![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Kofferten er pakket for 3 reiser uten at jeg er hjemom for å bytte. Først en tur med NSB til Røros...aldri feil med en helgetur dit. Ha en fin fredag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm!
![]() ![]() Ha en fin fredag og helg alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Jæren. Det regner... igjen... men jeg har jo selv flyttet hit, så da nytter det vel ikke å klage når været er "typisk for området". Nuvel, snart helg, men først skal det jobbes. Ha en god fredag og helg.
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hå .. Her i Mosjøen drikkes det også kaffe. Tidlig oppe uten at jeg helt vet hvorfor. Antagelig mest for at ryggen synes sengen er for hard.
Velvel - dagen går nok videre for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad stasjon. Som vanlig når man er ute i god tid eller toget noen minutter forsinket. Merker det om noen timer skal bli godt med helg. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Nationaltheatret. Tenkte jeg skulle prøve T-bane og tog til jobb i dag, men da stiller selvfølgelig Someone sin arbeidsgiver opp med signalproblemer på både Skøyen og Nationaltheatret, så L1 jeg skulle hoppet på er omtrent 15 min sen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Frokost #1 med minsten på 17 unnagjort. Straks er hun på vei til praksisjobb. Da blir det kaffe på gammer’n.
Senere er det lovet frokost med mellomste jenta. Ved lunsjtider blir det oppmøte på gamlekontoret for øl- og vin lotteri. Ha en fin fin fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Regntung men det kjennes relativt varm i luften. Fin høstvær dette.
Reiserelatert, dog ikke flyrelatert, info: spiste Salt&Vinegar potetgull på toget i går. Ha en flott dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morn fra Stavanger. Tidlig oppe for en gangs skyld her også. Har en plan om å gjøre det til en vane på hverdager. Frokost er inntatt og man sitter her med kaffekoppen. Blir en tur på sykehuset for den månedlige kontrollen der. Blir muligens en tur ut på kontoret etterpå for å levere fra seg noen papirer. Ha en fin dag forumister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mornings fra jobb. KrF er store temaet i dag. Tror det er mange som vil følge med på den streamen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Trist regntung formiddag fra tiggerstaden. Skal på helgetur til en by som et halvt år etter booking bestemte seg for å bli like regntung for helgen. Drar dit utenom høysesong for å unngå hordene som skal se den berømte illustrasjonen av en middag med 13 personer til bords som gikk så ille at det fortsatt går gjetord om det. Så ille at de til og med unngår seterader med samme nummer på mange fly, selv om det vel er vanskelig å kun få én rad til å krasje.
Og Luftwaffe prøvde avspise meg med nødutgang på begge flightene idag. Det hadde blitt enda mere nedtur om jeg ikke hadde vært våken og klarte korrigere det i tide. Ha en tålelig dag alle som har vært så lite taktiske at de nå befinner seg i regntunge deler av verden.
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
God tur! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Vi får ønske Robert god tur til nattverden i Milano, med eller uten nødutgang på rad 13. Jeg har heller aldri skjønt hvorfor bare rad 13 skal være utsatt for havari, men mange er jo overtroiske til så mangt og meget. Personlig synes jeg rad "14" egentlig er rad 13 dersom rad 13 heter rad 14.
God fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Tampa. Skal slå ihjel noen timer med mailing og telefonering med min fjonge kakadu før det blir å begynne turen hjemover. Først til MIA, så via London før jeg lander på Mia. American og favorittsetet 3J på langturen. Det blir fint. Ha en brillefin fredag
![]() |
![]() |
#15 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God ettermiddag frå flytaxi. DY leverte skarp rute i dag tidleg, kombinert med effektiv OSL, var dermed på Skøyen berre såvidt over tre timar sidan eg starta heimanfrå. Og rakk både dasskø og ein matbit (uavhengig av kvarandre).
To bra ting på veg heim: Hos DY betyr tydeleg vis fleksibel billett nettopp det; hadde vore litt raus med margin på heimveg, noko ein kul fyr i serviceskranke fiksa på ca 30 sekund. Til og med vindussete klarde han å trylle fram, 50 min før avgang. Og flyet vart smekk fullt. Same triks med sas hadde kosta ei skjorte. Og så var det ein bra epost å lese på flyet også. No heim for å avløyse besteforeldre (og booke dei eit par ganga til....)
![]() |
#16 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ser man har fått inn noen spøkefugler i sikkerhetssjekken på OSL:
Du er valgt ut til tilfeldig sikkerhetssjekk..... det tar bare en time Folk kan få hjertefeil av mindre.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Aldri noe godt tegn når tornadovarslene raser inn så halve kabinen plinger, før kapteinen kommer ut for å si hallo.
TPA er stengt. Heldigvis har jeg 3+ timer i MIA. ![]() Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Klar ferdig fredag:-) | EB | Flyforum | 14 | 06-04-2019 05:44 |
Klar, ferdig fredag:-) | EB | Flyforum | 5 | 15-02-2019 12:36 |
US Helicopter ferdig? | Tommy777 | Flyforum | 0 | 16-10-2009 04:25 |