![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vi ankommer sent til OSLi vår og tenker jeg satser på ei natt på enten Radisson Blu eller Park Inn. Ingen av de er spesielt rimelige på ukedager, akkurat, så jeg tenkte bestille i god tid, i håp om at vi fikk det rimeligst mulig. Men så tipses jeg om å bare møte opp og be om rom. Da får man visst rom til en god deal. Noen med erfaringer fra å gjøre det slik, og vet sånn ca hva de da tar? Er bittelitt skeptisk, særlig mtp å stå der uten ledig rom...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
I ukedagene er begge hotellene ofte smekkfulle pga konferanser.
Det kan være litt sjansespill med oppmøte uten plan B. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er aldri spesielt gode priser på de to hotellene. Mye crew og business. I helgene har de nok høyt belegg for tidlige charteravganger. Mulig det går an å få til noe fornuftig på julaften.
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Er vel noe sånn på Radisson Blu OSL at hvis man bestiller 21 + dager før ankomst får man 20% rabatt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det tilbudet jeg vurderer. Men så mente visst noen det var billigst å bare møte opp. Men uten å nevne pris der og da... Så satser nok på å booke nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fikk pris ned i ca. 1000 kr på Park Inn via Hotels.com ("hemmelig pris" for registrerte brukere) ved bestilling bare et par timer før. Riktignok på en lørdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Det der å bare møte opp å få god pris har jeg lite tro på. Kjenner du de godt som påstod det bare var møte opp? Hemmelig pris/hotwire/priceline kanskje bedre ide. Last edited by Chriscross; 22-02-2016 at 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Huff, hadde definitivt som det blir sagt ovenfor meg, IKKE satset på; å
bare "møte opp" nei. Da får du nok "rack rate", og betaler mest garantert...
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Booket nettopp et rom på Radisson OSL, for 2 voksne og 2 bøller etter sommeren. Gjort er gjort, men kunne se at Park Inn kostet akkurat det samme. Er det virkelig ingen merkbar forskjell på dem?
Når jeg starter pappapermen med et fly klokken 07:05 så gidder jeg ikke starte dagen/natten i Asker ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
- sengen var alt for myk - dobbeltsengen var for smal - det var alt for varmt på rommet, selv med minimum på a/c Har bodd på Radisson Blu tidligere, der var det ihvertfall mye større og bedre seng, rommene var også større og mer påkostet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Frokost er nok ikke inkludert, og heller ikke noe jeg har spist på Radisson de gangene jeg har bodd der. Med tidlig avgang så kjøper vi oss med noe fra Bit eller noe sånt og spiser mens vi venter på flyet. Vi bor på OSL en natt for å maksimere søvnen, så da prioriteres ikke en hotellfrokost
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Myk og hard .. smak og behag. Jeg foretrekker myk.
Bestiller du ‘king’ får du større seng. Du har nok fått ‘queen’. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Synes de er litt like. Vi havner oftest på Park Inn. Stort sett litt rimeligere der og ikke lange avstanden til terminalen heller. Bakdelen er litt myke senger og noen ganger fryktelig varme i varmekablene på badet. Fint for å rekke fly tidlig eller fly man må rekke. Selv om vi bor i Lillestrøm er ikke VY til å stole helt på. Har opplevd elg i Romeriksporten og påkjørsel i Lillestrøm med et tog som blokkerte alt. Der gikk det flyet. Så til viktige flyturer er Park Inn best.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg bruker stort sett Rewardpoeng, og ender da på Park Inn. 44k mot 70k på Blu er nobrainer. Hva gjelder senger har jeg ikke merket noe forskjell. Sover godt i begge selv me 45kg på hver fot.
Et lite pluss til Park Inn er at de ikke har toglinjene rett under. Har våknet av "kvin" fra flytoget to ganger når jeg har overnattet der tidligere.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Støttes, og på Blu kan man vel også åpne vinduet om jeg ikke husker feil. Park Inn er hvertfall en badstue i mine øyne (laveste a/c-temp er 19C og det virker ikke som den funker veldig bra)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nye Radisson Blu- og Park Inn-hoteller på Alnabru, Oslo | FlightDeck | Reiseforum | 10 | 12-05-2019 17:04 |
Doble SAS EuroBonus-poeng på Park Inn og Radisson Blu | FlightDeck | Reiseforum | 1 | 18-05-2011 18:21 |
Restauranter på Radisson/Park-Inn OSL | Someone | Reiseforum | 2 | 24-01-2011 09:45 |
Doble EuroBonus-poeng på Radisson BLU og Park Inn | FlightDeck | Reiseforum | 1 | 27-05-2010 14:21 |
Dobbel moro på Radisson SAS og Park Inn | FlightDeck | Reiseforum | 2 | 11-02-2009 08:46 |