![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag, ny uke og definitivt nye muligheter.. Håper at det pene været som kom i går ettermiddag holder seg... Dagen bringer en del møter før det blir nok en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bedre start på uken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Greetings fra Kiawah Island, SC. Er paa sommerstedet til faren til kjerringa og feirer Laborday. Tar siste pilsen paa verandaen med kanon havutsikt for jeg gaar og legger meg. Ca. 30 grader ute med heftig luftfuktighet.. Blir aa ligge ved bassenget i morgen ogsaa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad mandag! i dag blir det (forhåpentligvis) siste besøk hos tannlegen på et års tid - for å gjøre siste arbeid med rotfyllingen. Snart må vel alle nervene nedi der være døde?? Etter planen blir det oppdateringer av Scanair.no i kveld, så stay tuned.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Greetings fra Stockholm!
Først på kontoret idag, mye arbeid som skal gjøres for å komme up to speed. Ser ut at bli en fin dag. Enjoy it! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
at your service!
|
![]()
Fri frå jobb i dag, så då er det heimepappa på unge Krøvel. Mor er på jobb, og Aurora er på golvet og leikar seg med puslespelet sitt
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
Morn... nettopp landet i AMS fra SIN med SQ... hatt en fin natt og så glor jeg ret ti en skjerm som sier Steve Irwin er død, og har nettopp kommet fra parken hans.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fellowship. Ikke noe fly idag, men fløy igår med Cuben LN-KCH og hadde med sønnen til første hang glider pilot i Norge med i flyet på et seilflyslep. Fredrik Dahl bygde og har det første HG sertifikat i Norge det var kjekt for sønnen Magnus for vi hadde en fin tur over Os bygden og en formasjonstur med seilfly LN-GOS som øvde på Flikk og inngang til spinn øvelser. De var i Bergen sammen med andre HG kammerater for å høre på Rolling Stones I Bergen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. I dag står årets første forelesning for døren, men før det må jeg få lest gjennom ett par kapitler. HA en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
Go'ættmiddag fra Tromsø
Har dreid litt været her oppe. Regner og er grått , men temp. er fortsatt 14,4 grader, men det er klamt. Definitivt kurs på Heathrow i uke 38, og det blir jo konge. Gleder meg som en unge, håper bare jeg får ordnet meg et skikkelig hotell med utsikt om det finnes....... Noen som har erfaringer med hotell og utsikt ved Heathrow ? Forøvrig må dere ha en flott dag alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Alpharetta! Her er det 'Labour Day' og fridag idag .. godt med myk start paa ny jobb.
Vaaknet opp til nyheten om Crocodile Hunter's bortgang. Mannen var et australsk ikon og har gjort et enormt arbeid for villmarksbevaring. Snakk om aa doe med stoevlene paa. Han gikk nok iallefall ut av denne verden som en lykkelig mann. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-12-2009 22:51 |
Glad mandag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 04-03-2008 10:39 |
Glad mandag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 03-12-2007 16:46 |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 13 | 30-07-2007 15:24 |