy.no sier det kjører som vanlig, så da sitter man og venter da
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Free Luigi
|
![]()
Moin fra nasjonalparken.
Her går revisjonsarbeidet sin vante gang, i helga har en noldus utløst et slukkeanlegg manuelt, og som miljøansvarlig har jeg IKKE fått melding om skum som har runnet inn i avløp. Sukk. Føles som en barneskole noen ganger - du gir en beskjed 10 ganger men ingen følger opp. Grr. Jaja. Ellers er det bare å "brace ourselves - summer is coming" med 30 grader fra i dag og 40 grader fra i morgen. Forhåpentligvis et pusterom ned til 30 i helga, før det er pån igjen til neste uke. De siste 2 årene har vært helt forferdelige værmessig. Kan ikke tenke meg hvor hardt det er for eldre som sitter i gamle hus alene, og det er 40 grader!! ![]() ![]()
Spoiler mixer Last edited by Polaris; 24-06-2019 at 07:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Color fantasy. Kan bekrefte stille hav. Var iallfall det i går- har ikke titta på forholdene i dag men kjenner knapt at det beveger seg så antar det er noe sånt. Utvendig lugar var utsolgt så måtte nøye meg med innvendig.
![]() ![]() Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her er det ferie-ish. Det vil si ferie men at jeg allikevel må jobbe litt. Kan heldigvis gjøre det hjemmefra.
Så litt pusling og stelling for å vaske og handle til ferietur #1 som starter på onsdag. Ha en fin en
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim
![]() Kollektiv transport har startet sin sommerrute, som vil si at man får relativt få valg å komme seg frem og tilbake. Tenker jeg skal kjøre bil og trosse bomringen (unnskyld, bomring er det ikke her, kun masse bompunkt, uten mulighet til å kjøre rundt... er vel et politisk definisjonsspørsmål fordi "bomring skal vi aldri ha igjen!!!!!" - ifølge en valgkamp) framover. Ellers er jeg på utkikk etter en ny bil, som må ha minst 6 seter, og det er det ikke så mange av dersom man ikke bare ønsker seter, men også benplass til de som må sitte på bakerste rad. Jaja, slik går nå dagene. Ha en flott sommerdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra Tunhovd, på ukens aller beste dag!
Måtte over bekken etter mere øl. Tar med en bøtte vann til kveldens tannpuss på returen. Myk mandag ønskes ![]() ![]()
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ah - fridag.
![]() Har kontraktert ny bøtteballett som kommer på første besøk i dag. Denne gjengen snakker ihvertfall engelsk. Vi satset på et lokalt småfirma og tror det blir bra. Første kaffekopp er inntatt, bikkjene er luftet .. nå føler jeg det blir rett med egg og bacon .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God midt på dagen fra Nice, lunch og Rose'.
Fin, litt utenom det vanlige-transport på denne turen; chartra WF Dash-8 Haugesund-Nice direkte m.bla. ubegrensa champisservering ombord, hjem til Oslo med EuroAtlantic 767 i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God kveld , god ? 18., fra United Club SFO | SQ 777 | Flyforum | 12 | 18-05-2016 14:56 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |