![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra melkekartongen på Heimdal. Klar for litt hotellkontor før dagens møter i Trondheim. Kjører videre til Røros i ettermiddag for å se hvordan de grønne setter sitt preg på Bergstaden og områdene rundt. Ha en bra start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Det er ko ganske deilig å våkne opp i Bergen fremfor å måtte dra seg til Osl for å rekke første fly. Så skal heg stålsette meg og ikke irritere meg over at de ikke har Cappucino eller noe søtsaker her til frokosten.
Yr sier kaldt og pent i dag før vestlandsværet rerurnerer i morgen. Jo, også ser det ut som at Brann ikke vandt i går og da tar det heller ikke helt av på jobb. Husker fortsatt 2007 og mye tyder på at det fortsatt er 33 år til neste gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kald og tilsynelatende skyfri morgen på Jæren. Vanskelig å si sikkert at det er skyfritt i mørket, men kombinasjonen av kulde og synlige himmellegemer støtter opp om hypotesen. Jobb og hjem står på min enkle plan, samt litt jobbsøking om det blir tid til overs. Må vel muligens også gjennomgå leiligheten litt med tanke på hva som potensielt kan være innenfor rekkevidde for små hender, for arvingen er i ferd med å oppdage hva føtter kan brukes til...
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Knitrende kaldt vintervær utomhus, heldigvis er det varslet mildvær utover i uken.
Kaffen er i koppen og ovnen fyrt opp. Straks frokost med yngste jenta før hun drar til skolen. Mer kaffe etterpå. Satser på litt arbeid i hagen i dag. Så skal det møtes litt hos Kommunehelsetjenesten, litt av en gjeng det der. Nyt dagen, forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra Amsterdam. Overlevde turen på 35C såvidt, men godt å komme av. Lang liggetid, så jeg tenkte jeg skulle ta en tur på spotterterassen, men det ser ut som de ikke åpner før 9 idag .. jaja ..
Sitter uansett her med en kaffe og panini. Fortsatt mørkt.... Oslo neste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1. Jobben kaller, men må vel i løpet av dagen få tak i en reparatør til garasjeporten min. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Småfolkens har vært på aketur i helgen, kun 50 meter lenger opp enn der vi bor. Tar nok ikke lang tid før den store hvitheten inntar lavere (<200 moh) regioner også. Et lite problem med faste dager for kantinemat når man kun besøker et sted en gang i uken, på samme dag, er at det alltid er "hamburger mandag" hos SiT. Hurra...l Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Sannelig åpnet de ikke klokken 7 likevel, selv om skiltet sa 9. Men dæven hvor kaldt det var. Velvel .. da var vi klar for neste direktefly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Eidsvoll, som vanlig lite å gjøre denne uka. Takk for i går kjente og ukjente på OSL. Godt å endelig få sett A350 på hjemmebane, slippe å reise til England og Nederland for å ta bilder av den
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Boca Raton. Jeg og MOW'ern har jo nesten byttet plass. Dag med møter og mye kjøring venter.
Turen over bak gardina gikk fint. Men jeg og Fnate ble fersket i å raide club kitchen. En traumatisk opplevelse for elefanten, helt til han kom på at det nettopp var dette prosjektet som car grunnlaget for de gode gamle raidene. Ha en fin en
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 07-01-2019 15:35 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 17 | 15-10-2018 22:22 |
Glad onsdag fra Trondheim | EB | Flyforum | 11 | 12-09-2018 15:34 |
Glad torsdag fra Trondheim | EB | Flyforum | 6 | 16-08-2018 15:12 |
God mandag fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 14 | 16-11-2015 14:57 |