![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen herfra. Straks blir vi hentet og kjørt til flyplassen. BA til London, og så skal Storsmurfen hjem derfra mens jeg og Fnate reiser videre på jobb i Canada.
Faktisk uforskammet frisk og rask til at det er så tidlig. Ha en fjong dag
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Nyheter og kaffe på programmet her hjemme. Satser på en bra tur i marka i løpet av formiddagen. Ha en fin søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God morgen fra Shangri-La Al Husn i Muscat, sannsynligvis det beste 5-stjerne hotellet i byen. Al Husn er den mest lukseriøse delen av de 3 Shangri-La hotellene, og det er helt vidunderlig. Minimumsaldergrense gir nada støynivå, og vi fikk nesten sjokk når vi gjekk ned for å prøve/se området til nabo hotellene støymessig. Digger de mange smarte konseptene som cocktail hour. Ikke overraskende er det de ansatte som skal ha maks kudos - alle er strålende og det smitter positivt over på gjestene!
Man bruker gjerne en dag på reise til «Granca», anbefaler mye heller Oman som tar ca. like lang tid og er 1000000 ganger mer digg i mine øyne. Mye kule flytyper/-ruter hitover også! I kveld/natt blir det en heller tullete reisevei hjemover for vår del for å krysse av EY sin A380 på listen. Fløy Qatar A380 ned, fy flate for et fly ![]() ![]() ![]() Blir blåtirsdag på tirsdag gitt, In sha llh ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen ffra Southhampton. Været ble bra likevel igår så jeg måtte en tur ned til Bournemouth og ble overraskt da surferne hadde selskap med unger som frydet seg over å svømme i bølgene. Måtte sjekke og det var 16,7 grader i vannet som så ut til å holde for mange. Å se opphenging av julepynt og bading i sjø samme dag gir litt spania-vibber. Uansett er resultatet at jeg enda ikke har kommet meg gjennom Southampton og idag skal det definitivt regne. Winchester må jeg ta en senere tur.
Bor på Novotel hvor de har funnet rare måter å spare strøm. Minibaren er "fikset" slik at den ikke kjøler lengere og de sier at det er slik by design. I svømmebassenget har de et grunnere område som vedheng på den ene siden som var laget for sitte omringet av 6 dyser med vannjett. Med det brukte visst for mye strøm så knappen for å slå på kunne ikke lengere bli funnet. Så det er sløving på hotellet og kanskje jeg skal prøve pannekakemaskinen til frokost. Og så litt springing rundt i regnet før det er tog tilbake til woking og buss til Heathrow. Var overrasket over alle stedene bussene gikk til rett fra Heathrow og det ga meg ideer om fremtidige helgeturer. Ha en god en alle som tar en treg retur idag.
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - her går det i en god frokost og 2 episoder med Bonanza - dette er gamle repriser, men det er tross alt BONANZA.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Litt redusert etter gårsdagens så like greit at arvingen er parkert hos de gamle. Middag hos dem i ettermiddag, men om en liten stund har jeg huset for meg selv i noen timer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God søndag morgen fra Fiumicino flyplassen i Roma. Er kun på mellomlanding fra Athen. Fylle fly ut fra Hellas så det ble litt via-via. Fløy inn hit med Aegean sin a321. Satt godt og behagelig på 5B med imponerende god plass i alle retninger. Stusset litt over uniformen til Aegean som minnet mer om «cocktail”-kjole enn uniform. Men fine var de!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God formiddag fra Stavanger. Her har en vert opp en stund og fått rydda unna litt etter gårsdagens. Her er det fortsatt møkkavær, og har derfor mistanke om at det blir en sløv dag.
Ha en bra dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hu og hei ... eneste mann oppe så tidlig, med unntak av de tre hundene. Som er årsaken ...
Satt i boblebadet med en bourbon & coke i går kveld, og ble regelrett mobbet av katta. Han var helt vill etter å stikke nesa ned i koppen og prøvde å fake meg ut på alle mulige måter. Jævla fyllesvin. Han er type katt som hadde ridd Harley hvis han hadde vært menneske .. skikkelig badass. Menmen .. Det går mot slutten av helgen og jeg ser frem til en fridag i morgen. Listen er lang .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Den uten ermer?
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Klarte selvsagt ikke å motstå hverken pannekanemaskinen eller Winchester.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nettopp!! Den uten armer. Greit når hele kabincrewet er slik som til FCO...21-år og smekre. Men kanskje ikke like fancy for de som er passert 40 og har mer antydninger til «grevinnearmer»
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
Kom strengt tatt hjem fra Hellas onsdag kveld, men ble også imponert av Aegean. På strekket Athen-CPH ble det servert både Moussaka, vin og aent digg, noe som gjorde reisen både hyggeligere og mindre rutinepreget enn Sas-alternativet. Billigere var det og. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Bergen
![]() Regnet har sørget for en skikkelig grå søndag her. Om 12 dager står første tur med Qatar Airways i Business Class tur/retur Singapore for tur. Spenningen begynner å bygge seg opp - jeg er spent hva de kan levere sammenlignet med sine konkurrenter, både med hensyn til service og det "harde" produktet deres. Ønsker dere alle en topp søndagskveld!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God søndag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 14 | 18-03-2018 15:36 |
God søndag fra Lech | Someone | Flyforum | 31 | 13-02-2017 19:48 |
God søndag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 13 | 02-11-2014 21:29 |
Istanbul-tråden (Hvor i Istanbul bør man bo?) | robertaas | Reiseforum | 18 | 05-10-2012 09:21 |