![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Gjøvik. Klar for en hyggelig morgen og formiddag med en god venninne. Toger hjemover i ettermiddag. Ha en fin lørdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her er det skikkelig øs-pøs, så utomhus blir intet gjort i dag.
Nå blir det først noen ærend som skal gjøres, så får vi se hva eftan bringer. Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Frokost er inntatt og Elixia med styrketrening står på planen. Jeg hater styrketrening... Gulroten er DN lørdag og tomt hus i et par timer når jeg er ferdig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, her er det BONANZA på morgenprogrammet - ellers blir mye jobbing med streaming og test på flere strekninger at det ikke er noen hull og streamingen stopper eller hakker veldig. Det blir mange KM godgjørelse av det
![]() God helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Bon jour fra Paris!
Det er meldt 27 grader utover dagen, så det er bare å komme seg opp og ut og gjøre seg ferdig med det fysiske før lunch. Den skal forøvrig settes til livs i Montmartre idag. Småbrisen lørdag ønskes og loves ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Athen. Frokosten er overstått. Var rimelig utplukket etter at amerikanerne og russerne(stormaktene) hadde inntatt frokostbuffeen, men jeg fikk nå ihvertfall fylt en tallerken med ymse ting. Blir nok tidlig lunch. Tok en egentlig ganske intetsigende buss-sightseeing igår der billetten visstnok også har gyldighet i dag, men det tror jeg at jeg glatt dropper. Velger å ta en runde i Plaka området. Det virket interessant. Ha en fin lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra Southampton. Har igjen gjort noe dumt dagen før, denne gangen å smake på Wisky som jeg aldri før har smakt. Kan ikke forstå at noen kan like den smaken. Er uansett sterkt satt ut og forsinket grunnet inntaket selv om jeg ikke engang spiste halve posen. Og dette var bare "single malt whisky", tør ikke tenke på om det hadde vært "double malt whisky".
Skal nå opp til Salisbury hvor de har en berømt gotisk katedral som folk kommer helt fra Russland for å se. Skal se om jeg kommer meg opp i toppen av den til tross for at varslet sol nå ser ut som regn. Ha en god en alle som holder seg langt unna whisky og andre ulumskheter.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Kaffebrenneriet i Hegdehaugsveien. Her har vi alt fått avlevert arvingen og brukt masse penger på barkrakker i Hay-butikken. Et barselbesøk og noen ærend før en god løpetur står på planen. Så får jeg vel gjøre klar før en rekke dårlige venner dukker opp på pokerlag i kveld. Whisky blir det også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Hei hei, alle sammen ...
Nyter en kjølig høstmorgen. Ble som vanlig vekket av en glad 25-kilos pelsklomp. Helgevakten går videre og naturlig nok ikke så mye annet på programmet. Robert .. den formen for ‘whisky’ er det nok kun en brite som kan elske. Det britiske kjøkken er jo verdensberyktet. Garanterer ikke at du vil like ‘originalen’ heller (krever litt trening), men den rette single malt er fløte på tungen og dynamitt i ganen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Ritz Istanbul. Her har vi først hatt champagnefrokost på rommet. Så sovet videre, og nå skal vi ha lunch.
En ting som må sies er at det er sykt billig her etter valutakræsjen. Vi kan spise på de beste stedene og drikke alt vi tenker på og så får man regningen og det er nesten nada. Dyreste vi har gjort er å krysse av alt på inroom frokosten pluss å skrive at vi i tillegg vil ha poteter, en stor kurv jordbær og en helflaske champis. Ha en fin en
![]() |
#11 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Med eller uten akevitt? Vurderte å dra for feire lillebrors bursdag, men det ble med tanken siden han feiret sist helg. Kanskje det var en baktanke...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag fra Siracusa | EB | Flyforum | 12 | 06-07-2019 21:41 |
Glad lørdag fra Røros | EB | Flyforum | 16 | 24-03-2019 03:39 |
Glad lørdag fra Røros | EB | Flyforum | 7 | 03-11-2018 13:44 |
Glad lørdag fra Røros | EB | Flyforum | 8 | 16-06-2018 17:05 |
Glad lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 13 | 01-07-2017 23:57 |