![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Enig i denne rankingen når det gjelder EWR, ihvertfall den terminalen som SAS benytter. Men, det er vel en større nybygging på gang der.
Syntes Tom Bradley terminalen på LAX var veldig fin, (også Star Alliance loungen der) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Må si at den rankingen der er litt snodig.
Aner ikke hva de ser på, men EWR, JFK og mange andre flyplasser er jo egentlig helt individuelle terminaler. Eks. så er jo JFK-T2 helt bånn i bøtta, mens T8 er fjong og fin. LAX TBI er ny, mens noen av de andre LAX-terminalene suger. osv osv osv...
![]() |
#3 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Snodig undersøkelse. Ca 11% forskjell fra topp til bunn og over 700 poeng på hele gjengen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Enig at dette er en noe merkelig rankering, ser at Toronto er med - vet ikke om tråd headingen er feil ? Uansett mangler Vancouver BC som er kåret i andre undersøkelser som beste flyplass i verden. Mangler også Portland OR som er kåret som beste flyplass i USA (er enig i både YVR og PDX - begge utmerkede flyplasser som passasjer. At min hjemme flyplass havner midt på treet er greit, den er langt over kapasitet og nokså slitsom selv med TSA Pre. Det var et brukbart serverings tilbud (som er viktig for meg ved avgang på søndag kveld da jeg ofte kommer frem for sent til å spise - samtidig som det vêr for tidlig når jeg forlater øya, men mye av disse er stengt Pia ombygging og de som er åpne er overfylt og klarer ikke å servere innen rimelig tid, har ventet i 35-40 minutter uten mat.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er Seattle. Og jeg deler hans oppfatning, men håper på bedring når byggeprosjektene er over. Security er imidlertid en annen historie og ikkeno for folk med dårlig tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Min hjemmeflyplass, som Jeg har fløyet ut og inn av noen tusen ganger er MIA.
Veldig lite imponert. Dårlig planlagt og dårlig staff. (CBP) Var på DFW forleden, som jeg også har jobbet utav, mye bedre og mye finere personell, mere avslappet. Tror Syd Florida får mye rart staff som har komplekser og som må hevne seg på folk som steamer ut av første klasse, eller flygere med 4 striper. ( minoriteter får plutselig sitt eget kongedømme og hevner seg på folk som dem har litt midlertidig makt over) Har bedre erfaringer i New York, Chicago, LAX, Boston og andre internasjonale plasser, Miami er ofte dritt dessverre)
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg synes personlig at Detroit og Atlanta er fantastiske flyplasser. Orlando har også en veldig fin flyplass.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gode og dårlige opplevelser på bakken | learjet | Reiseforum | 39 | 15-09-2018 21:58 |
Gode lounger i USA? | Chriscross | Reiseforum | 9 | 28-04-2012 08:19 |
Dårlige og gode nyheter med finnair fra Norge | MartinL | Flyforum | 19 | 02-04-2009 14:35 |
Dårlige tider er gode tider for 'The Boneyards' | LN-MOW | Flyforum | 0 | 17-03-2009 02:43 |
Flyplasser i USA | mikro | Flyforum | 5 | 09-09-2007 09:49 |