Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 13-05-2024, 04:30   #1
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default Best mandag fra Bend Oregon

……vi har oppgradert svigermor besøkene, hun bor i et lite hus nå, så Eagle Crest Resort er utmerket 15 minutter unna. En artig helg bak oss - vi hadde besøk på lørdag av et Ukrainsk Ektepar som begge jobber for Boeing med 777-8/9 fortiden med 9. Boeing har jo engasjert den lille italienerinnen til å coache alle nyansatte utlendinger og dette er det andre Paret fra Ukraina vi har på besøk ute på øya - og det Boeing gjør for disse som måtte forlate sine hjem, er en historie som media ikke skriver om, skal utdype en egen tråd.

Jeg lærer mye om 777-9 - alle de 30 som er bygget ! Søndagen ble lang bak rattet 6 + timer - men etter 5 minutter i det vi forlot øya, kom det en Albatros lavt over Agate Pass - bak rattet var det kun mulig å nyte synet, ingen bilde mulighet - første gang jeg ser en av disse over øya, det står 2-4 flyvedyktige nede langs I-5 ved Kelso WA.

Kanskje blir det tid til en liten tur innom Madras for å titte på MD-8x konvensjonene til Brann Fly - så 6-7 stykker når vi passerte

Og kveldens øl er lokal, Monkless Belgian Ales Capitulation - har ikke MannFlu så en kan kjøre med full oktan (dog er det 80 F her i nok en mile High city)
Old 13-05-2024, 06:58   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: Best mandag fra Bend Oregon

Mornings fra Hvalstad. En espresso i koppen, da jeg har alt for god tid før barnehagen åpner. Og jeg kan sette med på L1 for å dra på kontoret og slappe av litt Så får jeg vel løpe litt i kveld også. Ellers, har ikke SAS gjerne ofte hatt en F&F kampanje sånn midten av mai?
Old 13-05-2024, 07:07   #3
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Glad mandag…her ble 2. kaffekoppen tatt på verandaen. Nå litt forum og aviser før kontoreringen starter. Skal vel få bekreftet deltakelse på en messe på Island i januar…aldri feil å ha noe å se frem i mot. Nest siste firedagers uke på en stund…bring it on:-)
EB is online now   Reply With Quote
Old 13-05-2024, 08:29   #4
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra kontoret.. Fremdeles skrall, men brun og blid så da erre greit.

Da er det full gass (Note to self - hvis man bytter jobb, prøv å ligg unna noe som eies av et utelandsk PE)

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2024, 08:29   #5
Ezeiza
ScanFlyer Blue

God morgen fra Parkveien. Herlig sommerlig commute til kontoret. Full agenda i dag med en rekke eksterne møter spredt godt rundt i byen. Satser på en løpetur i kveld.
Ezeiza is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2024, 11:29   #6
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Utslitt morgen fra Lufthansa kantina på MUC. Skikkelig intens messejobb i 5 dager er unnagjort. Nå venter 15C i stappfull A320 hjemover og det skal bli så deilig.

Digger også Lufthansa kantinene. Her er det så mye deilig skambanket grevling med pesto og chilli, kaker, sjokkis og alt hjertet begjærer. Åjååjåååjåjåjåj

Ha en best mandag.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2024, 11:48   #7
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G’morgen. Travel mandag venter, med alt annet enn jobb. Derfor tok jeg fri …. Først skal svigerbeistet til øyelegen.

Var skikkelig skral i går, men føler meg bedre i dag. Heldigvis.

Ser ut som at cicada-sesongen drar seg mot slutten. Lydveggen er blitt adskillig lavere og det ligger daue insekter overalt. Da er det 17 år til neste gang, og da er sikkert jeg dau også.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2024, 13:25   #8
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

SAS Re: Best mandag fra Bend Oregon

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Ellers, har ikke SAS gjerne ofte hatt en F&F kampanje sånn midten av mai?
God eftan fra et varmt Skaun!

Famiien ligger ute på terasssen i solengene, selv sitter jeg inne foreløpig, men blir vel noen timer utendørs i sola.

Jeg venter også på en F&F-kampanje som Someone etterlyser. Noen som vet om det kommer en snart?

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2024, 18:33   #9
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

God kved fra Langesund. Her står to dager med muntlig eksamen i Porsgrunn på planen. Jeg gidder ikke å kjøre hjem og starte i ørska i morgen tidlig, så da blir det overnatting her. Etter skrekkopplevelsen på Strawberry i Porsgrunn i forrige uke, så avbestilte jeg rommet og booket meg inn på en oppgradert rom i Langesund. Dette var noe helt annet ja. Utsikten mot sjøen og stort og fint rom.

Posting Rules