![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Shanghai. Sitter i frokostsalen og drikker kaffe etter å ha gomlet i meg masse graps.
Må si jeg har fått endret synet mitt på Kina litt på denne turen så langt. God mat (trodde aldri jeg skulle si det), hyggelige mennesker, artig kultur og mye action. Hadde en av de morsomste businessmiddagene jeg kan huske i går. Det var annerledes, kan man si. Nå... dags for litt miks dag. Miks av jobb og å surre litt rundt. Kaffen i lobbyen er varm i dag også. Ha en best lørdag
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kaffe og kokosbolle(r) her hjemme på kjøkkenet på Ris. Minusgrader på morgenkvisten - men heldigvis er alt det hvite fra i går borte. Skal se dagen blir riktig så fin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Ikke kommet lenger enn espressoen. Barnevakt er kontrahert i kveld. Men før den tid skal det både jobbes i hagen, barn skal kjøres på hockeytrening og kanskje rekker jeg få kjørt bort hageavfallet. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Ensjø.
Litt frokost er under konstruksjon her. Deretter skal arvingen på overnattingsbesøk hos yngstebrodern så det betyr barnefri her i heimen. Harrytur og test av en ny restaurant i sentrum senere i kveld. Ha en finfin lørdag!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger,
Det blæs godt her i sørvest i morgentimene. Dagens aktivitet består av forflytning østover fjellet til OSL og videre opp til TRD. Det blir treff med kjentfolk i ettermiddag. Ha en fin lørdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Majorstuen. Merker at vi var i en relativt fuktig bursdagsfeiring i går. Om litt blir det en tur til Drøbak for å hente ny bunad til bedre halvdel. Bryllup i Spektrum i kveld. Kjenner brudgommen. Ha en fin lørdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Milosaen og baconet satt der det skulle. Nå har jeg overtalt familien til spasertur ned til der fiffen bodde i gamledager og kanskje en liten sen lunsj.
Siste CPH flighten ut i morgen kveld er booket og merkelig nok tenker jeg ennå at det er en MD maskin |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra Indre Enfold, SC. Her er det eneste hvite på bakken blomster som har falt av trærne. Og det betyr vel at pollensesongen er over. Godt det.
I dag skal det ryddes i garasjen, noen flere bokser skal ryddes bort, og jeg skal på jakt etter norsk flagg og noen andre savnede eiendeler. Malermester Charlie er nesten ferdig og vi begynner å komme i orden. Nevnte jeg at det må kokes bikkjemat? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Shanghai | Fnate | Flyforum | 12 | 19-04-2024 10:59 |
God morgen fra Shanghai | United1K | Flyforum | 7 | 05-12-2015 16:24 |
God mandag fra Shanghai | Hypern | Flyforum | 22 | 07-04-2014 23:13 |
God lørdag fra Shanghai | Hypern | Flyforum | 23 | 05-04-2014 22:52 |