![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. I dag fikk Nespresso`n selskap av ikke mindre enn to kokosboller...dette må bli en flott dag:-) Blir en tur i/rundt Trandumskogen før Widerøe flyr meg til Røros i ettermiddag. Ha en bra start på arbeidsuken du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Tivoli i går og tenker starte dagen med den Blaa Planet i dag. Hjem med DFDS i ettermiddag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Mjøndalen. Regner pøser ned og en rolig morgen ligger foran meg. Det blir en liten 80-årsbursdag senere i dag, ellers lite på programmet. Ha en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra Cherbourg. Sitter og lurer på om jeg skal prøve komme meg inn i den utsmykkede teaterbygningen idag mens tiden går mot at jeg må komme meg til jernbanestasjonen. Togturen tar jo lengere tid enn flyturen og på fransk vis går den jo ikke engang til flyplassen, dit er det enda en times reise. Godt å ha lastet opp med nok podcaster og litt unge Sheldon.
Ha en god en alle som lar tiden gå idag.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 19-05-2019 at 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra tåkehavet.
Dagens ekstra flight ser ut til å bli stående på bakken. De som skal hjem smiler bredere og bredere. Snakker om overtid på overtiden ![]() ![]() ![]() Så feil kan de ta. Det blir "bare" mer OT. Det er på torsdag og fredag tåken er høyst velkommen. Ha en fin søndag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Strålende morgen fra hula i Bergen. I dag er det et fantastisk vær på disse kanter, på morgenen i dag, fikk jeg lagt på en ekstra tur langs sjøkanten før en entra hula og jobb, fantastisk. Ellers lite å styre med her, så driver å tråler nettet etter award billetter i F, kjekk øvelse det.
Ha en nydelig søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() Quote:
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God søndag fra Oslo. Deilig med lite på planen, men skal straks ut å møte en kamerat. MGP i går ble sett litt på før man var så sliten at man bare la seg. Det merkes at man er mer opplagt i dag.
![]() Det blir en intensiv uke som kommer, pga jobbing som eksamensvakt Det er kjedelig, men gir da litt penger |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 11-08-2019 15:12 |
Glad søndag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 22-07-2019 07:58 |
Glad søndag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 24-02-2019 16:41 |
Glad søndag fra Ris | EB | Flyforum | 9 | 30-09-2018 15:32 |