![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Thon Hotel Nidaros...et fargeeldorado i Trønderbyen. Klar for kontordag med en av selgerne mine før Norwegian flyr meg hjem til hovedstaden og bursdagsfestfor en 50-åring. Ha en morsom onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1 i retning jobb. Ikke hver dag noen sitter å pilser på et morgentog fra forstedene, men ikke umulig han kommer rett fra nach?
![]() Frem med verktøykassa i kveld da kona har gitt beskjed om noen ymse saker må monteres. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Hilser fra ikke så veldig mange meter unna. Dagen min skal bestå av evaluering av både det ene og det andre, samt litt farting fram og tilbake Gløshaugen. Ha en flott dag alle! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra hjemmekontor med Bromma-view! Ny leilighet i Stockholm hadde en uventet bonus: fantastisk skue over innflyvningen til Bromma med masse fine, små fugler
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Eidsvoll, nyter en god yoghurt på jobb før jeg skal ut i butikken å jobbe litt. Blå himmel så mulig å se flyene på vei til/fra Gardermoen i dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra Schiphol, noen timer venting før en gris skal ta meg hjem rundt lunchtider.
Dagens mål er å teste KLM's nyoppussede lounge samt litt småtjafs som må gjøres når jeg kommer hjem. Ha en finfin onsdag folkens! :-) Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#7 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God morgon frå Trondheim. Første arbeidsdag denne veka. Og denne veka skal få innehalde mykje rart; prøve å rydde gamalt/starte nye ting på jobb, Michelinstjernemiddag, 100-års-jubileeum i mange dagar til endes mm.
Epostboksen hintar om noko meir reiseaktivitet også. Ha ein bra dag!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hallajen fra Beirut!
Siste dag som velhavende. Digg dag ønskes ![]() ![]()
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God midt på dagen fra det hovedstadske!
Det ble rødnese inn i morges, og så blir det blåhale hjem i ettermiddag. Travel dag med mange møter og mye å gjøre. Sånn går no dagan..... Skal bli deilig å komme hjem og finne roen. Har blitt alt for lite og dårlig søvn i det siste. Tar gjerne helg snart! God onsdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. etter overstått
Men før jobb skal jeg prøve å få avsluttet Prosjekt Flybilderegistrering som har ligget litt brakk i det siste. Nesten ferdig med registrering av mine digitale flybilder fra 2002 til i dag. Hei faderullan som dagene går. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 22 | 24-08-2016 16:43 |
God onsdag fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 10 | 30-09-2015 21:10 |
God Onsdag fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 6 | 12-08-2015 18:57 |
God torsdag morgen fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 15 | 04-10-2012 19:21 |