![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra RAK. Sengen her på Hilton hotellet var overraskende hard, men ellers virker hotellet topp. Blir øyeblikkelig en liten tur på tredemølle før noen svømmetak i bassenget og så frokost. Så sjekker vi ut før vi drar på Hilton resort og spa, der vi også har tilgang, for mer bading og steking av flesket. Senere kjører vi innom Umm Al Quwain og Ajman. Vi har dermed fått med oss alle de 7 Emirater. I går kjørte vi hele 566km, som er ekstremt mye her i Emiratene, Fra AD gikk ferden inn i landet og til Fujairah. GPS har de ikke og kart over landet har vi ikke funnet, så det går litt på lykke og fromme, men vi fant fram. Fikk en dukkert i Omanbukta før vi kjørte tilbake til gulf siden av fjellene. Litt slitsomt var det men vi har sett veldig mye so de fleste turister ikke får med seg. Dermed bedre med en rolig dag før "vår" Nissan Sentra leveres tilbake i kveld. Ha en avslappende dag med mye bading og soling alle sammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra 15F, DY521, snart på vei mot Gardermoen. I dag ble det grytidlig opp gitt, jaggu godt bilen har garasje så en slapp skraping.
Møte står på planen både i dag og i morgen, og det på et sted hvor det er skikkelig vinter, huff og huff. Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Frisk morgentur fra hotellet i minus 17. Nå på Rørosbanen mot Hamar og Oslo. Blir togkontor de første timene i dag. Ha en bra onsdag du ogdå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Mornings fra Oslo. Får vel komme meg på jobb. Kjenner det kribler litt i halsen så håper jeg ikke er i ferd med å bli sjuk. Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Morgen fra Flytoget. 17 min forsinket og så fullt at det ble problemer å få nok ståplass.
KL til AMS venter for andre dag på rad. Regner med det ikke blir ståplass der. Ha en fin en
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lech, eller strengt tatt Oberlech. Frokostkokken leverte både en strålende omelett og pannekaker, en espresso eller to er hevet inn på. Nå gjenstår det å få på skiklær og ski, og man er klar for å gyve løs på bakkene. Ser også ut som det trengs solkrem i dag. Ha en fin dag, dere som er på jobb i dag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
Jeg mener bestemt å ha sett hoteller i Amsterdam? Ikke fullt så god formiddag fra venterommet hos tannlegen... Ha en bedre dag ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
RAK? Ut og spott. Et par av ‘mine’ gamle Tristars står der vel fortsatt .. skulle gjerne sett noen bilder.
G’morgen Herfra. Litt regn på morran, men behagelig temperatur. Fruen er rastløs, så mulig det blir å speide etter et cruise i april/mai. Kanskje man ‘tilfeldigvis’ klarer å legge inn en dag på SXM... Hyssssj ... ![]() Ellers blir det nok en arbeidsdag, men føøøøøørst... frokost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God dag fra snøværet på prærien. Helt ok å være på Vestmarksetra 08.30 for en skitur før snøfallet. Fikk planlagt en ok løype for barna med passe lengde før sjokoladekake kan inntas senere i vinter.
Nå nytes kaffen og "The Forecast" før foreldresamtale i ettermidag. Visste ikke at disse stumme finnene faktisk er verdens lykkeligste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God kveld fra London!
Langt døgn da ferden startet i Miami, så via CPH med SAS, før turen hit. Skulle egentlig hjem til Trondheim, men måtte på messe i London så snudde i køben. Fikk lånt dagrom på loungen og sov der i 3 timer, helt utmerket service og utrolig deilig! Nå middagsmøte og lang messedag i morgen. Tror jeg skal hjem fredag om ikke annet skjer! Fikk alkurat vite at det blir tur til seefeldt og VM på ski også. InterAlpen Tirol ser bra ut, der skal jeg bo... Fint til en gammel skrott! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Waldorf Astoria i Ras Al Khaimah | SudCaravelle | Reiseforum | 9 | 20-05-2014 22:17 |
God morgen fra UAE | SudCaravelle | Flyforum | 19 | 24-01-2013 17:49 |
God morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 20 | 07-09-2012 17:57 |
God morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 24 | 03-07-2012 18:35 |
God onsdag morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 31 | 18-04-2012 22:50 |