![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra et stille hjem...snart de første nyhetene på radio mens jeg leser flere på nett. Nespressomaskinen er også fyrt opp...så det er vel egentlig en helt perfekt morgen. Satser på både en tur til fots og en tur innom treningssenteret i dag. Ha en flott søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God søndag fra Oslo. Her er planene å gjøre fint lite noe som passer bra mtp nattas festiviteter. Så like greit å bli i senga. Kanskje hente 1.5 liters flaska med Cola fra kjøkkenet. Grei reparasjonsdrikk
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
God søndag fra Bergen. SAS innstilte siste flyet til Oslo i går, så sammen med de andre som tuslet gjennom en stille terminal for å få rom på Choice i går kveld, våknet jeg av brannalarm på hotellet i dag tidlig. Overraskende nok kom det aldri noen brannbiler, men etterhvert fikk vi da komme inn igjen.
Forøvrig var Widerøe Ground Handling optimistiske til det siste i går. "Vi venter på en del som kommer med et fly som lander 2240, så skal vi bare montere denne og forventer avgang 2255.“ En plan som, ikke overraskende, hadde overvurdert hvor mye man rekker på 15 minutter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God søndags morgen fra hovedstaden.
Mor skal på jobb noen timer for å få unna litt saker så da må far og sønn finne på noe på egenhånd. Tøyenbadet står på planen så snart vi kommer oss ut døra. Ha en fin søndag alle!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra GDN. SK4790 hjem, før sofaen venter. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra nedre Romerike. Borteboeren skal i dag sende vertskapets tenåringsdatter til det store utland på en ukes treningssamling (og shopping og sånn, hilsen tenåringen), første utenlandstur med fly uten mor og far eller annen slekt på slep. Blir nok stas for frøkna.
Ellers må jeg mentalt forberede meg på å smake på vinteren. Neste etappe i borteboertilværelsen blir i nærheten avRørosvidda. Guri, som jeg gleder meg til å flytte hjem igjen når leiligheten er ferdig oppusset.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Akkurat kommet hjem etter en tur med toget! Oslobesøk og musikal fra lørdag til søndag. Søndagstur etter frokost med 10000 skritt før utsjekk ble det også. Rart med tog og ikke fly, men grei tur. Neste helg er det OS tur og Tyskland og Østerrike igjen. I mellomtiden, i sofaen hjemme, luktes det på tur med jetmaskin i november med 1 pluss to seter ombord... Ikke prøvd før... Det er så deilig å slippe tresetere.
Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra vesten, nå skal man igjen ut på tur. Ser ut som en 777 står ved gaten - det blir aldri feil
![]()
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God søndag fra Bergen. Her er en nettopp våknet etter nattens nattevakt, Two down, one to go, så er det dagarbeid. Utover det, nada å melde om.
Ha en fin fin søndag |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God ettermiddag fra Bergen.
Uken gikk fort på en holme i middelhavet. Nå er man hjemme igjen og rødnesen fra Kjos landet før oppgitt ankomst tid. "Klapp klapp" I dag er det beina på bordet, sofaen og litt på gulvet. Denne hviledagen skal være hellig. Amen. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 11-08-2019 15:12 |
Glad søndag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 22-07-2019 07:58 |
Glad søndag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 19-05-2019 13:56 |
Glad søndag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 24-02-2019 16:41 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 07-06-2016 00:44 |