![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Frøya. Klar for en spennende dag med kollegaer - innnedørs og utendørs. Her på hotellet traff jeg også en annen flynerd i går - så vi er i alle fall to med samme interesser fra hovedstadsområdet til frokost i dag. Ha en topp mandag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Guffen mandag på Jæren. Vind og regn. Men man vet jo hvor man bor... Nuvel, jobben er innendørs, så skal vel forsåvidt ikke klage.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra rute L1. 3 minutter bak skjema, men er nå ute av Telenors dekningshull mellom Hvalstad og Billingstad. Statsbudsjettet legges frem i dag, hvilket er hakket mer interessant enn kveldens aktivitet som er foreldremøte i barnehagen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra senga i Eidsvoll, kalenderen sier 8. oktober å da er det feiring av Oslo Lufthavn Gardermoen og meg selv på programmet. Feirer 24 årsdagen med kake på OSL og Melhus
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Hvor i Melhus skal jeg møte opp for kake? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra kontoret! Stor omflytting på gang, igjen. Skjønner ikke helt at avdelinger skal flyttes hele tiden innad i tre store rom. Men det er vel kanskje fordi vi ikke reiser i noe sørlig ggrad, får vel en følelse av noe nytt?
Pulten min blir spart heldigvis, så jeg beholder hjørnet mitt. Bra det! Kaffetid nå (igjen)! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mornings fra Stavanger. Akkurat inntatt frokosten på en av mine favorittkafeer. Nå settes straks kursen østover mot de dype skoger. Ser frem til å synke ned i et komfortabelt togsete med en kopp kaffe om ikke så lenge.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra BGO. Akkurat ankommet fra SVG to timer før planlagt. Bolaget kansellerte min opprinnelige flyvning. Været er bedre her enn hjemme. Nå går turen te by’n hvor lunsj inntas før kursen settes mot hybelen. På eftan blir det jobb.
Ha en fin en ![]() Last edited by Ruby; 08-10-2018 at 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra en stupfull R10 fra Lillestrøm. Har aldri sett det sene toget så innmari fullt. Flere som ikke kom med. Mye folk med kofferter så mulig flytoget er kaputt.
Nå litt kontor og så ut og underholde masse Tyske gjester i kveld. Fy flate jeg savner et par vanlige dager der det ikke skal spises og drikkes med fremmede mennesker og hvor jeg skal underholde og late som om "akkurat denne dagen har jeg gledet meg til siden hmjeg ble født". ![]() Ha en fin en
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
G'æfta fra byn. Martin har et godt poeng. Jeg skjønner ikke hvordan Flytoget klarer å opprettholde prisnivået på nesten det dobbelte av NSB når de har omtrent på minuttet like raske tog. Riktignok er punktligheten atskillig bedre for Flytoget, men likevel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God kveld fra heimen. Hjemme etter langtur og har fått vrengt kofferten og vasket innholdet osv osv. Puste ut et par uker så ut på veien igjen, heldigvis kortere turer i første omgang.
Ha en fin dag, med eller uten hull, dekningshull...
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Oslo | Someone | Flyforum | 5 | 01-07-2019 12:41 |
God mandag fra DFDS | Someone | Flyforum | 7 | 20-05-2019 14:44 |
God mandag fra Nordvestpassasjen | robertaas | Flyforum | 15 | 23-08-2016 02:04 |
God mandag fra Bangkok. | Hypern | Flyforum | 11 | 15-06-2015 23:13 |
God mandag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 13 | 19-11-2012 16:16 |