![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God tidlig lørdag fra Deltabyen. Her venter BA761, masse mat og første MR med Jomfru Maria.
Så BA770 hjem, så det blir nokså lang dag. Ha en fin en
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Verdens Ende. Sesongåpning og sommeråpent må være noen av de fineste ordene i det norske språket. Klar for en dag i friluft før det blir retur til hovedstaden og en bursdagsfest for en kamerat i kveld. Ha en flott lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
God formiddag fra nok en dag i Thailand.
Ligger 2 meter fra stranda og steker nordnorsk bacon i sola. Blir vel liggende her noen timer til før lunsjen skal inntas under palmene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra motsatt ende av Tjøme for EB. Merker såvidt jeg burde takket nei da svigerfar bød meg på en pokal med konjakkers i går. I ettermiddag lar jeg resten av banden være igjen og tar toget innover for litt sosialisering med gutta. Det blir neppe bare vann i glasset da også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm!
![]() ![]() PS Neste flyturer er en fire segmenters dagstur til BGO fra OSL før påske. Må skryte litt av Widerøe her. Turen ble bestilt gjennom SAS og det kunne ikke velges sete SVG til BGO med WF's Dash8 Q400. En mail til Widerøe løste saken. Flott sete tildelt etter TRE minutter! For en service Widerøe! ![]() Last edited by Concorde98; 06-04-2019 at 07:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Oi, her var det høy aktivitet en tidlig løtdag. Nå har jeg fått nattahistorie av dattern min over facetime så da er det på tide å sove. Når jeg våkner er det en uke til årets påsketur! Største jutfordringer nå er om jeg skal gå fot hummer på flyet og om sq har noe tilsvarende Club kitchen.
Last edited by Chriscross; 06-04-2019 at 07:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Etter hjemkomst fra Asia har man vært A-menneske i snart en uke... Ganske digg egentlig
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra heimen. En uke på reisefot og nå helgen hjemme. Dog har all denne reisingen gitt en del trim, siden jeg har fått full klaff i Frankfurt fire ganger på rad. Alle transfers har inkludert makismal gangavstand, typisk fra ankomst bussgate på B til avgang ytterst på A. Kun en av fire reiser som var på rute også så Lufthansa har fått en liten skrape i min bookingfinger nå.
Tømme kofferten i vaskemaskinen og så starte pakking igjen for mer reising, denne gangen uten å treffe Frankfurt eller seterader med tosifret talk.
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra toget på vei til helgens destinasjon, Sandefjord. Ja, jeg fant en hvit flekk på kartet og klarer komme meg dit uten å fly. Og for å være ærlig tror jeg ikke at jeg hadde trengt to hele dager for å komme meg gjennom det som er severdig der.
Ha en god en alle som holder seg unna fly i helgen.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra ‘Aeropuerto Internacional Comodoro Arturo Merino Benítez’ og gate C 8. Min ‘Sør-Amerika-rundt’ reise fortsetter. Nå Avianca sin a330 til Bogota og videre til Medellin. Ha en fin dag der litt lengre nord på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Fly fly fly.... Her kjører vi heller trikk. Været har bedret seg så da er fint å kjøre litt trikk og se hva som finnes langs sporet. Så langt domineres det av dauinger, men slik må man vel vente seg her i NOLA.
Lunch på hjulbåt venter. Ellers er dagen åpen. Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
|
![]()
NOLA? Er du ikke der halvannen måned for sent?
BTW, har aldri vært et sted hvor så mange fremmede damer har blottet seg for meg.
![]() |
#13 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
|
![]()
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Spesiell by. Tok en runde til med streetcar etter båtturen Bakerst i vogna satt det noen jenter som flashet bilene som passerte. Når bilene tutet var det vil jubel baki der. Trikkeføreren satt bare å ristet på hodet.
Slik går nå dagene .... Nå skal vi ut og spise litt østers og slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Du får det nesten til å høres ut som noe negativt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det er bare innbilling. Akkurat som videoen fra NOLA som gjorde at min YouTube-konto ble sperret. Jeg brukte flere filmatiske knep som utnytter menneskets virkelighetsoppfatning til å la folk tro at de faktisk så noe som ikke var i videoen.
![]() |
#18 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
NOLA er NOLA uansett ‘språk’. For et galehus. Men et morsomt galehus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 18 | 08-01-2018 15:52 |
God lørdag fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 06-01-2018 22:40 |
God lørdag fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 22-07-2017 23:35 |