![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad stasjon. Snart klart for L1 til Oslo S. Kofferten er pakket så etter endt arbeidsdag settes kursen mot OSL. Blåtur, så destinasjonen er ukjent, men ser frem til første pilsen knekkes på OSL. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Fårikålens dag fra Forus. Og dagen markeres i kantina med det som absolutt kan sies å være kortreist mat. Ute er det fortsatt regn, men mye lettere enn for et par dager siden. Da er det forsåvidt godt å jobbe innendørs, så får vi se hvor lenge det varer. Å ha tidsbegrenset jobb med bare 2 måneders forlengelse av gangen er ikke akkurat idéelt, men satser på at noen av de senere søknadene gir napp på noe litt mer fast...
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobb. Tidlig oppstandelse i dag. Mens andre er på seminar, må andre jobbe. Slik er det med den saken. Fårikålens dag - ja, det er fine greier. Tror ikke kantina her er oppegående nok til å få med seg dette. Det blir tomatisert fisk eller en tomatisert gryte, nok en gang. Tomaten er den fantasiløse kokkens støttehjul. Apropos får - fantastisk bra tilbud hos Rema i Oslo, med Æ får man 30 prosent på Lofotlam. Jeg hadde allerede 10 prosent på ytrefilet, så da ble det mer ytrefilet med 40 prosents rabatt, ca 200 kr/kg for verdens beste filet.
Ha en fin dag - enten du får får eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra t-banen. Kjenner jeg ikke har så lyst på å dra da vi skal ha et møte på jobb- hvordan samarbeide enda bedre. Bla bla.
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra jobb. Fårikålens dag tok visst kantina her og gjennomførte i går. Jeg kan styre begeistringen min og valgte noe helt annet. Ut å spise pizza på den nyåpnede sjappa i studentbyen i kveld, både fordi jeg vil prøve den og for å feire at samboeren har fått jobbtilbud
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra åpen landskap der jeg antar at noen av mine kolleger har funnet termostaten og vridd den i posisjon "badstu". Sitter i t-shirt og svetter som en gris. Har allerede varslet at det er lettere å kle på seg enn å kle av seg og spurt om det blir personalsak dersom jeg kommer til å kle meg som Bjarne Brøndbo pleier å gjøre på scenen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Her forsøker man å komme seg til OSL for en liten utflukt Litt kluss med togene i dag. De kommer, men i feil rekkefølge og til feil tid. Straks Fnatstaden så det går riktig vei.
Ha en fin dag alle sammen, og spesielt til de som er gule og grønne av misunnelse.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Sørlandsbanen retning vestover. Hadde egentlig ikke noe særlig lyst å dra hjem nå og vurderte å forsøke å flytte morgendagens sykehusbesøk til over helga. Men men. Jeg sitter nå her da. På den lyse siden ble det avgang på formiddagen slik at det ikke blir sene kvelden før jeg er fremme i S-Town. Men før den tid blir det også en dose "buss for tog" også....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God våt og grå torsdag fra Ris. Tok 04:19 toget fra Røros i dag morges sammen med en del frustrerte WF pax soniske fikk fløyet til Oslo og dermed måtte over på toget. Jeg hadde selv valgt toget...som gikk på rute. Nå er hjemmekontoret the place to be...før det blir Flåklypa på kino i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God dag fra SAS innenrikslounge på OSL. Trodde det bare var kanelsnurr og kaffe så har ikke prøvd den før. Men den er jo super. Dagens nedtur var derimot feilsendt (?) Epost fra BA om doble Avios ut året, men som jeg tydeligvis ikke var kvalifisert for allikevel. ![]() UPDATE: DÆNG, da har de fikset registrering. ![]() Neste stopp Haugesund Ha en fin en
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 27-09-2018 at 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. grått og vått i dag og. Snart er bøtteballetten her, så da får man fylle koppen og gjemme seg på kontoret.
Var hos optikeren og hentet nye databriller i går. Fint å kunne se hva som står på skjermen igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Eftan frå heimekontoret. Litt hamring på tastaturet har eg fått til, og eg har fått med meg Noregs/verdshistorie frå Andøya i dag! Meget bra!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra en semi-våt hovedstad.
Her har man puslet både med det ene og det andre i dag. En liten oppgradering av epletelefonen har man også fått ordnet. Tapatalk er gjenopprettet så er vel det viktigste ivaretatt inntil videre ![]() ![]()
![]() |
#15 |
Upgrade me....
|
![]()
God dag fra Kristiansund. Dagens hjemmekontor er forlengst stengt og jeg holder på å sovne... Tror faktisk kontoret er stengt for helgen nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Osloske!
Hadde en hyggelig kveld i SAS regi i går og traff mange kjente. Fikk også gitt noen gode råd til Mr Gustavson. Så får vi håpe han tar det videre, hehe. En aften med gratis drikkevarer, supplert med egeninnkjøp Champagne på Verite på Aker Brygge først, må nok ta skylden for et noe tungt hode i dag. Godt man skal hjemmeover i kveld. Hadde for sikkerhets skyld booket sent fly fordi møtet skulle vare så lenge i dag. Det gjorde det ikke. Ferdig forlengst. Men heldigvis skal man ut og møte gode venner for en burger i mellomtiden, så det blir nok helt supert. Fortsatt god torsdag ønskes. Husk i morgen er det fredag alt! Jippi!!! Da kan jeg drikke igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God torsdag fra Cupertino, hvor solen skinner, espressoen er sterk og kveldens fly tur har den beste Destinasjonen - HJEM ! Ser ut til at neste uke blir hjemme kontor, det skal bli godt, mulig en liten tur hit på tirsdag - men håper å kunne bli hjemme. Når jeg ser på kalenderen for høsten må jeg oppgradere til en Fnatlender - normale kalendere fikser ikke det reisetrykket.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Hvalstad | Someone | Flyforum | 8 | 28-04-2019 22:45 |
God søndag fra Hvalstad | Someone | Flyforum | 2 | 06-01-2019 14:47 |
God søndag fra Hvalstad | Someone | Flyforum | 9 | 16-12-2018 17:16 |
God søndag fra Hvalstad | Someone | Flyforum | 8 | 02-12-2018 15:30 |
God tirsdag fra Hvalstad | Someone | Flyforum | 18 | 05-09-2018 00:32 |