![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
……vi har oppgradert svigermor besøkene, hun bor i et lite hus nå, så Eagle Crest Resort er utmerket 15 minutter unna. En artig helg bak oss - vi hadde besøk på lørdag av et Ukrainsk Ektepar som begge jobber for Boeing med 777-8/9 fortiden med 9. Boeing har jo engasjert den lille italienerinnen til å coache alle nyansatte utlendinger og dette er det andre Paret fra Ukraina vi har på besøk ute på øya - og det Boeing gjør for disse som måtte forlate sine hjem, er en historie som media ikke skriver om, skal utdype en egen tråd.
Jeg lærer mye om 777-9 - alle de 30 som er bygget ! Søndagen ble lang bak rattet 6 + timer - men etter 5 minutter i det vi forlot øya, kom det en Albatros lavt over Agate Pass - bak rattet var det kun mulig å nyte synet, ingen bilde mulighet - første gang jeg ser en av disse over øya, det står 2-4 flyvedyktige nede langs I-5 ved Kelso WA. Kanskje blir det tid til en liten tur innom Madras for å titte på MD-8x konvensjonene til Brann Fly - så 6-7 stykker når vi passerte Og kveldens øl er lokal, Monkless Belgian Ales Capitulation - har ikke MannFlu så en kan kjøre med full oktan (dog er det 80 F her i nok en mile High city)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. En espresso i koppen, da jeg har alt for god tid før barnehagen åpner. Og jeg kan sette med på L1 for å dra på kontoret og slappe av litt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag…her ble 2. kaffekoppen tatt på verandaen. Nå litt forum og aviser før kontoreringen starter. Skal vel få bekreftet deltakelse på en messe på Island i januar…aldri feil å ha noe å se frem i mot. Nest siste firedagers uke på en stund…bring it on:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret.. Fremdeles skrall, men brun og blid så da erre greit.
Da er det full gass (Note to self - hvis man bytter jobb, prøv å ligg unna noe som eies av et utelandsk PE) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Parkveien. Herlig sommerlig commute til kontoret. Full agenda i dag med en rekke eksterne møter spredt godt rundt i byen. Satser på en løpetur i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Utslitt morgen fra Lufthansa kantina på MUC. Skikkelig intens messejobb i 5 dager er unnagjort. Nå venter 15C i stappfull A320 hjemover og det skal bli så deilig.
Digger også Lufthansa kantinene. Her er det så mye deilig skambanket grevling med pesto og chilli, kaker, sjokkis og alt hjertet begjærer. Åjååjåååjåjåjåj Ha en best mandag.
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Travel mandag venter, med alt annet enn jobb. Derfor tok jeg fri …. Først skal svigerbeistet til øyelegen.
Var skikkelig skral i går, men føler meg bedre i dag. Heldigvis. Ser ut som at cicada-sesongen drar seg mot slutten. Lydveggen er blitt adskillig lavere og det ligger daue insekter overalt. Da er det 17 år til neste gang, og da er sikkert jeg dau også. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]() Quote:
Famiien ligger ute på terasssen i solengene, selv sitter jeg inne foreløpig, men blir vel noen timer utendørs i sola. Jeg venter også på en F&F-kampanje som Someone etterlyser. Noen som vet om det kommer en snart? Kim |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God kved fra Langesund. Her står to dager med muntlig eksamen i Porsgrunn på planen. Jeg gidder ikke å kjøre hjem og starte i ørska i morgen tidlig, så da blir det overnatting her. Etter skrekkopplevelsen på Strawberry i Porsgrunn i forrige uke, så avbestilte jeg rommet og booket meg inn på en oppgradert rom i Langesund. Dette var noe helt annet ja. Utsikten mot sjøen og stort og fint rom.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Er det militær flybase i nærheten av Eugiene Oregon? | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 2 | 17-07-2022 11:53 |
Fly Historie langs veien(e) i Oregon.. | dc-8-63 | Flyhistorisk forum | 9 | 02-05-2022 20:55 |
Påsketur til Oregon og Washington | Cecilie | TripReports | 40 | 23-04-2013 18:55 |
Fra luften over Østre Oregon | Toby91 | Bilder & foto | 3 | 28-09-2012 04:28 |
Crater Lake - Oregon | Toby91 | Bilder & foto | 6 | 18-07-2012 00:32 |