![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Ombord i Alaska 1610 på vei til LAX - ny måned nytt øl ombord - Fremont Lush IPA er godt over godtatt, hyggelig at hus bryggeriet er ombord (Fremont Brewery er 3 minutter unna kontoret mitt). Hmmmm lukter nytt fly - kanskje en NEO....ha en perfekt uke, med eller uten sand mellom tærne (sne gir liksom ikke den samme følelsen)
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Neo, ja .. N928VA levert i mai. Kom rett fra Everett før i dag - muligens wifi-installasjon - eller installasjon av tappekran?
![]() G’aften fra noe lenger øst. Her har jeg vært på en liten jazzklubb gjemt i en stripmall knappe halvtimen hjemmefra. Bandet var ungarsk og heter Djabe, kjent for å samarbeide med eks-Genesis gitarist Steve Hackett. Han var ikke med, men den ungarske ambassadøren var det, og han viste seg som habil habil både på gitar og sitar. Artig kveld. Mandagen byr på en runde med løvblåseren hvis det holder seg tørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for en ny uke...og den starter allerede med møte i sentrum 07:00 - godt at det finnes flere som står opp tidlig. Blir et par møter til i sentrum før hjemmekontoret åpnes til lunsj. I kveld er det trening igjen... Ha en bra start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra en av Ruters grønne i retning Oslo. Ny uke og nye muligheter!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings, nok en regnværsdag i sikte? Eldstemann er levert i barnehagen, og siden de to andre i huset sover, nytes freden og roen med en espresso. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mårnings fra det Sørlandske!
Regnvær her også. Men heller det enn snø. Det å stå opp tidlig burde egentlig være forbudt. "Drøye til 6-7 i helgen" er ganske langt fra min døgnrytme, og skulle jeg opp 0415 5 dager i uka hadde jeg nok strøket med. Men det går vel hvis dere legger dere i 20 tiden på kvelden.... Tror dette må være første uken i høst som ikke har noe reiseaktivitet. Skal bli helt fint egentlig. Nok å gjøre på kontoret, så behøver ikke å kjede seg. God uke ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Lite spesielt å melde herfra. Ha en flott uke alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra Kristiansund.
Reiseregninger unnagjort, nå er det bare å få tilsendt utstyret som står i Stavanger som står igjen. Så blir det nye piggdekk på sleden, men først må den vaskes. Noe som tar inne i granskauen med tid da den er av type største personbilen du kan kjøpe.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hepp morgen fra Stavanger. Også her er det grått og trist på vær fronten.
Så fint å kunne tilbringe litt tid innom hus også. Nå er det godt to uker fri fra jobb før det må arbeides litt innimellom i jula, men jobb i jula gir jo klingende mynt i reisekassa (+200-300%) og med mye frafall på jobb øynes også mulighetene for plutselig opp dukkene overtid på en av disse røde dagene. På eftan blir skal en være tilskuer på en juleforestilling, det gledes. Ha en glitrende flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Go ettermiddag fra Jærbanen. På vei hjem er toget forsinket, og begrunnelsen kjenner vi fra før: signalanlegg og sporveksel. Vel savner jeg OSL, men det får da være måte på "nostalgi"...
![]() (Eller er det déjà vu?)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 13 | 26-05-2018 20:14 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 20-09-2012 20:12 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 05-05-2011 23:30 |