![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Fredagsfølelse på en onsdag er helt fint. Kontorjobbing på starten av dagen før det blir lunsj i Asker og videre på bobler i Buskerud i ettermiddag...satser på å få drukket litt vann også. Ha en digg onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Her starter påsken med en trøblete rygg. Mistenker en isjias nerve som er kranglevoren. Litt tøy og bøy bør hjelpe. Akter ikke å bli sendt hjem for da går enn glipp av alt påskesnopet ![]() Ha en fortreffelig dag og god påske. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo, siste økt før påsken er over oss. Flotte dager for planlegging av diverse turer til sommeren!
Riktig fin onsdag til forumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra OSL! Ja da var det ut i verden igjen...straks klart for boarding på Austrian til VIE og senere Kairo. Det blir påske i midtøsten i år. Ser frem til å teste Austrian sin C-Class på short haul. Har aldri vært i Kairo, så ‘æ glær mæ’. Har hørt mye ymse om Egypt. Stort sett har det dreid seg om ‘uheldige ettervirkninger’ av inntak av lokal mat. Jeg velger å være optimist, men har likevel med 2 pakker kulltabletter.
Ha en fin dag! Last edited by FBI2012; 17-04-2019 at 06:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen.
Fyr i peisen: check Kake: check Espresso: check Jägermeister: check Blå himmel: check Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Kort dag på kontoret i dag og i kveld ukens høydepunkt; konsert med mine gamle helter The Long Ryders. Var på konsert med de på Circus i 1985, så blir morsomt gjensyn med alternativ-country-gutta
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra München. Tar en reisefri dag jeg. To dager på tog gjør at jeg er litt utmattet. Så tror jeg bare ber resepsjonen om en natt til. Så er det meldt 17 grader og sol så en biergarten er ikke helt umulig får et besøk. DB leverer greit. Fatøl på tog er digg. Currywursten var ikke noe å skrive hjem om men blir vel ofte litt sånn på tog. Ble oppgradert til 1 klasse i toget og da noen stjal mitt reserverte sete mens jeg spiste. Konduktøren sa det var bare å sette seg i 1 klasse da jeg klaget på det. Take a zeeet in ze first class. Må tom på tyske ICE tog til tider prate på tysk da nivået på engelsk er svært varierende blant personalet ombord. Men tja det er tross alt et godt stykke fra København til München
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk ![]() ![]() Last edited by Hypern; 17-04-2019 at 09:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
En forkortet arbeidsdag før påske da arvingen skal på Riksen for kontroll før han tar noen timer på AKS mens de voksne jobber. På takterrassen har man innleid arbeidskraft som i dag (og fram til fredag - ingen røde dager der i gården tydeligvis) som skal beise 48 kvm platting og omkringliggende plantekasser og vegger. Ha en finfin onsdag ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ps husk at ølsalg og Pol stenger tidlig i dag
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|