![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hoi!
Sitter på kl1144 på osl og er blitt fortalt at vi blir en time forsinket pga en øvelse eller noe, som involverer tårnet der nede. Kan dette stemme? Det må jo forårsake millioner av kroner i kostnadar, hvis trafikken påvirkes såpass jevnt over. Forøvrig syns jeg det er crap å måtte vente i flyet. Denne forsinkelsen var helt sikkert kjent, så pasasjerene kunne hatt en mye hyggeligere opplevelse på bar, shopping eller lounge i terminalen. Og ja; Jeg skjønner hvorfor flyselskapene ønsker å ha flyet ferdig ladet....
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Va igjennom AMS i går tidlig, da snakket de om softwareoppdatering hos ATC før avgang Vigra. Var forespeilet 30 min forsinkelse, men parkerte 5 min sen på gate. Søstra mi var igjennom AMS torsdag forrige uke, da fikk de opplyst at grunn til forsinkelse var noen ekstra kontroller (uspesifisert). Var igjennom AMS både sent onsdag og midt på dagen fredag i forrige uke, også en del forsinkelser da.
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Litt av hvert som bakgrunn altså.
Hadde smuglet med meg et par Underberg, og når det endelig ble servering, kom det uoppfordret saltrøkte mandler i stedet for kake til rødvinen ![]() Alle med connection skulle visst rekke det.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Har du lyst til å bli med til Amsterdam på miniDO? | Tommy777 | Flyforum | 4 | 26-11-2013 22:38 |
Kristiansand - Amsterdam - Detroit - New York - Amsterdam - Stavanger | Flybird | TripReports | 9 | 28-02-2010 21:53 |
Lyver selskapene til paxen om årsaker til forsinkelser? | Isbamse | Flyforum | 27 | 20-12-2009 07:01 |
Forsinkelser til Køben | Martin | Flyforum | 5 | 26-06-2006 22:59 |
BA983 en-route til LHR omdirigert til Amsterdam | BU595 | Flyforum | 1 | 30-09-2004 16:33 |